Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 03:33 

Hardtraxx Veteran

Waar haal je het vandaan om zo veel fijne platen te maken? De It's what we are edit is in mijn ogen wat overbodig (want ik vind het origineel fijner), maar de andere 2 platen zijn weer echte pareltjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 05:13 

Donateur

Oh is echt een bazenplaatje :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 08:34 

Hardtraxx Veteran

Oh! En All Night :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 08:53 

Donateur

Hebben, hebben, en nogmaals hebben! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 10:03 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Rik, ik krijg onderhand medelijden met Lis, omdat jij zo veel met die muziek bezig bent...

:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 10:43 

Aan het typen...

Wederom niet echt mijn ding. Basslines in de tracks zijn goed, maar het heeft allemaal zo'n te blij randje. Ik snap dan ook niet dat iemand roept dat dit niet cheesy is. Ja alleen de kicks misschien niet, maar voor de rest is het net zo cheesy als de rest van de mainstream die uitkomt. Hoewel deze platen wel enorm veel diverser en origineler zijn en 100x zoveel drive hebben. Het pitchen van de bassline is overigens een goed voorbeeld voor de rest van de mainstream producers hoe je het wat jullie tonaal noemen houdt, zonder dat je te maken krijgt met foeilelijke skippybal kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 11:42 

Hardtraxx Veteran

Doet mij ook nog niet zo veel afgezien van It's what we Are. Maar die kennen we natuurlijk al een tijdje ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 12:28 

Hardtraxx Addict

Oh! vind ik het beste nummer van deze release, in All Night zitten wel net iets betere kicks (beetje reversed achtig), maar de track zelf spreekt mij niet zo aan. Zal denk ik wel komen door die melodie, die is puur uit Pretty Fly (For A White Guy).

En It's Who We Are VIP Edit is een klein verschil te merken maar dan vind ik het origineel toch wel aantrekkelijker :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 12:51 

Lyst schreef:
Ik snap dan ook niet dat iemand roept dat dit niet cheesy is.

Voor mij is dit om dr volgende redenen niet cheesy.

Citaat:
deze platen zijn wel enorm veel diverser en origineler en hebben 100x zoveel drive.

Citaat:
Ja alleen de kicks misschien niet.

Citaat:
Het pitchen van de bassline is overigens een goed voorbeeld voor de rest van de mainstream producers hoe je het wat jullie tonaal noemen houdt, zonder dat je te maken krijgt met foeilelijke skippybal kicks

Wat jij onder cheesy verstaat weet ik niet. Om van iets te zeggen dat het cheesy wanneer het wat euforischer is, dat vind ik te ver gaan. Dit is toch prima hardstyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 13:14 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Wederom niet echt mijn ding. Basslines in de tracks zijn goed, maar het heeft allemaal zo'n te blij randje. Ik snap dan ook niet dat iemand roept dat dit niet cheesy is. Ja alleen de kicks misschien niet, maar voor de rest is het net zo cheesy als de rest van de mainstream die uitkomt. Hoewel deze platen wel enorm veel diverser en origineler zijn en 100x zoveel drive hebben. Het pitchen van de bassline is overigens een goed voorbeeld voor de rest van de mainstream producers hoe je het wat jullie tonaal noemen houdt, zonder dat je te maken krijgt met foeilelijke skippybal kicks.

Tuurlijk is dit cheesy, of in ieder geval meer cheesy dan de rest wat TC uitbrengt. Maar cheesy staat toch niet gelijk aan slecht? Heerlijk euforisch gewoon, past goed bij het weer, mij hoor je niet klagen. Jammer dan voor al die raw-mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 13:32 

Aan het typen...

Lyst schreef:
Wederom niet echt mijn ding. Basslines in de tracks zijn goed, maar het heeft allemaal zo'n te blij randje.

Dat versta ik onder cheesy. Net zoals Hardstyle Mafia ook cheesy is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 14:55 

Hardtraxx Veteran

Nja ik vind het niet te, de ander weer wel, ieder zijn voorkeuren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 17:14 

Artiest

03. It's What We Are VIP :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 20:22 

Hardtraxxer

wat een lekkere release is dit! als het dan cheesy is moet t zo zijn! All Night heerlijke intro maar wel de minste vd 3 imo, die IWWA edit is ook erg leuk en Oh! is gewoon zo verekte lekker, heerlijk!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 20:36 

Lyst schreef:
Tuurlijk is dit cheesy, of in ieder geval meer cheesy dan de rest wat TC uitbrengt. Maar cheesy staat toch niet gelijk aan slecht? Heerlijk euforisch gewoon, past goed bij het weer, mij hoor je niet klagen. Jammer dan voor al die raw-mensen.
Ok, ik had je verkeerd begrepen. Ik dacht dat je het negatief bedoelde, aangezien het woord 'cheesy' nogal een negatieve lading heeft op youtube of hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 23:50 

Hardtraxx Newbie

Oh! is echt een lekker nummer. Dat nieuwe '' Cheesy '' stijltje van Geck-o ( wat nog steeds 10x harder is dan elke euforische nummer dat ik in 2012 gehoord heb ) bevalt me echt.

Die nieuwe kicks zijn op de 1 of andere manier zo vol en stevig en als ze pitchen stoort het me helemaal niet. De kick die Geck-o in Sticky Disco heeft gebruikt vind ik persoonlijk het beste voorbeeld daar voor.

Geck-o is hard, maar na zo vaak hard/rauw producen denk ik dat hij ook wel eens zin heeft in de wat '' blijere producties '' en daar is hij op dit moment echt goed mee bezig. Zo creatief en uniek. Je hoort de passie voor muziek terug in zijn nummers en daarom luister ik ook graag naar zijn wat '' blijere producties '' :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2012 09:09 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Lyst schreef:
Ok, ik had je verkeerd begrepen. Ik dacht dat je het negatief bedoelde, aangezien het woord 'cheesy' nogal een negatieve lading heeft op youtube of hier.

Wtf, ik zei dit :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2012 10:00 

Hardtraxxer

Oh! en All Night vind ik lekker! It's What We Are VIP vind ik een beetje uitgemolken. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2012 17:34 

Hardtraxx Veteran

Oh! is echt érg vet, super veel drive, heerlijke kicks en hele dikke sounds. All Night doet me erg denken aan Saifam rond 2008, maar wel een lekker plaatje. Vind de break en vocals alleen minder. It's What We Are VIP had van mij niet gehoeven, was het origineel al best snel zat en zal deze dus ook niet snel opzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2012 22:02 

Hardtraxx Veteran

Oh is heel lekker en de VIP edit doet me ook erg goed :love:
Die andere vind ik net niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2012 22:06 

Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
Weer lekker andere sounds dan dat we nu gebruikelijk horen.

Dit! En dat spreekt me steeds meer en meer aan in Rik zijn sound, waar ik in het begin er niet helemaal van weg was en meer met de volle overgave voor de hardere sounds ging begin ik Geck-O zijn werk steeds meer en meer te appreciëren en van te genieten! Kan niet wachten op zijn set op Dance Valley nadat ik op Defqon hem al heb moeten missen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2012 23:38 

Firetrap schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Lyst schreef:

Wtf, ik zei dit :lol: .
Lol kutquotes ook altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 16:08 

Hardtraxx Elite

VIP 2e stuk... Heerlijk! Past perfect bij 't weer van vandaag ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 00:23 

Hardtraxx Crew

Doet me eigenlijk nog vrij weinig dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 15:44 

Hardtraxx Veteran

All Night is de enige die me niet veel doet. Oh! is wel een lekker plaatje, en die VIP edit van It's What We Are is echt super vet! Wat een gevoel zit d'r in die melodie :loving:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle