Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2009 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij is te koop op hardstyle.com :D! Direct aangeschaft allebei!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2009 14:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind ze allebei net niet interessant genoeg om te kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2009 22:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die kick in expresionz is gewoon om te janken werkelijk waar. dat kan iedereen toch wel horen, waarom hij dan niet?
En in Sunblast vind ik dat ie de climax kick en intro kick om had moeten draaien

Een van zijn mindere releases dit hoor, ontzettend slecht afgewerkt. Zonde hadden mooie plaatjes kunnen zijn, vooral expressionz

Scantraxx, kap trouwens ff met die z's
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2009 23:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik vind het ook ''aparte'' kicks :/
maar ik vind Expressionz zo vet :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2009 01:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Volgens zijn er van Expressionz meerdere versies gemaakt.. Er is een zoals ie is gereleased op de vinyl, waar de kick eerst normaal is, dan een keer omlaag, dan omhoog, en dan iets minder hoog, er is er 1 waar de kicks steeds verder omhoog gaan (scantraxx youtube kanaal), en een waar de kicks steeds verder omlaag gaan (The Qontinent CD).
Beetje vaag allemaal.. Maargoed, het zijn wel lekkere nummers vind ik! Het zijn geen nummers die je heel veel achter mekaar moet horen want dan ben je der snel op uitgekeken, maar kan tijdens een feest toch lekker knallen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2009 08:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
Volgens zijn er van Expressionz meerdere versies gemaakt.. Er is een zoals ie is gereleased op de vinyl, waar de kick eerst normaal is, dan een keer omlaag, dan omhoog, en dan iets minder hoog, er is er 1 waar de kicks steeds verder omhoog gaan (scantraxx youtube kanaal), en een waar de kicks steeds verder omlaag gaan (The Qontinent CD).
Beetje vaag allemaal.. Maargoed, het zijn wel lekkere nummers vind ik! Het zijn geen nummers die je heel veel achter mekaar moet horen want dan ben je der snel op uitgekeken, maar kan tijdens een feest toch lekker knallen ;)

Zover ik weet heeft Frontliner 3 testmixes gemaakt. Jro_ (nu Crystal Force) heeft bijvoorbeeld testmix 3 als promo etcetera.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2009 11:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bij mij zit er een vaag geluid in de kick:o net of de computer het geluid niet aankan, maar ik heb hem overal op afgespeeld en het geluidje blijft :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2009 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

misschien moet je de WEB versie downloaden en niet de vinyl rips :') :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2009 13:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dee Frontliner - Sublast preview die je hebt gepost is niet de orginele.
Ik heb hem namelijk al binnen op vinyl, en klinkt heel anders.
Frontliner heeft hem relesed, Noisecontrollers heeft em gemaakt, in iedegeval iets wat daarop neerkomt:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2009 13:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Carminizerz schreef:
bij mij zit er een vaag geluid in de kick:o net of de computer het geluid niet aankan, maar ik heb hem overal op afgespeeld en het geluidje blijft :aww:

Neen, dat komt gewoon door de kick zelf. Erg matige kick van Frontliner. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2009 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

of ik weet niet wat je bedoeld, of ik heb het zelf niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2009 22:24 
 
Hardtraxxer

Ligt het aan mij of was de kick in de Decibel trailer gewoon honderd keer beter? Heb sinds vanavond de WEB-release, maar heb er spijt van, vind de kick vrij matig. De kick in Expressionz klinkt ook voor geen meter, weet niet waar Barry mee bezig is, dit had naar mijn mening nooit gereleased mogen worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2009 22:29 
 
Donateur

NoobstaR* schreef:
Ligt het aan mij of was de kick in de Decibel trailer gewoon honderd keer beter? Heb sinds vanavond de WEB-release, maar heb er spijt van, vind de kick vrij matig. De kick in Expressionz klinkt ook voor geen meter, weet niet waar Barry mee bezig is, dit had naar mijn mening nooit gereleased mogen worden!

In Expressionz vind ik hem wel vet, maar in Sunblast hoor je eerste zo een zwakke kick en dan daarna pas een goeie kick, wel jammer omdat je dan wil losgaan eens de climax komt in Sunblast maar je dan eerst zo een saaie stille kick hoort. Maar die andere kick in Sunblast vind ik wel goed :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2009 23:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Negert schreef:
Carminizerz schreef:
bij mij zit er een vaag geluid in de kick:o net of de computer het geluid niet aankan, maar ik heb hem overal op afgespeeld en het geluidje blijft :aww:

Neen, dat komt gewoon door de kick zelf. Erg matige kick van Frontliner. :sick:


De kicks zijn eigenlijk niet eens zo heel erg, er had gewoon een dikkere basslijn achtergemoeten, dan was het echt lomp raggen geweest :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2009 19:51 
 
Hardtraxx Veteran

Ik denk dat dit op een feest echt hard gaat, dit zijn denk ik niet echt nummers die je op je laptopje moet luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2009 11:45 
 
Hardtraxxer

freddyadu8 schreef:
Ik denk dat dit op een feest echt hard gaat, dit zijn denk ik niet echt nummers die je op je laptopje moet luisteren.

Op een pc met leuke boxen kan toch wel? :x Ik heb er wel plezier van op me pctje :yes:.
Sunblast klinkt trouwens wel uber netjes! lekkere beat zit erin (oid).
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2009 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond die 1e 'zwakke' kick op Decibel juist super lekker klinken. Is weer ns wat anders... Frontliner probeert tenminste toch wat meer te varieren. In deze tracks best standaard opbouw en melodie, maar aparte kicks. Soms klikt juist alles perfect en krijg je tracks zoals spacer of the first cut (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2009 16:46 
 
Hardtraxx Veteran

als je dit live hoort :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2009 16:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
als je dit live hoort :loving:

Dan zuigt Expressions nog zwaarder dan je denkt :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2009 16:55 
 
Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Timmer schreef:
als je dit live hoort :loving:

Dan zuigt Expressions nog zwaarder dan je denkt :sick:


ik bedoelde eigenlijk sunblast,,, heb expressions nog nooit live gehoord :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2009 16:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Expressions is live echt top..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2009 10:02 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Expressions is live echt top..

-1
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2009 11:58 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Teknizion schreef:
Expressions is live echt top..

-1

op inQontrol draaide wildstylez de 'noramel' expressionz zonder die overdreve kicks en da was echt geniete hoor :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2009 12:13 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Klinkt meer als een of ander happy hardcore melodietje, heb het niet zo met die veel te happy melodien als spacer, astral, attack again :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2009 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Klinkt meer als een of ander happy hardcore melodietje, heb het niet zo met die veel te happy melodien als spacer, astral, attack again :sick:


Mee eens :cool:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle