Niet mijn smaak. Frequencerz weten me de laatste tijd niet meer te boeien, ik vind hun recente platen vrijwel allemaal wat saai 
Related topics
- View the latest post: Frequencerz - Victory Forever (Chaotic Hostility Defqon.1 DJ Tool)
- View the latest post: Rooler - Victory Forever (Defqon.1 tool)
- View the latest post: Ncrypta - Victory Forever (Defqon.1 DJ Tool 2017)
- View the latest post: 2Faced - Defqon 1 Victory Forever 2017 warm-up
- View the latest post: Extrusive - Defqon.1 2017 - Victory Forever - Warm-up mix
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Leuke melodie maar Jezus die kicks wat vreselijk 
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Frontliner?
-
GHardtraxxer
- 755 posts member since 2012
- last seen 18 hours ago
Klinkt best vet. Benieuwd naar het totaal plaatje 
Wat een kut anthem, wtf gebeurt er met die kicks? Luister hem nu op m'n telefoon dus kan niet helemaal goed oordelen, maar lijkt alsof ze gewoon wat random kanten op gaan.
Ze pitchen echt de hele tijd. Kats vervelend.
Hij pakt mij wel
Pitchkicks wel een beetje random, maar stoor me er verder niet aan.
stoor me erg aan de kicks, maar denk wel een lekker zomers plaatje.
Leuke track, maar niet meer dan dat. Heb het gevoel dat dit een mengsel van 2/3 andere bestaande tracks is geworden. Leuke melodie en erg vet hoe die melo een toontje hoger gaat op een gegeven moment, maar indd die kicks vind ik echt niet vet..
Had meer gehoopt op een Die Hards Only opvolger, die in mijn ogen zeeer geslaagd was. De track op zich is niks mis mee, maar geeft nou niet echt een zomers anthem sfeertje ofzo. Die vocals vind ik ook een beetje schraal, 'defeat never, victory forever'..
Had meer gehoopt op een Die Hards Only opvolger, die in mijn ogen zeeer geslaagd was. De track op zich is niks mis mee, maar geeft nou niet echt een zomers anthem sfeertje ofzo. Die vocals vind ik ook een beetje schraal, 'defeat never, victory forever'..
Ik vind deze van Freqz dan best wel weer leuk, veel leuker dan wat ze de laatste tijd maken. Af en toe hoor ik hier een noot die ik niet helemaal kan plaatsen, maar los daarvan vind ik dit stuk best wel geslaagd! Ben nu wel benieuwd naar het totaal, pas daarna ga ik een echt oordeel geven!
Echt? Ik vind Renegades en The Unknown wel bijzonder vette platen eigenlijk.Daveytl wrote:Niet mijn smaak. Frequencerz weten me de laatste tijd niet meer te boeien, ik vind hun recente platen vrijwel allemaal wat saai
Had trouwens een miljoen keer liever die eerste als anthem gezien. Extra raw climaxie erachteraan en gaan met die banaan.
The Unknown was een veel beter anthem geweest idd 
Goeie traier, matig anthem... doet me net zo weinig als Ran-D anthem, wat gebeurt er met die kicks joh 
MelvinFR wrote:Leuk plaatje, veel meer ook niet.
He paardelul de eerste zei ikBroken Balance wrote:The Unknown was een veel beter anthem geweest idd
Eentje hiervan zal dan wel Frontliner - Expressionz zijnStevenvanKuijk wrote:. Heb het gevoel dat dit een mengsel van 2/3 andere bestaande tracks is geworden.
Ze worden trouwens wel steeds minder creatief met de slogans voor Defqon
Ik denk dat jij dat eerder hebt moat.TiMOTHYb wrote:He paardelul de eerste zei ikBroken Balance wrote:The Unknown was een veel beter anthem geweest idd
In tegenstelling tot zo'n beetje iedereen hier vind ik het wel een vet anthem voor zover ik dat nu kan oordelen. Melodie zat ook al meteen de hele middag in mijn hoofd.
Krijg er meteen zin in Defqon van
Krijg er meteen zin in Defqon van
-
JHardtraxxer
- 324 posts member since 2014
- last seen Apr 2017
Kicks vliegen door de huiskamer. Gevolg: dure vaas is kapotgeflikkerd, glas drinken over de tafel. Frequencerz afgeschreven.
Stoor me totaal niet aan de kicks. Die synth daarentegen
, dat gaat me zo snel vervelen. Melodie is wel nice 
Dit valt me tot nu toe tegen. Had een iets opzweperende melodie verwacht zoals ze in het Q-base anthem hebben gedaan. Vind het nu zo een zeurderige synth die nergens echt een hoogtepunt bereikt.
-
SHardtraxxer
- 557 posts member since 2016
- last seen 19 hours ago
Vind persoonlijk dat de kicks iets te veel pitchen, had wel iets constanter gemogen. Ook de lead klinkt niet echt dik, vind het stukje dat de lead even stilvalt ook wel 'bijzonder' klinken, maar zoals altijd zal het anthem (wanneer de Defqon.1 kriebels nog sterker worden dan dat ze nu al zijn) vlak voor het feest een stuk beter klinken, en vooral als het voor de eerste keer wordt gespeeld op Defqon zelf zal het ineens schittermagisch zijn.