Hardtraxx Veteran

Nou, de video past in ieder geval bij de track >.<

jezus wat is dit slecht zeg
Hardtraxxer

De intro klinkt nog wel leuk. Ja dat was het positieve gedeelte van de track. Voor de rest is het voor mij echt 10x niks
Hardtraxx Elite

Wat klinkt dit slecht zeg, hoe kan die artiest zo schommelen tussen absolute heldentracks en deze baggerzooi xd
Hardtraxxer

Haha vind het wel een toffe videogame melodie aan het einde maar de productie valt me wat tegen.
Donateur

Dit gaat hij toch niet echt releasen? Lijkt mij gewoon een grap icm die clip.
Hardtraxxer

Hoogtepunt vind ik nog die kerel op 1;40 in de clip.

Wat.de.fack.
Hardtraxx Crew

Verplaatst

:lol: :lol: :lol: frontliner stop ook maar, bijna niveau the prophet dit
Hardtraxx Veteran

Om te huilen dit. Dan te bedenken dat dezelfde man een paar jaar terug nog tracks als I'm The Melodyman en Symbols heeft gemaakt.
Donateur

Hier gaat hij echt geld voor vragen? Knettergek.
Hardtraxx Addict

ThaBomba. schreef:
Om te huilen dit. Dan te bedenken dat dezelfde man een paar jaar terug nog tracks als I'm The Melodyman en Symbols heeft gemaakt.

Precies, en ook Rains of Fire en TBA 2 enz. waren nog prima mainstream tracks. Dit is gewoon schandalig slecht, klinkt helemaal nergens naar.

Is allemaal niet geweldig goed nee maar om zo is een keer op te zetten is het wel leuk. 5,8
Hardtraxxer

Vreemd dat hij besluit om dit soort tracks te releasen. Iedereen kan toch horen dat dit het niveau is van iemand die 1 jaartje met fl studio bezig is? Of komt hij op de officiele release met de originele track? :lol:
Hardtraxx Crew

Hahah wat klinkt dit kut zeg :lol:
Hardtraxx Veteran

Muziek past bij het filmpje
Hardtraxx Elite

De ene dag zo'n ongelofelijke bazentrack en de andere dag enorme zooi.. Frontliner is echt by far de minst stabiele producers in de scene xd
Hardtraxxer

Is dit serieus? Niveau is echt bedroevend..
Hardtraxx Veteran

De titel is net zo inspiratieloos als z'n muziek de laatste tijd..

Ik vind dit echt een vette plaat :$
Hardtraxx Addict

Ook ik vind deze plaat tegenwoordig zeker wat hebben achteraf.

jeffrey2107 schreef:
jezus wat is dit slecht zeg

Heb t idee dat ik probeer te oefenen op een pogostick, maar hoe hard ik t ook probeer, ik blijf keer op keer op mn bek gaan.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle