Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2024 14:47 

Hardtraxx Elite

Galactixx - Space & Time (INT008)

Label: Intents Records
WEB release: 11/07/2024

Tracks:
Galactixx - Space & Time

Samples:

Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2024 17:10 

Hardtraxx Veteran

Verplaatst.

Wat een verschil tussen deze & zn Defqon endshow plaat zeg :P Dit is dan wel wat ik van Galactixx wil horen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2024 09:06 

Hardtraxx Elite

Erg fijn deze :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2024 15:35 

Hardtraxx Elite

MYTZE schreef:
Dit is dan wel wat ik van Galactixx wil horen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2024 12:51 

Hardtraxx Veteran

Had graag een andere tweede climax gezien, maar alsnog een heel fijne plaat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2024 11:41 

Hardtraxxer

Man man, wat een geweldige plaat! :loving:

Stevige kicks ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2024 14:00 

Hardtraxx Veteran

Ik dacht eerst Space & Time te horen van Norse Vision en State None. Behoorlijk verwarrend, jammer dat zoveel artiesten steeds vaker gebruik maken van dezelfde vocalen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2024 14:25 

Hardtraxx Elite

Fusionmania schreef:
Ik dacht eerst Space & Time te horen van Norse Vision en State None. Behoorlijk verwarrend, jammer dat zoveel artiesten steeds vaker gebruik maken van dezelfde vocalen

Omdat veel producers zich nauwelijks verdiepen in wat (onbekendere) andere producers maken. Als ze dat wel zouden doen dan zouden al die OPS samples / vocals sws niet zo overused zijn.

Nu krijg je vaak dat iemand een plaat met een bepaalde vocal released en een andere producer die diezelfde vocal ook al in een unreleased track had zitten released snel z'n eigen track 2 dagen later zodat hij niet overschaduwd wordt door de andere.

De meer actieve fans/luisteraars kennen veel meer verschillende tracks dan de gemiddelde hardstyle producer kent.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle