Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2013 23:37 
 
Hardtraxxer

Ik vind hem eerlijk gezegd wel lekker !
Heerlijke zomerse plaat alleen een anthem gevoel is ver te zoeken (dat de laatste jaren al ver te zoeken is).
Maar voor een normale track heerlijk plaatje! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 07:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maestro N schreef:
Kan iemand mij één wel vette remix van een q-dance anthem vertellen dan?


Psychedelic Wasteland (Official Defqon.1 Australia Anthem 2011) (G-Luv Remix) :drool:

Oftewel: G-Luv – Hardstyle Wasteland (Original Mix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 12:11 
 
Hardtraxx Elite


Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 12:14 
 
Hardtraxx Elite

Het anthem is opzich een best prima plaatje. Mist wel de sfeer van een anthem.
Endymion remix daarentegen is gewoon echt bagger. Sowieso wat wil hij met 153 bpm bereiken?
De laatste tijd is hij wel erg veel richting de hardstyle aan het gaan. Dat snap ik ook wel als je niet eens fatsoenlijke hardcore kan maken. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 12:37 
 
Hardtraxx Veteran

Volgens Junodownload is dit Q072, dan wordt de Psyko Punkz release waarschijnlijk Q071
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 16:23 
 
Hardtraxxer

Hardstyle producers produceren tegenwoordig house, mensen uit de hardcore beginnen hardstyle te maken... Gaat lekker zo xd

Vind beide plaatjes eigenlijk 3x niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 17:06 
 
Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Volgens Junodownload is dit Q072, dan wordt de Psyko Punkz release waarschijnlijk Q071


Omslagfoto van Frontliner op FB staat Q051
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 18:30 
 
Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
iMark schreef:
Volgens Junodownload is dit Q072, dan wordt de Psyko Punkz release waarschijnlijk Q071


Omslagfoto van Frontliner op FB staat Q051


Q051 is Brennan Heart - Alternate Reality
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 18:54 
 
Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Lenny schreef:
iMark schreef:
Volgens Junodownload is dit Q072, dan wordt de Psyko Punkz release waarschijnlijk Q071


Omslagfoto van Frontliner op FB staat Q051


Q051 is Brennan Heart - Alternate Reality



Herstel Q071 :P

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 19:07 
 
Hardtraxxer

Heerlijk anthem! Vind het een hele lekkere melodie en die mid-intro is echt dik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 19:32 
 
Hardtraxx Newbie

Heerlijk plaatje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Junodownload is betere bron dan Frontliner. Hij heeft het vast van hardtraxx geplukt ofzo :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2013 20:59 
 
Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Junodownload is betere bron dan Frontliner. Hij heeft het vast van hardtraxx geplukt ofzo :p


Ook op Trackitdown staat 072 zie ik nu :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intro goed te doen. Break is erg goed gelukt, direct het beste van de track. Melodie vond ik vreemd soms denk ik 'dit klinkt goed' en 2 seconden later vind ik het nergens naar klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 13:51 
 
Hardtraxx Veteran

De intro van de plaat is wel aardig. De climax daarentegen doet me echt helemaal niks. Klinkt naar mijn idee een beetje als Psychedelic Wasteland (eerste tonen van de melodie) met de sounds van Symbols. In tegenstelling tot die twee platen vind ik de melodie in deze track maar ruk...

Net als bij de anthems van de afgelopen jaren zal ik er wel aan moeten wennen. Die vond ik de eerste weken namelijk ook helemaal niks. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 14:57 
 
Hardtraxx Addict

Wat een saai anthem! Het stuk voor de climax (break) klinkt wel nice, voor de rest ben ik niet overtuigd.
Endymion remix het zelfde verhaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2013 15:15 
 
Hardtraxxer

Gisteravond is goed geluisterd en moet zeggen dat ik hem toch aardig leuk vind!
Leuke opbouw en prima climax en ook prima kicks :) Goed gedaan Front!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 08:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tijdens Defqon.1 klinkt het anthem waarschijnlijk erg opzwepend tijdens de intro's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2013 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Origineel vind ik wel chill, maar die endymion remix vind ik op zich oke. Het is alleen niet waar ik aan denk als ik Hardcore benoem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De break van het origineel geeft mij echt een Defqon.1 gevoel. Die vogels die je hoort vind ik erg tof. En die opbouw naar melo toe idem dito. De melo is lekker catchy en blijft in je hoofd hangen. Prima anthem voor Defqon.1 :) .

Het stijltje dat Endymion nu aanhoud pakt mij wel (ook met de track samen met Frequencerz). Mid-intro en climax klinken erg fijn ^^ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2013 12:29 
 
Hardtraxxer

Ik vond dit nummer eerst echt niks zeggend, ben het nu wat meer gaan waarderen. De break, met vocals en de sfeer is heel erg gaaf imo, en de melodie is wel lastig te volgen, maar toch wel vet. Ik vind de synth alleen helemaal niks, zelfde synth als altijd bij frontliner en voor mijn gevoel is ie te 'scherp' voor een goed anthem gevoel.

Als die synth beter was zou dit een heel vet nummer geweest zijn, nu is hij nog steeds niet slecht maar ook niet echt overtuigend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 00:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Rolofss schreef:
IK denk dat Endymion hier nog het beste van heeft gemaakt.
Als je een andere artiest dit zou laten remixen denk ik dat je weinig van het origineel over houdt.


Evil Activities heeft er vorig jaar ook compleet iets anders van gemaakt, dus het hóeft niet :P Niet dat dat best was, maar toch. Overigens denk ik dat heel veel mainstream producers hier meer mee konden dan wat Endymion ervan gebakken heeft.


Ik wist niet dat die een remix had totdat ik aan het bladeren was & het wel heel toevallig vondt dat er world of madness van EA bij stond.... haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 00:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind het net als de Decibel anthem best zomers en vrolijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2013 16:00 
 
Hardtraxxer

Die Endymion, haha dat is gewoon rawe hardstyle man:P vind ze beiden niet echt super maar op een feestje kan ik er zeker wel los op gaan! :cool:

Valt mij wel op dat de defqon anthems elk jaar dezelfde richtlijnen hebben, dezelfde soort melodie. Jammer want dan kan de dj niet de volle 100% van zijn creativiteit uiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 10:28 
 
Hardtraxx Elite

Deed me in het begin helemaal niks, vond de synth en de hele sfeer te veel overeenkomen met vorig jaar maar ik moet zeggen dat ik em nu toch best lekker vind :
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle