Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2022 12:47 
 
Hardtraxx Crew

Frontliner - Feel So Good (Tribute Mix) (TIH002)

Label: This Is Hardstyle
WEB release: 28/01/2022

Tracks:
Frontliner - Feel So Good (Tribute Mix)

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2022 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nice, nu hebben we het origineel, een Defqon.1 2010 mix, een 2020 edit, Phrantic & Alee Remix, en deze.
Je kan er bijna een tribute mix/set van maken ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2022 12:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker




Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2022 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Christus die eerste kicks :x Had nog liever in de hele track die 2e kicks gehad.

Daardoor 0,0 interessant helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2022 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Christus die eerste kicks :x Had nog liever in de hele track die 2e kicks gehad.

Daardoor 0,0 interessant helaas.

Was bang voor gigantische piepkicks haha, maar viel me mee. Die Tribute mixjes vind ik best wel leuk gedaan. Je proeft de oude vibes maar met wat nieuwere sounds. Valt me niet tegen van Frontliner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2022 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Rickzel schreef:
Christus die eerste kicks :x Had nog liever in de hele track die 2e kicks gehad.

Daardoor 0,0 interessant helaas.

Was bang voor gigantische piepkicks haha, maar viel me mee. Die Tribute mixjes vind ik best wel leuk gedaan. Je proeft de oude vibes maar met wat nieuwere sounds. Valt me niet tegen van Frontliner.


Ja je proeft de oude vibes maar weet niet wat hij met die eerste kick wilde proberen, maar vind het 3 x niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2022 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo zie je maar hoe belangrijk een goede kick is, al is dat ook wel weer subjectief :$
Maar de sfeer is lekker, begin is heerlijk ook met die opbouwende melodie
Met een wat vollere kick had ik dit een dikke mix gevonden
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2022 23:53 
 
Hardtraxxer

Vindt dit altijd zo goedkoop scoren....toch even geluisterd. Uhm....nee. Next!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2022 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Rickzel schreef:
Christus die eerste kicks :x Had nog liever in de hele track die 2e kicks gehad.

Daardoor 0,0 interessant helaas.

Was bang voor gigantische piepkicks haha, maar viel me mee. Die Tribute mixjes vind ik best wel leuk gedaan. Je proeft de oude vibes maar met wat nieuwere sounds. Valt me niet tegen van Frontliner.

Ik verwachtte ook het ergste :lol: viel me reuze mee. Desniettemin zet ik nog liever het origineel op vanwege de drive wat daar in zit. Maar de break van deze versie is dan ook weer erg tof, heerlijk hoe het vertraagd naar snel gaat (wat je niet vaak meer tegenkomt).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2022 01:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Parvuz schreef:
Rickzel schreef:
Christus die eerste kicks :x Had nog liever in de hele track die 2e kicks gehad.

Daardoor 0,0 interessant helaas.

Was bang voor gigantische piepkicks haha, maar viel me mee. Die Tribute mixjes vind ik best wel leuk gedaan. Je proeft de oude vibes maar met wat nieuwere sounds. Valt me niet tegen van Frontliner.

Ik verwachtte ook het ergste :lol: viel me reuze mee. Desniettemin zet ik nog liever het origineel op vanwege de drive wat daar in zit. Maar de break van deze versie is dan ook weer erg tof, heerlijk hoe het vertraagd naar snel gaat (wat je niet vaak meer tegenkomt).


MYST Feat. Dissaray - That's Life
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2022 01:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Next
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2022 10:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heerlijke update dit ^^
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle