Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2009 12:11 
 
Hardtraxx Newbie

Frontliner - Tba

Ik kwam hem net tegen op youtube.
Ik weet niks over deze plaat, mss iemand die meer info hierover heeft




Spacerlike :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2009 13:02 
 
Hardtraxxer

Uber! als ik me niet vergis heb ik hem zaterdag ook gehoord, rond kwart over 5..
Melodie ála Spacer en de beats van Time s-s-s-sweet !
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2009 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom post je hem dan al meteen hier? Had ook goed in het algemeen topic gekunt. Hierdoor vind ik persoonlijk dat het release forum alleen maar onoverzichtelijk word.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2009 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
Waarom post je hem dan al meteen hier? Had ook goed in het algemeen topic gekunt. Hierdoor vind ik persoonlijk dat het release forum alleen maar onoverzichtelijk word.


Jup helemaal mee eens, maar opzich wel een redelijk nummer, niet heel bijzonder -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2009 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frontliner zijn kwaliteit gaat de laatste tijd sowiezo erg achteruit vind ik. Hij heeft veel nummers. Maar ze zijn allemaal net niet helemaal bijzonder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2009 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
Frontliner zijn kwaliteit gaat de laatste tijd sowiezo erg achteruit vind ik. Hij heeft veel nummers. Maar ze zijn allemaal net niet helemaal bijzonder.


+1,

Hij kan beter een paar goede nummer maken, dan heel veel minder goede :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2009 13:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hij staat ook al in dit topic: releases/frontliner-tba-new-perspective-2-worlds-buzzerz-t956.html (de eerste track).

Dennis Aka Mash schreef:
Frontliner zijn kwaliteit gaat de laatste tijd sowiezo erg achteruit vind ik. Hij heeft veel nummers. Maar ze zijn allemaal net niet helemaal bijzonder.

Ben het echt volledig met je eens, vind alleen dat deze track er dan weer net wél bovenuit steekt :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2009 13:39 
 
Hardtraxx Newbie

Sunboom schreef:
Hij staat ook al in dit topic: releases/frontliner-tba-new-perspective-2-worlds-buzzerz-t956.html (de eerste track).

Dennis Aka Mash schreef:
Frontliner zijn kwaliteit gaat de laatste tijd sowiezo erg achteruit vind ik. Hij heeft veel nummers. Maar ze zijn allemaal net niet helemaal bijzonder.

Ben het echt volledig met je eens, vind alleen dat deze track er dan weer net wél bovenuit steekt :P.


Spacer was beste plaat van 2008, het is moeilijk om elke track evengoed als spacer te make.
Ik vind dit top nummertje
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2009 13:45 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

GEEN TBA topics meer in dit sub-forum. Wacht even af tot er meer info is, en dan pas posten...

Of post hier: releases/upcomming-releases-t1136.html
:thumbup:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle