Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2018 16:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Stiekem zingen we toch allemaal wel eens mee met Zombie, Year of Summer, Lose My Mind, Nobody said it was easy ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2018 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2018 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

InfinI schreef:
Ik denk dat je een stukje non-verbale communicatie mist. Ik ben hartstikke rustig namelijk :kiss:

Pedaalemre schreef:
Daar wordt ook niet over gezegd dat het kwalitatief slechte muziek is.

Volgens mij claim ik dat ook nergens. Ik gaf enkel het argument aan Makrooy dat wanneer veel mensen iets luisteren het niet per definitie meteen om goede muziek gaat.

Het enige wat ik zeg is dat ik bij Ran-D (al dan niet in mindere mate dan de rest uit mijn lijstje van eerder) een soortgelijke daling ondervind. Of dat nou ligt aan smaak of techniek of wat dan ook doet er niet echt toe eerlijk gezegd. Dat heb ik ook niet benoemd. Ik geef enkel mijn mening. Ik ben dat gezeik over kwaliteit en smaak wel een beetje beu gezien iedereen daar zijn eigen definitie van heeft. Misschien dat dat het toontje is wat je opvat als "niet rustig".


Dit beweerde ik ook nergens -.- Je zei dat ze alleen populair zijn omdat ze het goed doen op een festival en RanD achterstaat. Dus ik zeg, nee mensen luisteren het omdat ze het leuk vinden. Ran-D heeft niet 600k maandelijkse spotify luisteraars vanwege zijn naam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2018 16:55 
 
Hardtraxx Addict

makrooy schreef:
Dit beweerde ik ook nergens -.-

"Veel luisteraars die het leuk vinden", als argument voor waarom een plaat het goed doet of populair is. Lijkt daar toch vrij veel op. Inderdaad, dat is zo, maar dat is gewoon een beschrijving van hoe het in de praktijk gaat, geen argument. In elk geval wil dat niet zeggen dat die hoeveelheid luisteraars bepaalt of een plaat, artiest of muziekstuk goed is ja of nee. Jij zegt dat je dat niet beweert, maar dan denk ik dat je even beter moet formuleren wat je dan wel precies wil zeggen.

makrooy schreef:
Ran-D heeft niet 600k maandelijkse spotify luisteraars vanwege zijn naam.

Het zal je verbazen hoeveel luisteraars terugkeren vanwege de naam, muziek domweg leuk vinden vanwege de naam of bestempelen als goede muziek, ook alleen vanwege de naam. En dan heb ik het niet per se over Ran-D. Kuddegedrag en niet kritisch denken/luisteren komt veel vaker voor dan dat jij denk ik denkt. Dagjesvolk, verdiep je daar eens in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2019 16:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2019 01:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zojuist gereleased op spotify
https://open.spotify.com/track/7IQrTpGu ... 9MKl5IK0gQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2020 10:35 
 
Hardtraxx Veteran

Vandaag uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2020 10:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2020 10:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik vind dit weer helemaal niks, wat saai allemaal. Van die jank vocalen, geluiden eromheen die af en toe wel gerecycled lijken vanuit oudere platen met een simpele melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2020 11:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een lege en saai plaat zeg :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2020 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de track wel leuk :$ , maar een lengte van 2:30?? WTF :lol:
De 1e minuut kun je er al van aftrekken , blijft weinig van over :x
Come on Frontie, een 2e climax en een intro had toch wel gekund na 2 jaar aan de track werken :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2020 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Wat een lege en saaie plaat zeg :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2020 13:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee dit is het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2020 02:04 
 
Hardtraxxer

Fijne plaat, alleen zat er meer in met een goede intro / outro
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle