Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 17:19 

Hardtraxx Crew

Fulgore (aka Hellsystem) - Rise (RC001)

Label: Rawcore
WEB release: 06/10/2014

Tracks:
Fulgore - Rise

Samples:

Bron:
YT
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 17:26 

Hahahhahaha neeeeeeeeee niet doeeeeeeeen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 17:37 

Hardtraxx Addict

Ook echt die onderbrekingen met 'Preview' want ohoh straks gaat iemand het downloaden met youtubemp3converter :lol: :lol: Maarja dit gaat het gewoon niet worden, dit soort labels en tracks hebben we al 10000 anderen van dus dit maakt het niet interessant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 17:44 

Rawcore :clap: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 17:46 

Ventrue schreef:
Maarja dit gaat het gewoon niet worden, dit soort labels en tracks hebben we al 10000 anderen van dus dit maakt het niet interessant.

Bovendien klinkt het ook nog eens als een zak stront :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 18:35 

Donateur

Rawcore is de meest pauper naam voor een label ooit maar ik vind Rise alles behalve slecht, stevige kick en lekker energieke screeches. In mijn ogen is dit het beste wat ik van Hellsystem gehoord heb sinds hij dat belachelijk saaie album heeft uitgebracht.

Het heeft niets met hardstyle te maken alleen dus wat mij betreft kan dit lekker naar de hardcore-sectie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 19:06 

Hardtraxx Veteran

Ventrue schreef:
Ook echt die onderbrekingen met 'Preview' want ohoh straks gaat iemand het downloaden met youtubemp3converter :lol: :lol:

Welkom bij Hardcore Blasters.

dawasiknie schreef:
Het heeft niets met hardstyle te maken alleen dus wat mij betreft kan dit lekker naar de hardcore-sectie.

:huh:
Volgens mij is juist het hele idee van dit alias en dit label dat het geen Hardcore voor probeert te stellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 19:20 

Donateur

pim0412 schreef:
Volgens mij is juist het hele idee van dit alias en dit label dat het geen Hardcore voor probeert te stellen.

Onzin. Hebben ze zelf nergens gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 19:28 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
pim0412 schreef:

Onzin. Hebben ze zelf nergens gezegd.

Ah ik zie nu inderdaad dat 't nergens expliciet vermeld staat. Ging eigenlijk uit van wat er gezegd werd in het WJD topic :P Maar dan heb ik niks gezegd.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle