Beterschap!Bicepmeister wrote:Te ziek
Related topics
- View the latest post: Phuture Noize - Circles and Squares (Phuture Noize edit)
- View the latest post: Phuture Noize - Phuture Propaganda (DWXCD07)
- View the latest post: Nuracore - Phuture Noize - Phuture Propaganda
- View the latest post: Defqon.1 festival 2019 - Saturday - RED - Frequencerz & Phuture Noize
- View the latest post: HardBass 2019 Team Yellow | Frequencerz, Phuture Noize, Sub Zero Project
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
NHardtraxxer
- 268 posts member since 2009
- last seen Oct 2024
Ik vraag me echt af welk aandeel Niels en Pepijn in deze track hebben. Dit is één en al Marco.
Man man, wat kan die vent toch produceren. Ook deze is weer geweldig!
Had dat laatst ook bij een collab van Thijs, Konstantin en Sebastian hahaNoobstaR* wrote:Ik vraag me echt af welk aandeel Niels en Pepijn in deze track hebben. Dit is één en al Marco.
Wie zijn Niels, Pepijn, Marco, Thijs, Konstantin en Sebastian? Noem artiesten gewoon bij hun artiestennaam. Dan kom je wat minder interessant over maar dat is op dit forum helemaal nergens voor nodig én weet iedereen gewoon waar je het over hebt.Alm1ghty wrote:Had dat laatst ook bij een collab van Thijs, Konstantin en Sebastian hahaNoobstaR* wrote:Ik vraag me echt af welk aandeel Niels en Pepijn in deze track hebben. Dit is één en al Marco.
-
NHardtraxxer
- 268 posts member since 2009
- last seen Oct 2024
Alm1ghty wrote:Had dat laatst ook bij een collab van Thijs, Konstantin en Sebastian hahaNoobstaR* wrote:Ik vraag me echt af welk aandeel Niels en Pepijn in deze track hebben. Dit is één en al Marco.
Sorry man, zal niet meer zo interessant doen. Had het over Phuture Noize en Frequencerz. Zo beter?THArdstyler wrote:Wie zijn Niels, Pepijn, Marco, Thijs, Konstantin en Sebastian? Noem artiesten gewoon bij hun artiestennaam. Dan kom je wat minder interessant over maar dat is op dit forum helemaal nergens voor nodig én weet iedereen gewoon waar je het over hebt.Alm1ghty wrote:Had dat laatst ook bij een collab van Thijs, Konstantin en Sebastian hahaNoobstaR* wrote:Ik vraag me echt af welk aandeel Niels en Pepijn in deze track hebben. Dit is één en al Marco.