Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 00:29 
 
Artiest

Festuca - The Night Train (BIR038)

Label: Bazz Implant Records
WEB release: 07-06-2012

1: The Night Train

Samples:


Bron: Twitter
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk , maar vond in ur dreams vetter :)
Gaat wel aangeschaft worden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nrgizer schreef:
Leuk , maar vond in ur dreams vetter :)
Gaat wel aangeschaft worden :D

Jij betaalt hier geld voor? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 17:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Doe mij deze nachttrein maar:

Kadok-The Nighttrain (Warp Brothers remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 18:16 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Das een vliegtuig he:P

hier een langere preview

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 19:11 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

nah niks aan :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 19:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Festuca... Waarom release je alles eigenlijk ?? Waarom wacht je niet tot je echt goed kan producen, zodat je meteen een goede naam neerzet? Want wees eerlijk, het is toch niet echt een track wat een release verdient en zeker niet waar je voor moet betalen.. Je kan toch net zo goed wachten tot je echt kwalitatief goed tracks hebt en meteen een hitje binnen haalt...

Maarja, je moet zelf maar zien hoe je aan de top wilt komen! 1 ding weet ik wel, dat gaat niet bij 'Bazz Implant Recordzzzzzzzzzz' lukken. .
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 19:40 
 
Hardtraxx Addict

Doe mij maar de Soul Train ^^
Kicks zijn iig wel een stuk vooruit gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 20:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik word alleen al verdrietig van het design van 't youtube filmpie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 20:29 
 
Hardtraxx Veteran

klinkt echt niet heel verkeerd.... mis alleen echte vocals en de kick staat iets te hard(vind ik) :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 23:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker plaatje! lekkere kick hoor, mid-intro en outro zijn kneiterhard :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 23:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mwah.. ben slechter gewend van BIR.. Vind dit nog niet superslecht. Heb alleen beetje het idee dat de geluiden niet echt lekker gemasterd zijn.. lijkt wel alsof alles gestapeld is op elkaar :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 23:40 
 
Hardtraxxer

Dit is echt niet zo slecht hoor... Het is niet omdat je Festuca ziet staan dat het niks is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 06:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hij heeft vooruitgang geboekt
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 10:38 
 
Hardtraxx Elite

Ik moet zeggen dat je flink vooruit bent gegaan, maar zoals hierboven aangegeven wordt is het niet releasewaardig. Het komt nu een beetje over alsof je maar gaat releasen om het releasen, beter stop je nog even wat tijd in het produceren en ga je platen uitbrengen als alles goed klinkt. Natuurlijk is dat ook heel persoonlijk maar ik kan me niet voorstellen dat je dit zelf een topproductie vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 20:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik snap niet waarom er zo negatief wordt gereageerd. Festuca je bent lekker bezig. Tuurlijk is er ruimte voor verbetering, maar het zou ook raar zijn als dat niet zo was. En trouwens één keer moet de eerste keer zijn wat betreft een release. Ik denk ook niet dat het verstandig is om eeuwig te wachten totdat je topkwaliteit produceert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kermishardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Kermishardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 23:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Festuca gewoon blijven releasen !! Jij hebt de mogelijkheid om te releasen in tegenstelling tot veel andere wannabee hardstyle producenten

dus de label eigenaars zien potentie in je tracks... das alles wat belangrijk is lijkt me, die vinden het wel releasewaardig in tegenstelling
tot de echte online kenners :lol:

internetcomments zou ik in dat geval maling aan hebben

zijn er meer zo begonnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 23:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jay schreef:
Festuca gewoon blijven releasen !! Jij hebt de mogelijkheid om te releasen in tegenstelling tot veel andere wannabee hardstyle producenten

dus de label eigenaars zien potentie in je tracks... das alles wat belangrijk is lijkt me, die vinden het wel releasewaardig in tegenstelling
tot de echte online kenners :lol:

internetcomments zou ik in dat geval maling aan hebben

zijn er meer zo begonnen


Goh wat mis ik 1 bepaalde smiley soms, ook al is ie door mij weg.. Nou ja, Google heeft er ook wel 1. Eneuhh wtf doet jij op dit forum, als je zegt dat je internetcomments niet serieus moet nemen? Triest figuurtje

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 23:56 
 
Hardtraxx Addict

:huh: ... :lol: Not sure if...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 00:09 
 
Donateur

ach tegenwoordig wil iedereen zo snel mogelijk releasen op een label om aanzien te krijgen? wat heb je er nou aan als je op BIR released? je kan het in de releases sectie op Hardtraxx zetten maar meer ook niet en geld zou je er ook wel niet voor vangen neem ik aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 00:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jay schreef:
Festuca gewoon blijven releasen !! Jij hebt de mogelijkheid om te releasen in tegenstelling tot veel andere wannabee hardstyle producenten

dus de label eigenaars zien potentie in je tracks... das alles wat belangrijk is lijkt me, die vinden het wel releasewaardig in tegenstelling
tot de echte online kenners :lol:

internetcomments zou ik in dat geval maling aan hebben

zijn er meer zo begonnen

Gast zanik ff nie zo aub, sjezus. Festuca, ik heb slechter van je gehoord. Je vorige releases waren, zonder je te beledigen, echt nog niet release waardig. Maar je hebt iig vooruitgang geboekt. Dit wil niet zeggen dat ik er wat aan vind, want ik vind het echt een heel saai nummer (iig wat ik er van kan horen). De kick is nog zo slecht niet eens (voor zo'n release dan, maar ook hier vind ik helemaal niks aan), maar de melodie, etc, vind ik echt helemaal niks. Maja, zoals kenner Jay zegt; ik zou aan deze comment maling hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 00:20 
 
Hardtraxxer

Jay schreef:
Festuca gewoon blijven releasen !! Jij hebt de mogelijkheid om te releasen in tegenstelling tot veel andere wannabee hardstyle producenten

dus de label eigenaars zien potentie in je tracks... das alles wat belangrijk is lijkt me, die vinden het wel releasewaardig in tegenstelling
tot de echte online kenners :lol:

internetcomments zou ik in dat geval maling aan hebben

zijn er meer zo begonnen


gast je naam zou Gay moeten zijn, serieus..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 09:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SvonD schreef:
gast je naam zou Gay moeten zijn, serieus..

Ik hoop voor hem dat het gewoon een major uber troll is, want wij weten allemaal dat was hier gereleased wordt, totaal geen label verdient.
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle