Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2010 17:48 
 
Hardtraxx Addict

Nairobi schreef:
klinkt goed..

wat ik ervan hoor >.<


idd. Maar ik ben niet echt een fan van frontliner. De laatste 2 platen die hij uitbracht waren nog wel oke! De rest is niet echt mijn ding. Hoop dat dit anthem me kan overtuigen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2010 17:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sanderovic schreef:
Nairobi schreef:
klinkt goed..

wat ik ervan hoor >.<


idd. Maar ik ben niet echt een fan van frontliner. De laatste 2 platen die hij uitbracht waren nog wel oke! De rest is niet echt mijn ding. Hoop dat dit anthem me kan overtuigen!


zal hij die van vorig jaar overtreffen? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2010 17:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Indicator schreef:
Warphole bedoel je

Juustum.
Typen.. och.. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2010 18:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan niet anders dan gegarandeerd beuken worden dit! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2010 19:08 
 
Hardtraxxer

Een anthem productie van Frontliner, ben benieuwt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2010 19:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

qorbatjov schreef:
Een anthem productie van Frontliner, ben benieuwt :thumbup:


Spin that Shit met wildstylez voor S.W.A.T. was al een knaller dus ik ben benieuwd! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2010 21:00 
 
Hardtraxx Addict

Idd swat anthem was echt super! Maar volgens mij was de meeste invloed op die track toch van wildstylez, het hele nummer was toch meer zijn style! En het wordt weer tijd voor een wildstylez plaat.

Ik w8 op een goeie preview van dit nummer om te oordelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2010 21:27 
 
Hardtraxx Veteran

http://partyflock.nl/party/175586:Massive.html

stuur hier die stanley ff naar toe :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2010 21:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
http://partyflock.nl/party/175586:Massive.html

stuur hier die stanley ff naar toe :bomb:


Haha inderdaad, ben benieuwd naar HQ sample. Frontliner verwacht ik toch wel wat van!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2010 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Snap niet waar de heisa over gemaakt word. Anthem kom je vanzelf wel te horen en hier is echt 0.0 over te oordelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2010 21:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sanderovic schreef:
En het wordt weer tijd voor een wildstylez plaat.



+1000000 :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2010 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Snap niet waar de heisa over gemaakt word. Anthem kom je vanzelf wel te horen en hier is echt 0.0 over te oordelen.


De meesten zijn gewoon benieuwd naar hoe het InQontrol anthem zal zijn want de laatste 2 inQontrol waren gewoon echt goed.
En Frontliner tracks zijn al dik maar das mijn mening. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2010 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JolleNL schreef:
Khadber schreef:
Snap niet waar de heisa over gemaakt word. Anthem kom je vanzelf wel te horen en hier is echt 0.0 over te oordelen.


De meesten zijn gewoon benieuwd naar hoe het InQontrol anthem zal zijn want de laatste 2 inQontrol waren gewoon echt goed.

Maar nog steeds? Een anthem is 1 nummer op een hele avond. Wat is daar zo bijzonder aan zeg maar? ik snap dat niet zo goed, maar dat kan aan mij liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2010 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
JolleNL schreef:
Khadber schreef:
Snap niet waar de heisa over gemaakt word. Anthem kom je vanzelf wel te horen en hier is echt 0.0 over te oordelen.


De meesten zijn gewoon benieuwd naar hoe het InQontrol anthem zal zijn want de laatste 2 inQontrol waren gewoon echt goed.

Maar nog steeds? Een anthem is 1 nummer op een hele avond. Wat is daar zo bijzonder aan zeg maar? ik snap dat niet zo goed, maar dat kan aan mij liggen.


ik begrijp je punt khadber ;) , het is ook maar een nummer, maar wel het thema-nummer, iedereen is benieuwd :D , ik ook.. al helemaal als frontliner m maakt!. maar t blijft natuurlijk maar een gewone track. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2010 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
JolleNL schreef:
Khadber schreef:
Snap niet waar de heisa over gemaakt word. Anthem kom je vanzelf wel te horen en hier is echt 0.0 over te oordelen.


De meesten zijn gewoon benieuwd naar hoe het InQontrol anthem zal zijn want de laatste 2 inQontrol waren gewoon echt goed.

Maar nog steeds? Een anthem is 1 nummer op een hele avond. Wat is daar zo bijzonder aan zeg maar? ik snap dat niet zo goed, maar dat kan aan mij liggen.


Een anthem vertegenwoordigt een feest, en is in mijn ogen een belangrijk onderdeel van een thema/feest opzich.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2010 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja velen trekken er blijkbaar heel hard aan. Eigenlijk maakt een anthem me niet zo veel uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2010 22:48 
 
Hardtraxx Newbie

Ja ik was ook in Podium en was zeker een vet nummer:) frontliner bass is sowieso knetter vet!
Wel een heerlijke anthem weer:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2010 23:09 
 
Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Een anthem vertegenwoordigt een feest, en is in mijn ogen een belangrijk onderdeel van een thema/feest opzich.

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2010 23:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat dakpan zegt. Ik vind een anthem ook heel belangrijk voor een feest. Het geeft het thema weer en haalt achteraf altijd heerlijke herinneringen op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2010 00:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind anthems ook belangrijk. Het moet twee kanten opwerken: aan de ene kant word een track bijzonderder doordat het een anthem is van een groot feest. Aan de andere kant moeten de anthems van een groot feest wel bijzondere tracks zijn. De eisen zouden wel eens hoger gesteld moeten worden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2010 01:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Ik vind anthems ook belangrijk. Het moet twee kanten opwerken: aan de ene kant word een track bijzonderder doordat het een anthem is van een groot feest. Aan de andere kant moeten de anthems van een groot feest wel bijzondere tracks zijn. De eisen zouden wel eens hoger gesteld moeten worden...

Opzich doen dj's dat wel volgens mij. Frontliner vertelde me dat ie het iig moeilijk vond met een voorganger als ctrl.alt.delete.

Maar ik snap je punt. Van uit de organisatie uit moet er wat gebeuren. De anthems zijn de laatste tijd te standaard. Ben blij met een man als Max E. Met iets compleets anders (voor een anthem) met Fade To Black. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2010 01:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Sunboom schreef:
Ik vind anthems ook belangrijk. Het moet twee kanten opwerken: aan de ene kant word een track bijzonderder doordat het een anthem is van een groot feest. Aan de andere kant moeten de anthems van een groot feest wel bijzondere tracks zijn. De eisen zouden wel eens hoger gesteld moeten worden...

Opzich doen dj's dat wel volgens mij. Frontliner vertelde me dat ie het iig moeilijk vond met een voorganger als ctrl.alt.delete.

Maar ik snap je punt. Van uit de organisatie uit moet er wat gebeuren. De anthems zijn de laatste tijd te standaard. Ben blij met een man als Max E. Met iets compleets anders (voor een anthem) met Fade To Black. :worship:

Het is mooi om te zien dat djs er zo over denken, maar of het resultaat er ook naar klinkt, is een tweede. Met een voorganger als ctrl.alt.delete lijkt het me juist heel makkelijk want die track was echt niet bijzonder genoeg voor een anthem en gooide de hele sci-fi-sfeer van In Qontrol weg (waar de Donkey Rollers eigenlijk al mee begonnen met hun The Last City On Earth, waar ik precies dezelfde kritiek op heb).

Ik ben het helemaal eens met je opmerking over Max Enforcer, die gast doet tenminste wat anders en maakt daardoor een bijzondere track. Als ik kijk naar anthems in het verleden waren dat veel vaker bijzondere tracks. Tegenwoordig heb ik het idee alsof het elke andere willekeurige plaat kunnen zijn als de juiste vocals er maar in worden gestopt

Rik schreef:
Maar ik snap je punt. Van uit de organisatie uit moet er wat gebeuren.

Vind ik wel ja, organiseer maar een contest onder een aantal producers ofzo en wijs de resultaten die niet goed genoeg zijn ook gewoon echt af. Dat word nu nooit gebeurd, heb ik het idee: een producer word gevraagd om het anthem te maken en het resultaat word sowieso gekozen (behalve als het echt onder de maat is natuurlijk, maar omdat er alleen maar gevestigde producers worden gekozen kan dat eigenlijk niet gebeuren).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2010 12:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Yoshua schreef:
In de aanloop naar In Qontrol is de zondagavond op Q-dance Radio omgedoopt tot "The Best of In Qontrol".

Aanstaande zondag worden de volgende drie sets uitgezonden, vanaf 21.00 uur:
1. Noisecontrollers - In Qontrol 2009
2. Leviathan - In Qontrol 2009
3. Tommyknocker - In Qontrol 2009


Hoppaakeeee!!!

''Hoopt dat Frontliner ook uitgezonde wordt''

Frontliner is allang uitgezonden. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2010 12:38 
 
Hardtraxx Veteran

Had gehoopt dat hij gedraaid werd op Black... maar nee hoor.
Klinkt wel lekker, had m al gehoord...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2010 15:46 
 
Hardtraxxer

https://www.astralmusic.com/#ps=1;genre ... o=AC122521
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle