P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Frontliner - Warphole (Tribute Mix) (TIH001)

Label: This Is Hardstyle
WEB release: 17/09/2021

Tracks:
Frontliner - Warphole (Tribute Mix)

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 7 hours ago
Deze edit klinkt ook wel weer leuk :D
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Pffffff waar schieten die midintro kicks helemaal heen joh. Climaxen zijn nog wel tof.
T
Hardtraxxer
155 posts member since 2018
last seen Jan 2024
Ik vind hem echt dik geworden, sowieso van de sounds en de niet standaard manier hoe de track is opgebouwd etc.
Van hieruit moet het toch mogelijk zijn om weer hele dikke tracks te produceren ?
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Vind 'm wel vet :thumbsup: Alleen jammer van het versnelde stuk op het eind.
Hardtraxxer
516 posts member since 2019
last seen Jul 2025
HC4LMichaelRoza wrote:Vind 'm wel vet :thumbsup: Alleen jammer van het versnelde stuk op het eind.
Volgens mij pitched hij 'm zelf omhoog. Zit niet in de plaat verwerkt.
T
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2012
last seen Nov 2023
Heel nice gedaan!
Vind het zeker wel een toffe edit :D
Hardtraxxer
512 posts member since 2017
last seen 12 days ago
Zeker een fijne edit! :D

Ik voorspelde al een tijdje terug dat die soort van oldschool hardcore achtige kicks (die je ook in die nieuwe Kronos plaat hoort) een soort kleine hype zouden kunnen worden. En nu je hoor ze steeds vaker!
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Timeshift wrote: Vind het een toffe edit
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Ik voorspelde al een tijdje terug dat die soort van oldschool hardcore achtige kicks (die je ook in die nieuwe Kronos plaat hoort) een soort kleine hype zouden kunnen worden. En nu je hoor ze steeds vaker!
Dit. Prima hype, mag blijven. :loving:
Hardtraxxer
last seen 12 days ago
Pedaalemre wrote:
Dit. Prima hype, mag blijven. :loving:
Zeker :loving:
I
Hardtraxx Addict
1147 posts member since 2016
last seen Nov 2025
Zeker niet verkeerd, maar alsnog overbodig. Draai gewoon het origineel.
Hardtraxxer
476 posts member since 2016
Zijn gewoon kicks van The Stunned Guys van rond 2002-2004! Hardstyle van nu is sowieso harder dan Hardcore van eind jaren 90, dus waarom niet gewoon de kicks erbij pakken. Ik vind het dope!
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Lijken inderdaad op de Raise Cain kicks. Vet.
Hardtraxxer
last seen 12 days ago
Ja nu je het zegt inderdaad, daar lijken ze best wel op!
Goeie trend iig, dit soort kicks boven piepkicks anyday :x :P

Beetje dat volwassenere geluid mag wel weer terugkomen in de hardstyle.
Hardtraxxer
146 posts member since 2016
last seen Jul 2026
Ik vind het echt een compleet nutteloze edit. Als je het origineel op 155 zet krijg je nagenoeg hetzelfde resultaat.

Neemt overigens niet weg dat het nog steeds 1 van de dikste Frontliner platen blijft :)
J
Hardtraxx Addict
1213 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
Wat een geile kicks heeft deze man ineens zeg! TOA, kom er maar in :P
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Jambekkieee wrote:Wat een geile kicks heeft deze man ineens zeg! TOA, kom er maar in :P
Wat heeft TOA hiermee te maken?
kbm_ wrote:Zijn gewoon kicks van The Stunned Guys van rond 2002-2004! Hardstyle van nu is sowieso harder dan Hardcore van eind jaren 90
In die tijd hadden ze echt niet typerend zulke kicks, kijk maar naar platen als Wonderbra, Nation Of Domination, There Is No Other, Slow Me Down e.d. allemaal uit die tijd. Ze hebben een soortgelijke kick in hooguit 4 platen gehad. Zijn meerdere artiesten met die kicks geweest, vooral Tommyknocker.

Ohja, complete onzin dat hardstyle nu harder is dan die tijd. Daar gooiden ze ten minste nog een punch in een kick met degelijke bass.

View on YouTube

View on YouTube

View on YouTube

View on YouTube
J
Hardtraxx Addict
1213 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
Broken Balance wrote:
Jambekkieee wrote:Wat een geile kicks heeft deze man ineens zeg! TOA, kom er maar in :P
Wat heeft TOA hiermee te maken?
kbm_ wrote:Zijn gewoon kicks van The Stunned Guys van rond 2002-2004! Hardstyle van nu is sowieso harder dan Hardcore van eind jaren 90
In die tijd hadden ze echt niet typerend zulke kicks, kijk maar naar platen als Wonderbra, Nation Of Domination, There Is No Other, Slow Me Down e.d. allemaal uit die tijd. Ze hebben een soortgelijke kick in hooguit 4 platen gehad. Zijn meerdere artiesten met die kicks geweest, vooral Tommyknocker.

Ohja, complete onzin dat hardstyle nu harder is dan die tijd. Daar gooiden ze ten minste nog een punch in een kick met degelijke bass.
Doe wat nuttigs met je leven.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Daar is het te laat voor, maar wat heeft dit met TOA te maken?
Hardtraxxer
90 posts member since 2011
last seen Jul 2026
Dikke edit :thumbup:
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Frontliner - Warphole (Tribute Mix) (TIH001)

Label: This Is Hardstyle
WEB release: 17/09/2021

Tracks:
Frontliner - Warphole (Tribute Mix)

Samples:
View on SoundCloud

Bron: ^
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 8 days ago
Vind dit nou typisch zo'n plaat die vandaag de dag nog prima meekan, wat zo'n edit gelijk vrij overbodig maakt. Dat gezegd hebbende vind ik dat deze update zich best prima verhoudt tot het origineel. Kan hier prima mee leven als zo'n edit betekent dat Warphole straks weer vaker live gedraaid wordt, ook al was het niet zo nodig.
Hardtraxx Elite
2620 posts member since 2015
last seen 6 hours ago
Kan er met m'n heufd niet bij waarom je dit soort zooi nu gaat releasen. Je hebt nog zee aan collabs en solo's liggen hebt en dan dit uitbrengt. Tering hé.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 3 days ago
Ik schrok me een hoedje toen die intro kicks erin kwamen, maar de rest is wel gewoon gaaf, vind het een toffe toevoeging op het origineel :thumbup: