Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 10:25 
 
Hardtraxx Elite

Heerlijk! Vooral Dance To The Beat waar ik al een tijdje op wacht :thumbsup: Heerlijke sfeer en veel gevoel in die track gelegd. Gewoon fantastisch! :D How Low Can You Go is ook zo'n lekkere track! Gewoon ff hard gaan.

Sticky Disco, had helemaal niet zo'n cheesy melo verwacht na dat intro :P Jammer dat die melodie van een bestaand nummer is, dat vind ik helemaal niks. Vind sowieso de melo niet fijn..
De Backstreet Banana Mix is dus meer mijn ding.

Er valt me trouwens iets op. Als Ran-D met dezelfde souds aankomt, is het niet goed. Doet Geck-O het, dan hoor ik er niemand over hehe. Populariteit is dus wel degelijk belangrijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij springt alleen how let can you go eruit. Lekker apart die ik live wel wil aanschouwen. Bij sticky disco had ik een hele andere plaat in gedachten en dance to the beat doet me teveel denken aan dat andere Gecko plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 10:28 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vind deze release wat minder, WDTTB & Sticky Disco zijn op zich lekkere plaatjes maar niet van het niveau wat ik van Geck-o gewend ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 10:56 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
Er valt me trouwens iets op. Als Ran-D met dezelfde souds aankomt, is het niet goed. Doet Geck-O het, dan hoor ik er niemand over hehe. Populariteit is dus wel degelijk belangrijk.

http://www.beterhoren.nl/ >.<

- Drie totaal verschillende tracks, geven weer goed de veelzijdigheid van geck-o weer.
- Heel erg veelzijdig dat wel
- Overall dus zeker een leuke en diverse release

Ik vind trouwens alleen How Low Can You Go wel aardig, de rest is veel te mainstream en kazig. Ik verwacht meer van een nieuwe geck-e release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 11:22 
 
Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
jambekkie schreef:
Er valt me trouwens iets op. Als Ran-D met dezelfde souds aankomt, is het niet goed. Doet Geck-O het, dan hoor ik er niemand over hehe. Populariteit is dus wel degelijk belangrijk.

http://www.beterhoren.nl/ >.<

Ik hoor prima ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 11:44 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dan lul je dus zomaar wat raak. Heb je alle tracks van geck-o überhaupt ooit geluisterd? Hoe kunnen drie mensen in dit topic zeggen dat het divers en veelzijdig is, wat bij bijna geen enkele andere release gemeld wordt en jij vervolgens beweren dat het meer van hetzelfde is en hoe durf je het in godsnaam te vergelijken met Ran-D, die overigens populairder is dan Geck-o, of wou je beweren dat Ran-D bekritiseerd wordt, omdat ie populair is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 11:49 
 
Hardtraxx Addict

Nu weten we als nog het geheim achter Geck-o's bananen obsessie niet :cry:
OT
- Sticky Disco
Deze had ik totaal niet verwacht, maar het klinkt wel gewoon zeer lekker.
- Backstreet Banana
Klinkt ook wel vet, maar originaal sws wel beter imo.
- We Dance to the Beat
Wat een track zeg! Veel energie, goeie drive, erg catchy. Errug vet!!
- How Low Can You Go
Dze vind ik de minste van de vier. Niet echt mijn ding, beetje leeg.
Productietechnisch zit het wel zeker goed in elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik vind trouwens alleen How Low Can You Go wel aardig, de rest is veel te mainstream en kazig. Ik verwacht meer van een nieuwe geck-e release.

Ik dacht dat jij de kicks van How Low Can You Go wel vet zou vinden, volgensmij zijn die precies zoals jij ze wilt hebben. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 12:25 
 
Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
Dan lul je dus zomaar wat raak. Heb je alle tracks van geck-o überhaupt ooit geluisterd? Hoe kunnen drie mensen in dit topic zeggen dat het divers en veelzijdig is, wat bij bijna geen enkele andere release gemeld wordt en jij vervolgens beweren dat het meer van hetzelfde is en hoe durf je het in godsnaam te vergelijken met Ran-D, die overigens populairder is dan Geck-o, of wou je beweren dat Ran-D bekritiseerd wordt, omdat ie populair is.


Je overdrijft nogal vind ik :/ Er zijn meer voorbeelden dan Ran-D, maar Ran-D kwam het eerst in me op. Dat is waar mensen tegenwoordig het meest kritiek op leveren, steeds weer dezelfde sounds van Ran-D... En Ran-D is bekender dan Geck-O, populairder geloof ik niet. Qua populariteit en producties overheerst Geck-O toch bij de meeste mensen, maar het is alleen niet altijd zichtbaar, omdat de meeste mensen naar melodieuze hardstyle luisteren. Daarbij vergelijk ik Ran-D en Geck-O niet met elkaar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 12:35 
 
Artiest
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
En Ran-D is bekender dan Geck-O, populairder geloof ik niet.

Gaan deze twee aspecten niet altijd samen door één deur?


Vette release overigens! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind alle vier de tracks weer top, zoals gewoonlijk. Kicks vind ik net ietsjes minder klinken dan in Losing My Feelin' of IWWA bijv., maar sowieso spreken dit soort kicks me aan - pitchen zonder poing :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 13:04 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
Lyst schreef:
Dan lul je dus zomaar wat raak. Heb je alle tracks van geck-o überhaupt ooit geluisterd? Hoe kunnen drie mensen in dit topic zeggen dat het divers en veelzijdig is, wat bij bijna geen enkele andere release gemeld wordt en jij vervolgens beweren dat het meer van hetzelfde is en hoe durf je het in godsnaam te vergelijken met Ran-D, die overigens populairder is dan Geck-o, of wou je beweren dat Ran-D bekritiseerd wordt, omdat ie populair is.


Je overdrijft nogal vind ik :/ Er zijn meer voorbeelden dan Ran-D, maar Ran-D kwam het eerst in me op. Dat is waar mensen tegenwoordig het meest kritiek op leveren, steeds weer dezelfde sounds van Ran-D... En Ran-D is bekender dan Geck-O, populairder geloof ik niet. Qua populariteit en producties overheerst Geck-O toch bij de meeste mensen, maar het is alleen niet altijd zichtbaar, omdat de meeste mensen naar melodieuze hardstyle luisteren. Daarbij vergelijk ik Ran-D en Geck-O niet met elkaar ;)

Sorry je verhaal is nog warriger dan mijn oordopjes die drie dagen in mijn broekzak hebben gezeten. Wat, in godsnaam, beweer je allemaal. :huh:
- Dat Geck-o net zo veel meer van hetzelfde produceert als Ran-D
- Dat Geck-o populairder is dan Ran-D
- Dat zijn populariteit niet zichtbaar is, omdat de meeste mensen melodieuze hardstyle luisteren..
- Ran-D is bekender maar niet populairder dan Geck-o, maar je vergelijkt ze niet met elkaar.

Moet ik dit serieus allemaal weerleggen? Het ligt allemaal net zover van de werkelijkheid als dat het gras blauw is en de lucht groen. Je bent net een gladiator met schizofrenie, zoveel spreek je jezelf tegen.

Oke ik zal ophouden met de metaforen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jambekkie begrijpt er gewoon helemaal niks van.

Dat Geck-O veelzijdig is klopt zeker. Maar ik denk dat als iemand anders (zoals Brennan Heart/ The Prophet) een melodie gebruikt van een ander nummer dat ze dan wel afgekraakt zouden worden, en dat in dit geval dan niet zo is vind ik raar. Niet dat ik Geck-O in een kwaad daglicht wil zetten, (helemaal niet zelfs, ik vind zijn nummers bijna altijd awesome en volgens mij is het ook een prima kerel) maar er wordt hier vaak met 2 maten gemeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 13:26 
 
Artiest

Als je bekender wordt word je sneller bekritiseerd hier, with great power comes great responsibility :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 13:31 
 
Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
Jambekkie begrijpt er gewoon helemaal niks van.

Dat Geck-O veelzijdig is klopt zeker. Maar ik denk dat als iemand anders (zoals Brennan Heart/ The Prophet) een melodie gebruikt van een ander nummer dat ze dan wel afgekraakt zouden worden, en dat in dit geval dan niet zo is vind ik raar. Niet dat ik Geck-O in een kwaad daglicht wil zetten, (helemaal niet zelfs, ik vind zijn nummers bijna altijd awesome en volgens mij is het ook een prima kerel) maar er wordt hier vaak met 2 maten gemeten.


Dit is precies wat ik bedoel! Bij Ran-D levert men wel die kritiek, maar bij Geck-O niet :/ Maakt nu niet uit of ze compleet van elkaar verschillen qua muziek, het principe is hetzelfde.
En inderdaad, als je populair wordt, word je sneller bekritiseerd en dat heb ik ook gezegd. Daarbij is er er wel degelijk een verschil tussen bekend zijn en populair zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 13:34 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Jambekkie begrijpt er gewoon helemaal niks van.

Dat Geck-O veelzijdig is klopt zeker. Maar ik denk dat als iemand anders (zoals Brennan Heart/ The Prophet) een melodie gebruikt van een ander nummer dat ze dan wel afgekraakt zouden worden, en dat in dit geval dan niet zo is vind ik raar. Niet dat ik Geck-O in een kwaad daglicht wil zetten, (helemaal niet zelfs, ik vind zijn nummers bijna altijd awesome en volgens mij is het ook een prima kerel) maar er wordt hier vaak met 2 maten gemeten.

Je duidt op de melodie van Titanium, of wat? Het lijkt er een beetje op, maar het is toch niet dusdanig hetzelfde dat het een melodie gebruiken is, hooguit geïnspireerd zijn door. Ik vind de melodie in sticky disco track sowieso niet zo erg sterk.

@Jambekkie, je beweerde iets heel anders, namelijk dat Geck-o net zo eenzijdig is als Ran-D, en dat Ran-D daar wel op afgerekend wordt en Geck-o niet. Als dat eerste waar zou zijn had je een punt, maar dat is een van de meest onzinnige uitspraken die ik hier de laatste tijd op het forum gezien heb. Het is als klagen tegen je moeder waarom jij altijd wel straf krijgt als je 's nachts te laat thuiskomt en je zusje niet, terwijl je zusje nooit te laat thuiskomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 13:42 
 
Hardtraxx Elite

Lyst schreef:

@Jambekkie, je beweerde iets heel anders, namelijk dat Geck-o net zo eenzijdig is als Ran-D, en dat Ran-D daar wel op afgerekend wordt en Geck-o niet. Als dat eerste waar zou zijn had je een punt, maar dat is een van de meest onzinnige uitspraken die ik hier de laatste tijd op het forum gezien heb. Het is als klagen tegen je moeder waarom jij altijd wel straf krijgt als je 's nachts te laat thuiskomt en je zusje niet, terwijl je zusje nooit te laat thuiskomt.



Ooohhh, je bedoeld het zo... :$ Ik bedoel dat ze veel dezelfde sounds gebruiken die ook in andere nummers van de producers terugkomen. Heb niet gezegd dat ze eenzijdig zijn. Met dezelfde sounds bedoel ik samples etc., maar met veel dezelfde sounds kun je namelijk ook creatief zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 14:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
Lyst schreef:

@Jambekkie, je beweerde iets heel anders, namelijk dat Geck-o net zo eenzijdig is als Ran-D, en dat Ran-D daar wel op afgerekend wordt en Geck-o niet. Als dat eerste waar zou zijn had je een punt, maar dat is een van de meest onzinnige uitspraken die ik hier de laatste tijd op het forum gezien heb. Het is als klagen tegen je moeder waarom jij altijd wel straf krijgt als je 's nachts te laat thuiskomt en je zusje niet, terwijl je zusje nooit te laat thuiskomt.



Ooohhh, je bedoeld het zo... :$ Ik bedoel dat ze veel dezelfde sounds gebruiken die ook in andere nummers van de producers terugkomen. Heb niet gezegd dat ze eenzijdig zijn. Met dezelfde sounds bedoel ik samples etc., maar met veel dezelfde sounds kun je namelijk ook creatief zijn.

Draaikont :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 14:23 
 
Hardtraxx Veteran

How Low Can You Go is denk ik hetzelfde verhaaltje als wat ik al zei bij Sticky Disco: die zal ik vaker moeten horen. Vind hem nu maar saai klinken dus nu zou ik dan ook zeggen dat overall ik dit een tegenvallende release vind, het is allemaal wat saai met uitzondering van WDTTB want die is gewoon vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 14:28 
 
Hardtraxx Veteran

We Dance To Da Beat is echt heerlijk!! van intro tot outro :woot:
en How Loc Can You Go is ook echt fijn!! typisch een nummertje voor mij :loving:

rest doet me helaas niet veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Daveytl schreef:
Jambekkie begrijpt er gewoon helemaal niks van.

Dat Geck-O veelzijdig is klopt zeker. Maar ik denk dat als iemand anders (zoals Brennan Heart/ The Prophet) een melodie gebruikt van een ander nummer dat ze dan wel afgekraakt zouden worden, en dat in dit geval dan niet zo is vind ik raar. Niet dat ik Geck-O in een kwaad daglicht wil zetten, (helemaal niet zelfs, ik vind zijn nummers bijna altijd awesome en volgens mij is het ook een prima kerel) maar er wordt hier vaak met 2 maten gemeten.

Je duidt op de melodie van Titanium, of wat? Het lijkt er een beetje op, maar het is toch niet dusdanig hetzelfde dat het een melodie gebruiken is, hooguit geïnspireerd zijn door. Ik vind de melodie in sticky disco track sowieso niet zo erg sterk.

Ja daar doel ik inderdaad op. De melodie vind ik er persoonlijk wel veel op lijken. Ik bedoel dan het stukje vanaf 2:54 in de Youtube-preview. Niet dat ik het heel erg vind, maar zie wel dat sommige members er bij anderen over klagen en hier niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Daveytl schreef:
Jambekkie begrijpt er gewoon helemaal niks van.

Dat Geck-O veelzijdig is klopt zeker. Maar ik denk dat als iemand anders (zoals Brennan Heart/ The Prophet) een melodie gebruikt van een ander nummer dat ze dan wel afgekraakt zouden worden, en dat in dit geval dan niet zo is vind ik raar. Niet dat ik Geck-O in een kwaad daglicht wil zetten, (helemaal niet zelfs, ik vind zijn nummers bijna altijd awesome en volgens mij is het ook een prima kerel) maar er wordt hier vaak met 2 maten gemeten.

Je duidt op de melodie van Titanium, of wat? Het lijkt er een beetje op, maar het is toch niet dusdanig hetzelfde dat het een melodie gebruiken is, hooguit geïnspireerd zijn door. Ik vind de melodie in sticky disco track sowieso niet zo erg sterk.

Ja daar doel ik inderdaad op. De melodie vind ik er persoonlijk wel veel op lijken. Ik bedoel dan het stukje vanaf 2:54 in de Youtube-preview. Niet dat ik het heel erg vind, maar zie wel dat sommige members er bij anderen over klagen en hier niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 17:14 
 
Hardtraxx Newbie

Yet again Geck-o delivers! Wat een geweldige release weer :thumbsup: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

we dance to the beat is lekker, andere drie zijn zeker niet verkeerd maar niet heel bijzonder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2012 17:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

We Dance To The Beat + How Low can You Go (L) :loving:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle