Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 18:51 
 

Elexz schreef:
Roomboter schreef:
Origineel kende ik eigenlijk nog niet echt!

>.<


Sorry. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 13:09 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Tip voor de jongeren luisteraars: Zoek eens wat setjes op van de periode 2006-2008. (naar mijn mening de hoogtijdagen van de hedendaagse Hardstyle)

Over deze remix: leuke poging, maar het origineel is te moeilijk te overtreffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 14:12 
 
Hardtraxx Addict

Ik kende het origineel wel! Luister sinds ik 10 ben hardstyle (2006), dus heb die nieuwere stroming ook meegekregen! Jaaaa!

En wat een rukplaat is dit :( Meer heb ik er niet over te zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 15:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Roomboter schreef:
Elexz schreef:
Roomboter schreef:
Origineel kende ik eigenlijk nog niet echt!

>.<


Sorry. xd


Ga luisteren dan en geef je mening! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 15:50 
 

The First Cut orgineel ging ik altijd helemaal los op. Die goeie ouwe tijd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 17:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het origineel heeft mij nooit verveeld en die luister ik nog regelmatig. Dit komt lang niet in de buurt. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 11:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maestro N schreef:
Gangsterdwerg schreef:
En nog wat, kunnen die kinders die het origineel niet kennen niet ff gebanned worden.. Hoe langer het duurt hoe groter het kermisgehalte op deze site wordt...


Je mening over de track deel ik volledig maar dit vind ik nogal onzin. Juist door een forum als Hardtraxx komen ze in aanraking met dit soort "oudere" tracks die ze anders sowieso nooit zouden opzoeken, lijkt me juist wel een goede ontwikkeling.


Helemaal mee eens, ik wordt 26 maar ook ik heb me op een bepaald punt verdiept in hardstyle.. Je begint ergens en vanaf daar leer je het genre kennen en dus ook de platen voor jou tijd.
Die jongen geeft eerlijk toe dat hij 16 is en pas hardstyle volgt vanaf 2011, dan lijkt het me logisch dat hij weinig tot niks uit 2008/2009 kent en is het idd mooi dat hij die tracks op deze manier leert kennen zoals hier boven wordt aangegeven.

Ik reageer niet zo heel vaak op hardtraxx, maar ik voelde me geroepen om hier even op te reageren aangezien ik wel vaker negatieve, misselijke maar vooral belachelijke reacties lees van dhr. Gangsterdwerg die waarschijnlijk de hele dag achter zijn computer bivakkeert en zijn uitwerpselen laat opvangen door zijn moeder die achter hem staat met een emmer.

Ontopic: origineel is 1 van m'n favoriete frontliner platen, Zoveel energie!
En dat ontbreekt helaas in deze remix vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2013 12:57 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Italian Stallion schreef:
Ontopic: origineel is 1 van m'n favoriete frontliner platen, Zoveel energie!
En dat ontbreekt helaas in deze remix vind ik.

Helemaal mee eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 01:07 
 
Hardtraxx Veteran

Voor de weinigen die hem wel leuk vinden xd :
http://www.hardstyle.com/frontliner/the ... /tby-remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 12:42 
 
Hardtraxx Veteran

Nee. Ik vind het niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2013 20:19 
 
Hardtraxxer

Zwaar verneukt, maar ben het totaal niet eens dat hij crap nummers heeft gemaakt de laatste tijd... Eerste sinds tijden voor mij iig :huh:
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle