Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 14:34 
 
Hardtraxxer

Gearbox Remixed - GBD050

Label: Gearbox Digital
WEB release: 07/11/2013

Tracks:
01. Eyoung & Tiifa - We Won't Die (Blackburn Remix)
02. Adventum - Unbalanced Equation (Sasha F Remix)
03. Shellshock - Do The Math (Delete Remix)

Samples:




wat denk je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blackburn Remix :worship: De Delete remix is ook vet! Alleen de remix van Sasha F doet me niet zo veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 15:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Blackburn Remix :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 15:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mijn voorkeur gaat uit naar Sasha F. Die kicks in de Blackburn remix zijn te slap om hem vet te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 16:18 
 

Hele gave remixen van deze heren! De Remix van blackburn vind ik het beste geslaagd, heerlijke sfeer en drive in die track en ik hou van die hoge toontjes ^^ . De track van Sasha F heeft weer een hele dikke, harde mid-intro gevolgd door een mindere climax. Jammer dat de climax niet net zo'n geweld is als de min-intro.
De remix van delete heeft een hele sfeervolle breaks waarna er lekkere stevige kicks inkomen. Heerlijk :) !
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn voorkeur gaat uit naar Delete remix :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 20:29 
 
Hardtraxxer

Really nice to see so many varying opinions on all three tracks! Personally I love every one of them! 3 Remixes from 3 of my favourite artists!

https://www.facebook.com/GearboxDigital
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 20:43 
 
Hardtraxx Veteran

We Won't Die is een eeeeeeeenorme bazenplaat, vet dat die geremixt wordt naar een prima hardstyle plaat.
De andere twee originelen kon ik niet, maar die Sasha F remix is erg gaaf en de Delete remix; Jezus wat vet. Kicks, sfeer, alles. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2013 21:45 
 
Hardtraxx Addict

Delete Remix is echt heel gaaf :worship: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 01:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De remix van Sasha F heeft een godsgruwelijk dikke mid-intro, daarna verliest de track mijn interesse helaas.
De remix van Delete is typisch Delete, wel vet op zich.
De remix van Blackburn is mijn favoriet, een ongelofelijke bazentrack heerlijk in een hardstyle jasje gemaakt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 11:35 
 
Hardtraxxer

Die van Delete en Blackburn :love:
De climax van de remix van Sasha F vind ik maar saai. Mid intro daarin tegen is wel heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 12:31 
 
Hardtraxx Elite

Blackburn Remix is een hele vette plaat, sounds zijn erg dik & drive zit er goed in! ^^ Sasha F Remix ook een prima plaat kicks vind ik altijd heel vet van hem. Melodie is heerlijk die in je kop blijft zitten & er zit een goed sfeertje in! :) Delete Remix Voorkeur gaat naar deze kicks + sounds is gewoon bruuut! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 12:47 
 
Hardtraxx Veteran

Alle 3 erg lekker! Ik vind de Blackburn remix persoonlijk het vetst gevolgd door de Delete Remix :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 13:28 
 
Artiest
Avatar gebruiker

wat een drive in de Blackburn remix! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 15:28 
 
Hardtraxx Veteran

Delete. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 18:05 
 
Hardtraxxer

Holy shit die delete remix staat al een tijdje op repeat
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 18:17 
 
Hardtraxx Elite

Blackburn Remix = Drive
Sasha F Remix = matig
Delete Remix = Beuken!!

Heerlijk gaat gehaald worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 19:48 
 

bij delete wordt t helemaal nat in mn broek!!

Tering tyfus, wat een track :fapfapfapfapfapfapfap:
:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2013 21:02 
 
Hardtraxx Veteran

We Won't Die is een van de sterkste platen van dit jaar imo. Remixen is dan ook overbodig. Toch weet deze me op de een of andere manier te overtuigen.
Delete remix valt tegen. De sfeer uit het origineel is weg, jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 02:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een sloopwerk die Delete Remix :woot:
Blackburn track is ook best fijn. Kicks, melodie en screeches liggen me goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 15:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind ze alle 3 heel vet :woot: Maar die van delete springt er voor mij persoonlijk wel boven uit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 16:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Moet toegeven dat ik van alledrie het origineel niet ken, dus daar kan ik niet over oordelen. Sfeertje in de Blackburn remix is leuk gedaan. Alleen moet zeggen dat de melodie me te weinig doet om me tot aan het einde van de track te boeien.

De mid van Sasha F doet me niet zoveel. Kicks zijn niet geweldig en verder is het niet spannend genoeg. Ook de climax zelf weet m'n interesse niet vast te houden. Vind hem nogal saai overkomen.

Die kicks van de Delete remix :loving: Godverdomme wat vet! Verder moet ik hem nog een paar keer luisteren denk ik, lijkt wat drive te missen op dit moment. De sounds die door heel de track gebruikt worden zijn wel weer geniaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Moet toegeven dat ik van alledrie het origineel niet ken, dus daar kan ik niet over oordelen. Sfeertje in de Blackburn remix is leuk gedaan. Alleen moet zeggen dat de melodie me te weinig doet om me tot aan het einde van de track te boeien.

De mid van Sasha F doet me niet zoveel. Kicks zijn niet geweldig en verder is het niet spannend genoeg. Ook de climax zelf weet m'n interesse niet vast te houden. Vind hem nogal saai overkomen.

Die kicks van de Delete remix :loving: Godverdomme wat vet! Verder moet ik hem nog een paar keer luisteren denk ik, lijkt wat drive te missen op dit moment. De sounds die door heel de track gebruikt worden zijn wel weer geniaal.


Dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delete en Blackburn remix zijn heel erg gaaf, beide dikke bak met drive en een fijne eigen twist eraan gegeven :)
Sasha F remix vind ik alleen weer de intro vet! stevig maar dan is de climax weer saai en niet spannend genoeg.

Overall dikke release :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2013 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die kicks in de Delete Remix. :love:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle