Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2023 09:44 

Hardtraxxer

MYTZE schreef:
JeftaElachouri schreef:
Mijn enthousiasme is van 100 naar 0 gegaan. Echt een hele karige spotify release. Alsof het even snel moest. En slechts 1 melodieuze climax in de langere versie.

Eens met dit.

Ik hoop niet dat dit een trend wordt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2023 11:43 

Hardtraxx Veteran

Anderhalve minuut :oh: Had dan helemaal niks op Spotify gezet :D Zelf maar de langere versie toevoegen aan m'n playlist via de local files, want verder wel een fijne plaat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2023 12:10 

Hardtraxx Elite

Jeffreylp schreef:
1:30 kan echt niet hoor. de soundcloud versie is ook maar 2:59 dus vrij kort maar dat lijkt er al meer op.

1:30 is gewoon geen track te noemen. dat kan echt niet.

Plus je bent de mix outro vergeten bij de extended.

ondanks dat het best een goede track op zich is vind ik dit een kansloze release. breng wat fatsoenlijk uit.

plus doe ff een wavje als gratis download op soundcloud ipv mp3

:lol: Godverdomme hey. De beste man brengt een track uit die je gratis en voor niets kunt downloaden. Mag je ook best een beetje dankbaar voor zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2023 15:34 

RomanAnthony schreef:
Jeffreylp schreef:
1:30 kan echt niet hoor. de soundcloud versie is ook maar 2:59 dus vrij kort maar dat lijkt er al meer op.

ondanks dat het best een goede track op zich is vind ik dit een kansloze release. breng wat fatsoenlijk uit.

:lol: Godverdomme hey. De beste man brengt een track uit die je gratis en voor niets kunt downloaden. Mag je ook best een beetje dankbaar voor zijn.

Het gaat om de rest. want hij verkoopt wel de 1.30 versie. dat is wel erg kansloos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2023 15:46 

Hardtraxx Veteran

Jeffreylp schreef:
RomanAnthony schreef:
Jeffreylp schreef:

Het gaat om de rest. want hij verkoopt wel de 1.30 versie. dat is wel erg kansloos.

Heb je wel de flyer in 4K?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2023 14:43 

Hardtraxxer

Eindelijk weer is een track met normale euforische kicks zoals vroeger.
Werd een keer tijd :D
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle