Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 00:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Nice Geck-o :thumbup:

Lekkere edit ook. Die Headhunterz hobbelende reverse bass, i like ^^

Dat dus! Die reversed bass klinkt lekker bij die track! Leuk dat hij toch met Theracords in zee gaat!

Good job Geck-o!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 00:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Beter dat It's What We Are meer mainstream klinkt door die edit, vind dat het nummer dan veel meer tot z'n recht komt.
Erg vet iig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 00:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah, ik lees nu het volgende:

Citaat:
This edit wont be released....!

Gaat dus naar nieuwe tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 01:05 
 
Hardtraxx Veteran

Vet dat hij hier een edit van heeft gemaakt! Past overigens ook mooi in zijn stijl! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 01:14 
 

Ik ben denk ik dan tot nu toe de enige die de edit maar niks vind.

De intro reverse is (bijna) dezelfde als Make It Loud remix, overigens niks mis mee.
Maar die pitched kicks gaan mij echt weer te ver, lijkt wel of ik een ladder nodig heb. :(

Vind het persoonlijk wel jammer dat HHZ hier een edit van heeft gemaakt, voegt niks toe maar dat is natuurlijk mijn mening. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 10:14 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Convert schreef:
Ik ben denk ik dan tot nu toe de enige die de edit maar niks vind.

De intro reverse is (bijna) dezelfde als Make It Loud remix, overigens niks mis mee.
Maar die pitched kicks gaan mij echt weer te ver, lijkt wel of ik een ladder nodig heb. :(

Vind het persoonlijk wel jammer dat HHZ hier een edit van heeft gemaakt, voegt niks toe maar dat is natuurlijk mijn mening. ;)

Klopt ik vind het ook weinig toevoegen, een reverse bass in de intro is natuurlijk wel leuk, maar de originele intro heeft dat niet echt nodig. Climax is nog slechter dan dat hij al was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 21:38 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Convert schreef:
Ik ben denk ik dan tot nu toe de enige die de edit maar niks vind.

De intro reverse is (bijna) dezelfde als Make It Loud remix, overigens niks mis mee.
Maar die pitched kicks gaan mij echt weer te ver, lijkt wel of ik een ladder nodig heb. :(

Vind het persoonlijk wel jammer dat HHZ hier een edit van heeft gemaakt, voegt niks toe maar dat is natuurlijk mijn mening. ;)

Klopt ik vind het ook weinig toevoegen, een reverse bass in de intro is natuurlijk wel leuk, maar de originele intro heeft dat niet echt nodig. Climax is nog slechter dan dat hij al was.

mee eens.. maar i eat woofers en underground at night maken het weer goed :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 21:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

ik vind de edit ook niks toevoegen, die pitchkick in de climax is echt verschrikkelijk >.<
maar de originele is een erg lekkere track
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 21:51 
 

Pommer schreef:
ik vind de edit ook niks toevoegen, die pitchkick in de climax is echt verschrikkelijk >.<
maar de originele is een erg lekkere track


In de originele zitten ook pitched kicks, maar op een of andere manier past dat in ieder geval nog fatsoenlijk en is het niet zo overdreven als de edit.

Overigens ben ik het ook eens met RAW-vizion; 'I Eat Woofers' en 'Underground At Night' zijn gewoon weer geweldige nummers van Geck-o. Sowieso massive support van deze kant voor die tracks. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 22:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Convert schreef:
Ik ben denk ik dan tot nu toe de enige die de edit maar niks vind.

De intro reverse is (bijna) dezelfde als Make It Loud remix, overigens niks mis mee.
Maar die pitched kicks gaan mij echt weer te ver, lijkt wel of ik een ladder nodig heb. :(

Vind het persoonlijk wel jammer dat HHZ hier een edit van heeft gemaakt, voegt niks toe maar dat is natuurlijk mijn mening. ;)

Zoals Thera me vanmiddag uitlegde...

Een gemiddelde Theracords track krijgt ong 700 - 1000 views op youtube. Headhunterz heeft 200000 facebook volgers. En ja hoor, de hhz edit is inmiddels 7000 keer bekeken in één dag! Op de intro na vind ik het bagger, maar de toegevoegde waarde? Beste promotie voor Theracords. De scene kan best wat meer openminded-heid gebruiken. Dit lijkt me een prima manier...

Hyperdrive wees me er al op: It's What We Are lijkt veels te veel op The Pitcher ft. Noisecontrollers - Cherish. En hij borduurt veeels te lang voor op de melodie imo... Andere twee tracks zijn echt baas trouwens. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 22:55 
 
Hardtraxx Veteran

hidde schreef:
Convert schreef:
Ik ben denk ik dan tot nu toe de enige die de edit maar niks vind.

De intro reverse is (bijna) dezelfde als Make It Loud remix, overigens niks mis mee.
Maar die pitched kicks gaan mij echt weer te ver, lijkt wel of ik een ladder nodig heb. :(

Vind het persoonlijk wel jammer dat HHZ hier een edit van heeft gemaakt, voegt niks toe maar dat is natuurlijk mijn mening. ;)

Zoals Thera me vanmiddag uitlegde...

Een gemiddelde Theracords track krijgt ong 700 - 1000 views op youtube. Headhunterz heeft 200000 facebook volgers. En ja hoor, de hhz edit is inmiddels 7000 keer bekeken in één dag! Op de intro na vind ik het bagger, maar de toegevoegde waarde? Beste promotie voor Theracords. De scene kan best wat meer openminded-heid gebruiken. Dit lijkt me een prima manier...

Hyperdrive wees me er al op: It's What We Are lijkt veels te veel op The Pitcher ft. Noisecontrollers - Cherish. En hij borduurt veeels te lang voor op de melodie imo... Andere twee tracks zijn echt baas trouwens. :worship:

dat is idd waar en dat vind ik ook het enige pluspunt aan die hhz edit, meer publiciteit voor TC :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 23:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind It's What We Are een erg lekkere track, hij ging op Hard Bass dan ook zeker lekker.

I Eat Woofers is weer heel andere koek, maar ook die klinkt zeker goed. Ben ik trouwens de enige die de vocals veel weg vind hebben van Dark Oscillators - Food For Woorfers? Gezien de titel kan het ook bijna geen toeval zijn.

Underground At Night vind ik meer weghebben van de stijl van DJ Thera en daar ben ik helaas niet zo kapot van. Het laat wel zien dat Geck-o een zeer gevarieerde producer is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 01:11 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Underground at night klinkt naar mijn idee echt niet als thera, meer als geck-e en de bassline doet me denken aan voice of noize van rephex.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 03:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

It's what we are is heerlijk!

Maar ik schrok me toch even... een pitchkick(je hoort hem nauwlijks) had ik echt niet zo snel verwacht op theracords :P

De rest iets minder, maar Geck-o is goed bezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 22:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heerlijke release alweer van Geck-O. :thumbsup:
Uitschieter voor mij: It's what we are, heerlijk nummer.
Deze wordt zeker aangeshaft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

It's What We Are :yay:

Wordt hier vrolijk van!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 23:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

die it's what we are is echt een bomb track ;p
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 00:52 
 
Hardtraxx Newbie

93Wesley93 schreef:
It's What We Are :yay:

Wordt hier vrolijk van!


x2 heel dik nummer ! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 02:10 
 

hidde schreef:
Convert schreef:
Ik ben denk ik dan tot nu toe de enige die de edit maar niks vind.

De intro reverse is (bijna) dezelfde als Make It Loud remix, overigens niks mis mee.
Maar die pitched kicks gaan mij echt weer te ver, lijkt wel of ik een ladder nodig heb. :(

Vind het persoonlijk wel jammer dat HHZ hier een edit van heeft gemaakt, voegt niks toe maar dat is natuurlijk mijn mening. ;)

Zoals Thera me vanmiddag uitlegde...

Een gemiddelde Theracords track krijgt ong 700 - 1000 views op youtube. Headhunterz heeft 200000 facebook volgers. En ja hoor, de hhz edit is inmiddels 7000 keer bekeken in één dag! Op de intro na vind ik het bagger, maar de toegevoegde waarde? Beste promotie voor Theracords. De scene kan best wat meer openminded-heid gebruiken. Dit lijkt me een prima manier...

Hyperdrive wees me er al op: It's What We Are lijkt veels te veel op The Pitcher ft. Noisecontrollers - Cherish. En hij borduurt veeels te lang voor op de melodie imo... Andere twee tracks zijn echt baas trouwens. :worship:


Inderdaad daar heb je een goed punt, maar is promotie niet altijd goed als je begrijpt wat ik bedoel. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 02:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hidde schreef:
Hyperdrive wees me er al op: It's What We Are lijkt veels te veel op The Pitcher ft. Noisecontrollers - Cherish

Onzin :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 20:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

It's what we are, toppplaat! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2011 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KickinAzz schreef:
hidde schreef:
Hyperdrive wees me er al op: It's What We Are lijkt veels te veel op The Pitcher ft. Noisecontrollers - Cherish

Onzin :P


Idd, die melodie lijkt totaal niet op cherish :P Het idee is mischien een beetje hetzelfde maar meer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 15:07 
 
Hardtraxxer

Alle 3 heerlijke platen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 21:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben echt verliefd op It's what we are xd .
Dat nummer gaat vaak gedraait worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch nog hopend op een free release van de HHZ edit :x
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle