Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 12:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
En zoals de persoon boven mij zegt, wat is er dan kwalitatief zo goed aan dat nummer? Want dat zeg je niet, je gaat alleen op ons in.


Hoi IHanterI, ben je ook in staat om inhoudelijk te reageren of is dat teveel gevraagd?

IHanterI schreef:
Wel oudgenoeg om te weten dat iedereen bij Haattraxx altijd negatief commentaar heeft op elke track die uitkomt :lol:

Dit is een classic inmiddels, het argument waar ieder nieuw persoon hier die niet in staat is om zijn standpunt te onderbouwen op terugvalt als laatste reddingsboei.

Als we toch alles letterlijk van elkaar gaan nemen:
De manier waarop jij dit statement formuleert impliceert dat Hardtraxx ALTIJD negatief commentaar heeft op ELKE track. Je probeert je statement kracht bij te zetten met voorbeelden. De achilleshiel van je statement zit hem echter in de woorden 'altijd' en 'elke'. Hierdoor is het geven van één enkel tegenvoorbeeld namelijk voldoende om je statement te ontkrachten. En die zijn er voldoende. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2015 12:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

IHanterI schreef:
Heel veel gequote



Chef, het is jouw goed recht om een track zo vet te vinden dat je er je toekomstige importbruid voor in zou ruilen, maar er zijn er ook genoeg van wie het evengoed hun goed recht is om een track zo vreselijk te vinden dat men om zou draaien in het graf.

Daarnaast, jij geeft hier volgens mij commentaar op mensen die een track "inhoudelijk" matig vinden, wat, wanneer je een beetje kunt horen, op zekere hoogte ook klopt.

OT: Beide platen niet heel verkeerd, maar stoor me een beetje aan de mastering. Heb wel beters gehoord van Genox
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle