Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2009 21:02 
 
Hardtraxx Veteran

Saimen schreef:
Citaat:
Maar dan toch vind ik dat hij exclusief moet blijven. De magie zal ooit wel terug komen. Draai spacer maar is als je straks op het zonnige strandje ergens ligt. Zeker weten dat de magie terug komt. ;)


Daar ben ik het mee eens! :)

x2
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2009 23:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:
Het is ook zo jammer dat de meerderheid van de Scantraxx liefhebbers niet eens goed luisterd of het nou echt zo fantastisch is.. "Het is Scantraxx dus het is goed".. En daardoor wordt een release als deze goed verkocht.

Hoe kom je daar bij dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2009 23:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scantraxx heeft gewoon een goede naam op gebouwd door de juiste artiesten in hun 'assortiment' te hebben. Wat ook zeker niet slecht is en waar ik ook respect voor heb. ;)

Want kijk maar is naar Q Dance Presents Scantraxx. Welk label heeft dat nog meer gehad? Een eigen Q Dance feest? Volgens mij geen. En ook zitten veel grote en bekende producers bij Scantraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2009 23:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

had deze eigenlijk liever op een scantraxx vol. 2 gezien, maar goed is wel een lekkere floorfiller :)
aan de andere kant heb ik zoiets van: wel een DJ-tool als deze releasen, met nog is twee verschillende mixen, maar niet een 'releasewaardige' track als Just Ask uitbrengen. dat gaat er bij mij niet in :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2009 00:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sorry, maar ik blijf erbij.. Deze release is pure uitmelkerij. En ik ga jullie bij deze vertellen. Deze word 100% zeker NIET gekocht! Ik weiger geld uit te geven aan deze wanvertoning.

Ik had gehoopt dat dit, net als bijvoorbeeld de remixen van Noisecontrollers en sommige van Wildstylez, exclusief zou blijven. Echt iets om naar Frontliner te gaan kijken/beuken.. Een ECHTE rede om te gaan kijken.. En dan verneuk je het zo.. Daar kan ik niet bij.

Misschien dat ik hem later bij mijn verzameling doe, maar niet betaald. Ik wil gewoon niet hiervoor betalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2009 01:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Sorry, maar ik blijf erbij.. Deze release is pure uitmelkerij. En ik ga jullie bij deze vertellen. Deze word 100% zeker NIET gekocht! Ik weiger geld uit te geven aan deze wanvertoning.

Ik had gehoopt dat dit, net als bijvoorbeeld de remixen van Noisecontrollers en sommige van Wildstylez, exclusief zou blijven. Echt iets om naar Frontliner te gaan kijken/beuken.. Een ECHTE rede om te gaan kijken.. En dan verneuk je het zo.. Daar kan ik niet bij.

Misschien dat ik hem later bij mijn verzameling doe, maar niet betaald. Ik wil gewoon niet hiervoor betalen.


and that's final :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2009 09:50 
 
Hardtraxxer

Ik vind het zelf echt een super plaatje als je m hoort op een feest omdat dan bijna iedereen denkt dat de hele boel vastloopt zoals bij Defqon 1 xd Dus daarintegen vind ik het jammer dat ie gereleased wordt maar stiekem zou ik hem zelf ook wel willen draaien voor die bass die er in zit :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2009 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En dat zullen de meeste vinden DHF. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2009 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had voor mij ook totaal niet gehoeven, hetzelfde verhaal als Saifam Mashup.
Nu is het nog vet als je die haperingen in een keer hoort, en dat je denk WTF gebeurt hier.
Nu zit je van tevoren al te wachten welk nummer het nou is :thumbdown:.

Zie nog wel of ik em haal >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2009 21:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Arthurhoihoi schreef:
Het is ook zo jammer dat de meerderheid van de Scantraxx liefhebbers niet eens goed luisterd of het nou echt zo fantastisch is.. "Het is Scantraxx dus het is goed".. En daardoor wordt een release als deze goed verkocht.

Hoe kom je daar bij dan?


Jaa misschien een beetje fout geformuleerd, maar het komt er op neer dat deze release kut is. Klaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2009 02:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:
Sunboom schreef:
Arthurhoihoi schreef:
Het is ook zo jammer dat de meerderheid van de Scantraxx liefhebbers niet eens goed luisterd of het nou echt zo fantastisch is.. "Het is Scantraxx dus het is goed".. En daardoor wordt een release als deze goed verkocht.

Hoe kom je daar bij dan?


Jaa misschien een beetje fout geformuleerd, maar het komt er op neer dat deze release kut is. Klaar.

Hahaha, oke dan ben ik het met je eens xD!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2009 19:59 
 
Hardtraxxer

maakt me echt niks uit dat het nummer wordt uitgebracht. het speciale is er inmiddels wel vanaf.
iedereen weet inmiddels dat ie gaat vastlopen;)
De eerste keer op defqon daarintegen op de main maakte dit nummer een bizar vette indruk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2009 16:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:

B1 Frontliner vs. Arcadipane - Outside World 2009 (Arcadipane mix)



Is het niet :

B1 Frontliner vs. Arcadipane - Outside World 2009 (Memorabilia Remix) ??
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2009 15:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Snap niet dat mensen zo lopen ze zeiken dat prophet een uitmelker is. De track is voor de lol gemaakt en word uitgebracht omdat echt zoveel mensen 'm willen hebben. Wat is er dan "uitmelkerig" aan als ze zelfs officieel de melodie van Outside World mogen gebruiken? :/


Met u eens, zolang de editz in de tas blijven mogen ze dit soort releases wel doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2009 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardMasterz schreef:
Qre8ive schreef:
Snap niet dat mensen zo lopen ze zeiken dat prophet een uitmelker is. De track is voor de lol gemaakt en word uitgebracht omdat echt zoveel mensen 'm willen hebben. Wat is er dan "uitmelkerig" aan als ze zelfs officieel de melodie van Outside World mogen gebruiken? :/


Met u eens, zolang de editz in de tas blijven mogen ze dit soort releases wel doen.


Dit is toch ook gewoon een soort edit >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2009 16:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Edit of Remix?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2009 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardMasterz schreef:
Edit of Remix?


Tsja allebei denk ik >.<
Spacer is niks aan gedaan, maar Outside World wel :/
Achja ik blijf erbij dat ze deze niet hadden moeten releasen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2009 16:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

HardMasterz schreef:
Qre8ive schreef:
Snap niet dat mensen zo lopen ze zeiken dat prophet een uitmelker is. De track is voor de lol gemaakt en word uitgebracht omdat echt zoveel mensen 'm willen hebben. Wat is er dan "uitmelkerig" aan als ze zelfs officieel de melodie van Outside World mogen gebruiken? :/


Met u eens, zolang de editz in de tas blijven mogen ze dit soort releases wel doen.

Beetje dubbelop, hoe kunnen ze dit nou zowel releasen als in de tas houden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2009 18:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is deze nou eigenlijk al gereleased of niet? beetje stil rond deze plat :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2009 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu wel gereleased @ freaky.. Zucht..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2009 20:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Nu wel gereleased @ freaky.. Zucht..

Inderdaad.. waarom moet deze gereleased worden? Ok, misschien na een flinke tijd als de lol er vanaf is. Scantraxx unreleased vol.3 ofzo. Bijvoorbeeld bij S.W.A.T, werd deze plaat door elke DJ wel gedraaid, eerste keer is leuk, tweede keer; nou vooruit toch nog maar even los gaan, 3e en 4e keer zijn gewoon kut.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle