Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2013 21:58 

Hardtraxx Veteran

Broken Glass staat ondertussen al een tijdje op repeat. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 12:21 

Hardtraxx Addict

broken glass en de dub :love:
wat een fantastische platen zijn dat! vooral die dub luistert heerlijk weg :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 14:24 

Hardtraxx Veteran

Wat me nu trouwens pas opvalt; geinig die hand voor de mond bij de dub-versie xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2013 19:11 

Hardtraxx Veteran

Zo dit moet wel de vaagste release van 't jaar zijn!

Assquake: Hmm.. sowieso overrated. Ik weet alleen niet of ik hem goed vind. Vind het eigenlijk een matige versie van HLCYG.. maar wel met vette vocals. Vind het toch wat té leeg qua sounds.

Tribal Dance: Wel een lekker nummertje maar is eigenlijk een compleet ander genre. Vind de sounds wel leuk maar kan er niet echt iets mee.

Broken Glass: Mooie plaat! Zweef-intro met een lekkere crunchy bassline, pompende climax, leuke vocals. Ja deze ga ik wel draaien!

Dub mix: Vind de vocals juist wel leuk dus deze is automatisch minder. Wel een leuke twist in de climax, misschien een mashupje maken dan maar.

Al met al een leuke release maar niet echt binnen het genre hardstyle. Zou toch graag zien dat Rik gewoon weer echt hardstyle zou gaan maken. Twijfel er overigens niet aan dat hij dat ook weer gaat doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 09:14 

Hardtraxx Addict

Lekkere EP, vooral Assquake! ^^ beetje een verwijzing richting de Trap scene? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 11:11 

Hardtraxx Elite

assquake :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 11:53 

Hardtraxxer

Het mooie bij Geck-o vind ik is dat als die een melodieuze plaat maakt het nooit kaas is. :D
Zit altijd weer een heerlijk aparte sfeer in zijn tracks.
Broken Glass is daar weer een voorbeeld van.
Assquake heerlijk vaag! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 16:22 

Hardtraxxer

Duurt nog veel te lang. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 19:59 

Hardtraxxer

Tribal Dance wat minder, maar Assquake en Broken Glass zijn heerlijk :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 15:32 

Hardtraxx Addict

Vette release, Assquake _O_ Godverdomme wat lekker. Heerlijke vocals ook, precies wat we willen horen Rik. 'Build a house upon it, that's an Assstate' hahahahah!
Laat iemand aub een dansbare versie van Tribal Dance maken, vind t lekker klinken en best wel opbouwen naar iets, maar dat iets komt vervolgens niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 00:15 

Hardtraxxer

:D!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 08:14 

Donateur

Aangeschaft!

https://www.trackitdown.net/track/geck- ... 96997.html
https://www.trackitdown.net/track/geck- ... 96999.html
https://www.trackitdown.net/track/geck- ... 97001.html
https://www.trackitdown.net/track/geck- ... 97003.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 09:53 

Hardtraxx Veteran

Assquake, Tribal Dance, Broken Glass dub worden zonder nadenken aangeschaft. Het origneel van Broken Glass ga ik nog even wat vaker de preview van beluisteren om te kijken of ik hem wil.

Geweldige release!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 10:18 

En binnen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 10:33 

Hardtraxx Veteran

Tribal dance en Broken Glass dub worden in dezer dagen aangeschaft!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 10:39 

Hardtraxx Veteran

JEFSKIII schreef:
En binnen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 10:52 

Hardtraxx Veteran

binnen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 15:13 

Hardtraxx Veteran

Klinkt allemaal wel goed en productietechnisch heel sterk maar ik kan hier niet echt op los gaan. :$
Moet je echt van houden denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 15:23 

Hardtraxx Veteran

Eerst helemaal gek van Broken Glass maar nu is Tribal Dance weer de favoriet. Wat een release :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 16:36 

Hardtraxx Veteran

Geweldige release zeg, denk dat de Broken Glass Dub toch echt mijn favoriet is, wat een gevoel zit daarin zeg :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 20:24 

Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Geweldige release zeg, denk dat de Broken Glass Dub toch echt mijn favoriet is, wat een gevoel zit daarin zeg :D

ja die staat bij mij echt al een tijdje bijna dagelijks aan! Assquake ben ik nog steeds niet over uit, maar het is wel een hele hele dikke release :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 20:25 

Hardtraxx Veteran

Aangeschaft! Heb er wel 14 euro voor moeten betalen omdat ik zelf geen creditcard had en alles via buitenland was (Juno Download) Maar het is de moeite waard, wat een release :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 20:31 

14 EURO???

Broken Glass is wel leuk, maar niks speciaals. De rest kan me niet zo boeien :(. Maarja ik heb m al een paar weken dus dat gaat ook niet meer gebeuren denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 20:34 

Hardtraxx Veteran

Ja volgens mn moeder komt er via het buitenland 8 euro bij. Maar heb daar twijfels over :P Release zelf was 6 euro. Heb ook geen bevestiging of rekening gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2013 20:35 

Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Ja volgens mn moeder komt er via het buitenland 8 euro bij.

Volgens mij klopt dat niet, tenzij je moeder een hele rare credit card heeft. Ik koop ook regelmatig uit het buitenland met mijn mastercard en dat levert geen extra kosten op. Contant pinnen in het buitenland kost wel extra geld (maar dan eerder rond 4 euro/keer dan 8), misschien haalt ze dat door elkaar?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle