Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2015 14:22 

Hardtraxx Veteran

FLSM005 idd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2015 17:06 

Hardtraxxer

Erg gaven plaat,
Geck-o weet altijd weer met iets oirgineels te komen top deze :) :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2015 17:56 

Hardtraxx Veteran

best wel leuk plaatje, weer eens wat anders :D maar waarom staat dit bij hardstyle? lijkt niet echt op hardstyle :P alleen de climax is redelijk hardstyle achtig
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2015 22:26 

Hardtraxxer

Wel leuk! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2015 00:10 

Hardtraxx Elite

Een van de weinige platen van Geck-o die mij niet zo veel doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2015 19:49 

Hardtraxx Veteran

Distinctive schreef:
best wel leuk plaatje, weer eens wat anders :D maar waarom staat dit bij hardstyle? lijkt niet echt op hardstyle :P alleen de climax is redelijk hardstyle achtig

Wat is t anders? Is Hate It Or Love It een rapnummer? Is Static country? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2015 14:20 

Artiest

Dit is hardreggae, maak een nieuw subforum
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2015 14:47 

Hardtraxx Veteran

Geck-o schreef:

*Hardgae
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2015 16:22 

Hardtraxx Addict

yowan schreef:
is dit voor kinderen gemaakt?

Echte raw is natuurlijk alleen voor de grote jongetjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2015 23:54 

Hardtraxxer

Geck-o schreef:

Lijkt me een strak plan, want dit is alles behalve hardstyle. Een nummer op 148-152BPM maakt het nog geen hardstyle. Overigens, no offence, het is een kwestie van smaak en daarover valt niet te twisten. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 00:16 

Hardtraxx Veteran

NoobstaR* schreef:
Geck-o schreef:

Lijkt me een strak plan, want dit is alles behalve hardstyle. Een nummer op 148-152BPM maakt het nog geen hardstyle. Overigens, no offence, het is een kwestie van smaak en daarover valt niet te twisten. ;)

Over smaak niet, maar over genres wel. Het is wat experimenteel, maar wat precies maakt dit geen hardstyle? Er zitten vergelijkbare kicks, leads, melodieën en vocals in andere hardstyle tracks, weliswaar niet in deze combinatie. Dat het niet op de meeste hardstyle lijkt, wil niet zeggen dat het geen hardstyle is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 01:56 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
NoobstaR* schreef:
Geck-o schreef:

Over smaak niet, maar over genres wel. Het is wat experimenteel, maar wat precies maakt dit geen hardstyle? Er zitten vergelijkbare kicks, leads, melodieën en vocals in andere hardstyle tracks, weliswaar niet in deze combinatie. Dat het niet op de meeste hardstyle lijkt, wil niet zeggen dat het geen hardstyle is.

er zijn toch ook Industrial tracks op 150 bpm met hetzelfde kick ritme als in hardstyle maar wat dus geen hardstyle is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 09:39 

Hardtraxxer

Maakt toch helemaal geen kut uit wat voor genre dit is :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 09:47 

Hardtraxx Veteran

Lekker alles in een hokje proberen te douwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 10:58 

Donateur

Raven schreef:
Lekker alles in een hokje proberen te douwen.

Ik denk dat we Harddrop wel zo min mogelijk met Jamaica moeten proberen te associëren voor we op het matje geroepen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 13:39 

Hardtraxx Veteran

Distinctive schreef:
er zijn toch ook Industrial tracks op 150 bpm met hetzelfde kick ritme als in hardstyle maar wat dus geen hardstyle is?

Ben je het nu met me eens of juist niet? Ik haal juist andere dingen aan dan BPM en ritme. Industrial gebruikt totaal andere sounds en heeft een andere flow, opbouw, feeling (een stuk minder breed dan hardstyle naar mijn idee), al zijn er natuurlijk wel tracks te bedenken die een combinatie zijn van beide (Wavolizer's 2011-2014 spul bijv.). Jump onderscheidt zich op die manier ook van hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 10:06 

Hardtraxx Veteran

Apart plaatje. Jammer van die onderbrekingen in de climax. Had die erg blije melodie graag doorgetrokken gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 15:13 

Hardtraxx Elite

Die melo doet me een beetje aan KYHU denken, heel fijn en zoals al gezegd is jammer van die onderbrekingen. Al met al toch een erg geslaagd expirimenteel hardstyle plaatje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 18:14 

Hardtraxxer

Ik vind die onderbrekingen juist heel erg fijn, en passen bij de melodie
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 19:35 

Hardtraxx Elite

Joegoslaaf schreef:
Ik vind die onderbrekingen juist heel erg fijn, en passen bij de melodie

Eens, anders is het ook ineens veel te blij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2015 20:29 

Hardtraxx Veteran

als ik dit nummer op zet wil ik het meteen al weer af zetten. heel leuk allemaal dat jullie dit prachtig vinden maar vertel me dan op zn minst waarom jullie dat vinden, dan kan ik het misschien nog begrijpen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2015 22:02 

Hardtraxx Elite

yowan schreef:
als ik dit nummer op zet wil ik het meteen al weer af zetten. heel leuk allemaal dat jullie dit prachtig vinden maar vertel me dan op zn minst waarom jullie dat vinden, dan kan ik het misschien nog begrijpen

Het is origineel, ik vind het een hele leuke vocal. Melodie is erg geinig imo en de sounds zijn ook wel grappig. Daarom vind ik het gewoon een hele leuke track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2015 22:29 

DJ_Tim schreef:
yowan schreef:

Het is origineel, ik vind het een hele leuke vocal. Melodie is erg geinig imo en de sounds zijn ook wel grappig. Daarom vind ik het gewoon een hele leuke track.

Maar Yowan is HARDCORE, Fuck melodietjes en leuke vocalen!

@yowan, blijf hem dan niet steeds opzetten als je het niks aan vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 11:13 

Hardtraxxer

sandervanbruggen schreef:
DJ_Tim schreef:
yowan schreef:

Maar Yowan is HARDCORE, Fuck melodietjes en leuke vocalen!

@yowan, blijf hem dan niet steeds opzetten als je het niks aan vind.

Wat zeg jij nou weer, is toch gewoon een kwestie van smaak?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 11:46 

Hardtraxxer

yowan schreef:

:')
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle