Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 18:08 

Hardtraxx Veteran

Intro is wel lekker maar die climax heb ik onderhand wel al 209580295 keer gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 18:14 

Hardtraxx Elite

Die anti is wel balen zeg :( Dat verpest bijna de gehele track. De track heeft namelijk dikke kicks, een goede sfeer, vette vocals en een mooie build-up. Climax mix please!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 18:20 

Hardtraxx Elite

Wat een kicks zeg! :$ Lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 18:29 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Zo'n opbouw, en dan zo'n anti-climax :cry:

Robskeee schreef:
stefaneke schreef:
Stel je deze track eens voor met die melodie, waarom dan weer zo'n standaard kut anti-climax? Had een leuk soort The First Cut plaatje kunnen zijn, en er zit een dikke sfeer in die opbouw, maar nee er moet weer een anti-climax in :/.

EDIT: ook die anti climax is bijna een 1 op 1 kopie van een andere plaat, kan zo alleen even niet op de naam komen.

Bass Modulators - Bounce and Break (Atmozfears Remix)

Nee, 'n andere veel oudere plaat bedoel ik ;).

Max Enforcer ft. The Rush - Fade To Black misschien? Vind de sounds/screeches in de anti van deze plaat wel lijken op die van de 1e anti van Fade To Black

Verder is dit best wel een leuk plaatje, had alleen ook liever een normale climax gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 18:35 

Hardtraxx Addict

Ik kon maar niet op de naam komen van die track! Die kwam ook meteen in m'n hoofd bij t horen van deze plaat! :P Thx!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 18:52 

Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Zo'n opbouw, en dan zo'n anti-climax :cry:

Precies dit! Die anti's komen me de strot uit :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 18:57 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
anti-climax :cry:

Inderdaad jammer. Maar vind het nog steeds een dikke track ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 19:03 

Hardtraxx Veteran

Bij deze track vind ik de anti-climax niet zo erg. ^^

Kicks. :love: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 19:12 

Vind de midintro lijken op Tonight
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 19:18 

Hardtraxx Beheerder

Holy shit, die kicks knallen er lekker op!
Heerlijke opbouw :worship:

Ik vind die anti ook niet tegenvallen, maar de sfeer is er een beetje uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 19:18 

Hardtraxx Veteran

Zelden zo'n saaie anti climax gehoord. Die van vorig jaar overtreft deze x10
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 19:21 

Hardtraxx Veteran

Had dan hollow als anthem gebruikt.
En idd die van vorig jaar veeeeel beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 19:31 

Hardtraxx Veteran

Jolle schreef:
Zelden zo'n saaie anti climax gehoord. Die van vorig jaar overtreft deze x10

Yep, ontzettend saaie track :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 19:35 

Hardtraxx Veteran

jammer van de anit continue bij die 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 20:10 

Hardtraxxer

Donderjuu wat 'n kicks :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 20:11 

Hardtraxx Veteran

Ik vind hem echt heel saai. Hoor meteen al the voice of gaia erin terug wat ook een hele saaie plaat is. Er is geen drive. De anticlimax is veel te standaard. En de break zit geen feeling in what so ever.
Vorig jaar geweldige anthem neergezet en dan komen ze met dit aankakken. In de trailer klonk die stuk dikker maar dit is niet Qapital/Q-danceanthem/Frequencerz waardig.
Frequencerz had hier zeker meer moeite in moeten stoppen, klinkt allemaal heel standaard en geenéén element pakt me
:thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 22:14 

Hardtraxx Addict

Kicks die inslaan als MOABs, verrek :surrender:

Heerlijk anthem, anti is misschien een beetje voorspelbaar maar ik kan er mee leven :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 00:33 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Ik vind hem echt heel saai. Hoor meteen al the voice of gaia erin terug wat ook een hele saaie plaat is. Er is geen drive. De anticlimax is veel te standaard. En de break zit geen feeling in what so ever.
Vorig jaar geweldige anthem neergezet en dan komen ze met dit aankakken. In de trailer klonk die stuk dikker maar dit is niet Qapital/Q-danceanthem/Frequencerz waardig.
Frequencerz had hier zeker meer moeite in moeten stoppen, klinkt allemaal heel standaard en geenéén element pakt me

Waarom nou weer niet Qapital waardig? Deze track past toch gewoon bij het feest.
Daarnaast Q-danceanthem waardig... Wanneer is dat dan wel volgens jou? Want snap niet wat je daar precies mee bedoelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 01:26 

Pipa schreef:

De Frequencerz lijken wel een beetje gevangen in hun verwachtingen die ze denken te moeten leveren aan het grote gedeelte van hun fanbase.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 09:38 

Hardtraxx Veteran

Vind hem juist wel lekker. Stukje zang op de sfeer mee op te bouwen, anti zie je opzich wel mijlenver aankomen maar drive heeft die zeker. Kick :drool: Hier wil ik wel een pasje op wagen in het ziggodome ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 10:57 

Hardtraxxer

Voor mij is het een lekker anthem, alleen nu ik hem HQ hoor.. Ik had er wel wat meer van verwacht :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 11:19 

Hardtraxx Elite

De nadruk in deze track ligt volgens mij duidelijk op de kicks. Dat vind ik ook het enige positieve pluspunt aan deze plaat. Mid-intro gaat ook nog wel. Maar de opbouw, melodie en anti (en dan met name de anti)? Ik vind het ronduit saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 11:40 

Hardtraxx Elite

Dit in de HMH was wel weer genieten hoor :love: :woot: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 11:42 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Pipa schreef:

Waarom nou weer niet Qapital waardig? Deze track past toch gewoon bij het feest.
Daarnaast Q-danceanthem waardig... Wanneer is dat dan wel volgens jou? Want snap niet wat je daar precies mee bedoelt.

Als je kijkt naar vorig jaar anthem, sterk anthem die echt bij het thema hoorde. Anthem gevoel en sterke elementen. Q-dance athems moeten een speciaal gevoel geven en er moeten elementen inzitten die je niet in andere tracks hoort (uitsluitend g4h Qlimax) In alle q-dance anthems zitten gewoon sterke nieuwe elementen . Hier niet dit zijn kopieen vna andere tracks
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 12:28 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Als je kijkt naar vorig jaar anthem, sterk anthem die echt bij het thema hoorde. Anthem gevoel en sterke elementen. Q-dance athems moeten een speciaal gevoel geven en er moeten elementen inzitten die je niet in andere tracks hoort (uitsluitend g4h Qlimax) In alle q-dance anthems zitten gewoon sterke nieuwe elementen . Hier niet dit zijn kopieen vna andere tracks

Zo speciaal zijn anthems niet meer, imo. Ik kan een track ook niet echt als "anthem" beoordelen, ik zie het gewoon als een liedje.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle