Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2019 17:30 
 
Hardtraxx Veteran

Genox & Hardstyle Mafia - Vengeance (SPOON160)

Label: Spoontech
WEB release: 11/06/2019

Tracks:
Genox & Hardstyle Mafia - Vengeance

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2019 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een geweld :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2019 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt mij te chaotisch op dit BPM en met al die verschillende kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2019 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Huh? Nieuwe Hardstyle Mafia muziek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2019 18:11 
 
Hardtraxx Elite

Dikke mokerslagen :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2019 20:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gruwelijk vet :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2019 20:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Huh? Nieuwe Hardstyle Mafia muziek?

Volgens mij hadden ze nog een aantal nummers gemaakt (voor hun aankondiging dat ze stoppen) waaronder deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2019 08:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoop deze snel live te horen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2019 18:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2019 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke combi en deze preview klinkt goed. Benieuwd naar de volledige versie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2019 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op het filmpje klinkt het al heel goed. Benieuwd naar de HQ :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2019 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2019 12:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jaa dik dit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2019 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet mijn soort kicks dit. Genox heeft wel eens betere (lees: minder stuiterende) gemaakt. Dit heeft helaas iets te veel weg van een standaard hedendaagse raw hardstyle kick naar mijn idee. Also: al die kickswitches en geen enkele HSM kick voor de afwisseling?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2019 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Niet mijn soort kicks dit. Genox heeft wel eens betere (lees: minder stuiterende) gemaakt. Dit heeft helaas iets te veel weg van een standaard hedendaagse raw hardstyle kick naar mijn idee. Also: al die kickswitches en geen enkele HSM kick voor de afwisseling?

Die diepere gated kicks zijn van HSM. Zitten ook soortgelijke kicks in de laatste platen van hun. Verder is Genox voor mij de meest oninteressante naam op Spoontech. Geen van zijn platen weet me echt te pakken helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2019 21:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mist wat gevoel en diepgang, daarnaast doen de kicks van Genox me heel weinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2019 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
pim0412 schreef:
Niet mijn soort kicks dit. Genox heeft wel eens betere (lees: minder stuiterende) gemaakt. Dit heeft helaas iets te veel weg van een standaard hedendaagse raw hardstyle kick naar mijn idee. Also: al die kickswitches en geen enkele HSM kick voor de afwisseling?

Die diepere gated kicks zijn van HSM. Zitten ook soortgelijke kicks in de laatste platen van hun. Verder is Genox voor mij de meest oninteressante naam op Spoontech. Geen van zijn platen weet me echt te pakken helaas.

Je hebt gelijk inderdaad. Ik denk toch dat het aan de matige speakers lag waar ik op dat moment de preview op luisterde, want deze diepere kicks kwamen de eerste keer echt niet door. Na het opnieuw geluisterd te hebben overigens nog steeds niet overtuigd van deze plaat, vind het nu (zoals hierboven al gezegd) inderdaad juist erg chaotisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2019 19:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2019 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind die Genox invloeden echt zo fcking vet :worship:! Geen idee hoe die of wat die überhaupt doet, maar zijn drops komen er altijd op z'n belachelijk vette wijze in zetten :worship:

De kicks van Hardstyle Mafia doen voor mij wat afbreuk aan de plaat. Die komen, in tegenstelling tot die van Genox, juist niet zo lekker door imo. Die van Genox vallen je voor mijn gevoel aan, terwijl ik die van HS Mafia juist wat hol en teruggetrokken vind klinken. (Via in-ears in ieder geval. Deze plaat nog niet via mijn speakers beluisterd.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2019 00:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Ik vind die Genox invloeden echt zo fcking vet :worship:! Geen idee hoe die of wat die überhaupt doet, maar zijn drops komen er altijd op z'n belachelijk vette wijze in zetten :worship:

De kicks van Hardstyle Mafia doen voor mij wat afbreuk aan de plaat. Die komen, in tegenstelling tot die van Genox, juist niet zo lekker door imo. Die van Genox vallen je voor mijn gevoel aan, terwijl ik die van HS Mafia juist wat holen teruggetrokken vind klinken. (Via in-ears in ieder geval. Deze plaat nog niet via mijn speakers beluisterd.)


Dan luister je de verkeerde kicks. Want de gated kicks van HS Mafia in dit zijn nergens "hol".
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle