Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 15:47 

Artiest

Hoppaa ! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 17:13 

Hardtraxx Veteran

Net binnen gehaald. Ik weet niet wat het is maar Discorecord heeft zon geweldige replaywaarde. Ik vind hem nu nog steeds minimaal net zo vet als een half jaar geleden en toen wassie al geweldig! De mastering is ook echt top gedaan, daar waar dit niet bij alle Frontliner tracks zo is. Ook Just a Track vind ik een heerlijk nummer, de melodie pakt me ook. Rebirth is ook leuk. Alleen Good & Evil vind ik niks aan. Maar toch 3 dikke tracks en je kunt ze ook allemaal lekker inmixen. Rebirth en Just a Track gewoon mid-intro, toppie :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 17:41 

Hardtraxxer

Just a Track ! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 18:30 

Hardtraxx Veteran

Stuk voor stuk heerlijke platen, vanochtend vroeg aangeschaft. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 18:38 

Hardtraxx Veteran

Vanavond even 2 vd 4 halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 18:55 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
Discorecord, finally! :D Ik zie ook erg uit naar zijn album, Frontliner is voor mij altijd al een held geweest. :)

album mm wist ik niks van
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 19:17 

Hardtraxx Veteran

Protoss schreef:
93Wesley93 schreef:
Discorecord, finally! :D Ik zie ook erg uit naar zijn album, Frontliner is voor mij altijd al een held geweest. :)

album mm wist ik niks van

Lees een pagina terug. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 23:04 

Hardtraxxer

klinken allemaal loepzuiver! :) in tegenstelling tot On The Rise en Frozen maar dat mag je ook wel verwachten na zo'n lange tijd wachten
Just a Track staat op replay bij mij, die intro knalt zoo lekkerr en een melodie die me wel pakt.
Discorecord en Rebirth Of The Sun klinken ook heerlijk.
Good & Evil is geen slechte plaat maar pakt mij niet! ;)

een goede release dus weer van Frontliner die in mijn ogen nog nooit echt een slechte release heeft gehad :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 00:21 

Hardtraxx Veteran

Discorecord is nu wel lekker gemasterd. Vorige versie was echt 1 bom Bass in me auto, was gewoon niet meer leuk om naar te luisteren. Nu klinkt het wel leuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 12:36 

Hardtraxx Veteran

Ik snap niet dat mensen na een half jaar wachten nog zo lyrisch kunnen zijn over deze tracks. Alle 4 de tracks lijken zooo veel op elkaar, alle 4 van die "zeurdirige" melodietjes, en dan die pofkick er door heen.

En dan nog iets, deze tracks zijn zo vreselijk kort. Wat lelijk is dat, daardoor hebben we ook niet een keer een wat andere sound in de intro. Erg jammer want nu heb je constant dezelfde sound, iets wat je bijvoorbeeld bij The Machine niet hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 12:41 

Hardtraxx Addict

Rik schreef:
Ik snap niet dat mensen na een half jaar wachten nog zo lyrisch kunnen zijn over deze tracks. Alle 4 de tracks lijken zooo veel op elkaar, alle 4 van die "zeurdirige" melodietjes, en dan die pofkick er door heen.

En dan nog iets, deze tracks zijn zo vreselijk kort. Wat lelijk is dat, daardoor hebben we ook niet een keer een wat andere sound in de intro. Erg jammer want nu heb je constant dezelfde sound, iets wat je bijvoorbeeld bij The Machine niet hebt.

Onzin dat die tracks zoveel op elkaar lijken, de intro's verschillen heel veel van elkaar en Discorecord en Rebirth Of The Sun hebben echt een totaal andere melodie en kick dan bijvoorbeeld Good & Evil, die overigens wel een zeurderige melodie heeft :P

Over dat ze zo kort zijn kan ik me wel in vinden, maar dat maakt ze niet slechter voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 12:44 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:

Bn ik niet met je eens. Het zijn gewoon frontliner geluidjes die gebruikt worden in de intros. Het is niet zo dat de geluiden an sich op elkaar lijken, maar het geheel heeft gewoon een bepaalde stijl. Bij machine tracks geld hetzelfde. Er zit in al zijn tracks een soort sfeertje wat heel typisch is voor zijn sound. Maar Da betekent niet dat de geluiden uit de afzoderlijke tracks op elkaar lijken. En over de melodien: dat kun je eigenlijk niet beargumenteren. Je vindt een melodie mooi of niet. Is puur smaak. Ik vind ze wel vet want ze zijn energiek, de synths zijn helder en zuiver en er zit euforie in. Behalve bij GOOD en evil, daar vind ik niks aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 13:00 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Rik schreef:

Bn ik niet met je eens. Het zijn gewoon frontliner geluidjes die gebruikt worden in de intros. Het is niet zo dat de geluiden an sich op elkaar lijken, maar het geheel heeft gewoon een bepaalde stijl. Bij machine tracks geld hetzelfde. Er zit in al zijn tracks een soort sfeertje wat heel typisch is voor zijn sound. Maar Da betekent niet dat de geluiden uit de afzoderlijke tracks op elkaar lijken. En over de melodien: dat kun je eigenlijk niet beargumenteren. Je vindt een melodie mooi of niet. Is puur smaak. Ik vind ze wel vet want ze zijn energiek, de synths zijn helder en zuiver en er zit euforie in. Behalve bij GOOD en evil, daar vind ik niks aan.

Ja het is herkenbaar, maar dat vind ik nou juist jammer. Ik vind het altijd vet als je een 3-4 tracker uit brengt, dat er onderling tussen de tracks veel verschillen zijn. Dat mis ik bij deze release dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 14:36 

Hardtraxx Veteran

Hoezo, ze zijn juist heel verschillend alleen ze zijn herkenbaar als frontlinertracks. Maar Da betekent niet dat de tracks op elkaar lijken. Ik kan ze goed uit elkaar houden. Alsof er meer verschil zit tussen tracks van THE machine dan tussen tracks van frontliner, is gewoon bullshit want THE machine heeft ook een eigen stijl die Misshien nog wel herkenbaarder is dan die van frontliner.
Samengevat in 1 zin: herkenbaar wil niet zeggen op elkaar lijkend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 14:58 

Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:

+1!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 17:49 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Hoezo, ze zijn juist heel verschillend alleen ze zijn herkenbaar als frontlinertracks. Maar Da betekent niet dat de tracks op elkaar lijken. Ik kan ze goed uit elkaar houden. Alsof er meer verschil zit tussen tracks van THE machine dan tussen tracks van frontliner, is gewoon bullshit want THE machine heeft ook een eigen stijl die Misshien nog wel herkenbaarder is dan die van frontliner.

Ja het is herkenbaar, en ja het lijkt te veel op elkaar/zit te weinig variatie in. En dat vind ik. Daar hoef je het niet mee eens te zijn.

Dat The Machine tracks net zo veel op elkaar lijken als Frontliner tracks zijn jouw woorden.
En daar ben ik het dus niet mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 17:52 

Artiest

Wat zit er trouwens een raar stukje in Rebirth of the Sun, op 2:17.. Lijkt net alsof zn filter te laat aan gaat ofzo? Verder vind ik het een vette release! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 18:19 

Hardtraxxer

Korey schreef:
Wat zit er trouwens een raar stukje in Rebirth of the Sun, op 2:17.. Lijkt net alsof zn filter te laat aan gaat ofzo? Verder vind ik het een vette release! :)

Dat is gewoon expres gedaan achteraf en ik vind het wel leuk gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 18:31 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
Ja het is herkenbaar, en ja het lijkt te veel op elkaar/zit te weinig variatie in. En dat vind ik. Daar hoef je het niet mee eens te zijn.

Dat The Machine tracks net zo veel op elkaar lijken als Frontliner tracks zijn jouw woorden.
En daar ben ik het dus niet mee eens.

Dan vind ik niet dat je objectief ernaar kijkt en dus meet je met 2 maten. ook machine tracks vertonen overeenkomsten en misschien nog wel op meer vlakken dan frontliner tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 18:38 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:

Discorecord zeurderig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 18:53 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Rik schreef:

Discorecord zeurderig?

Discorecord is heerlijk :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 19:55 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Rik schreef:

Discorecord zeurderig?

Ja ik vind van wel :P. Er zit zeg maar zo'n echo achteraan te jammeren, dat vind ik wat minder :P

Wel een goede melodie, daar niet van :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 21:24 

Hardtraxx Veteran

vind de release best ok... Discorecord pakt me nu meer dan een paar maanden geleden, kweet ook niet waarom. Just a track is zoals de titel zegt, Good & Evil is meer Evil dan Good en Rebirth of the Sun is best ok :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 22:07 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
vind de release best ok... Discorecord pakt me nu meer dan een paar maanden geleden, kweet ook niet waarom. Just a track is zoals de titel zegt, Good & Evil is meer Evil dan Good en Rebirth of the Sun is best ok :)

helemaal mee eens :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 22:53 

Hardtraxxer

RAW-vizion schreef:
G1LL schreef:

helemaal mee eens :thumbsup:

+2!
Vind het wel een aardige release.
Rebirth of the Sun is het beste van de 4 :).
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle