Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 19:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

composition lkkr plaatje! je gaat echt met sprongen vooruit kerel zkr zo doorgaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 19:40 
 
Hardtraxx Veteran

Festuca - Stuck In My Head:
Kicks in de mid-intro zijn matig, maar die hele korte haperende geluidjes zijn best vet ^^
daarna wordt de mid een stuk krachtelozer. Simpele break, maar niet slecht. Best leuke opkomende melodie. Niet verwacht. Climax vind ik dan ook wel geinig klinken. Niet meer dan dat. Toch vind ik het nummer vrij saai.

Festuca - Composition:
Oei, oei, oei wat een lelijke kicks in de mid. Hele saaie mid vind ik het, gebeurt veel te weinig. Weer een simpele break, desalniettemin is hij best fijn. Melodie is beter dan in Stuck in my head. Toch pakt de climax mij niet helemaal. 2e climax zelfde verhaal. melodie tussen de 2 climaxen in is wel vet. Jammer dat je daar niet mee doorging in de 2e climax.

Ik hoor dat je kwaliteit flink aan het groeien is. Beide nummers zijn wel leuk weg te luisteren. Toch zou ik ze persoonlijk niet op zetten. Ze klinken standaard, vervelen snel en het is gewoon redelijk oninteressant.
Ga zo door in ieder geval :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 20:04 
 
Hardtraxx Addict

Paling schreef:
Sandertje88 vindt het ook mooi

Afbeelding


I don't want to live on this planet anymore. :')
en dan ook gewoon 5 duimpjes.:')

En Wout1997, hou eens op met die irritante reviews van je. Totaal inhoudloos en niet boeiend. :lol:

Ot: Gaat de goede kant op, man! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 20:22 
 
Hardtraxx Veteran

BvG50 schreef:
En Wout1997, hou eens op met die irritante reviews van je. Totaal inhoudloos en niet boeiend. :lol:

Ik vind het juist wel wat hebben ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
BvG50 schreef:
En Wout1997, hou eens op met die irritante reviews van je. Totaal inhoudloos en niet boeiend. :lol:

Ik vind het juist wel wat hebben ^^


Zeker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 20:31 
 
Hardtraxx Veteran

BvG50 schreef:

En Wout1997, hou eens op met die irritante reviews van je. Totaal inhoudloos en niet boeiend. :lol:


:cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 15:40 
 
Hardtraxx Addict

Nrgizer schreef:
bRt_ schreef:
Ik vind het juist wel wat hebben ^^


Zeker :)

Ik hoop dat jullie sarcastisch zijn. >.<

"Leuke break, te standaard mid intro, leuke climax". < Ja, erg veel inhoud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BvG50 schreef:
"Leuke break, te standaard mid intro, leuke climax". < Ja, erg veel inhoud.

Ik lees toch anders wel iets meer dan wat jij daar beschrijft als een reactie van hem. Hij probeert in ieder geval zijn mening te onderbouwen. Daar zit meer inhoud in dan die simpele smileys. En als je het niet boeiend vindt om zijn mening te lezen, dan lees je er overheen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 19:24 
 
Hardtraxx Addict

_theon_ schreef:
BvG50 schreef:
"Leuke break, te standaard mid intro, leuke climax". < Ja, erg veel inhoud.

Ik lees toch anders wel iets meer dan wat jij daar beschrijft als een reactie van hem. Hij probeert in ieder geval zijn mening te onderbouwen. Daar zit meer inhoud in dan die simpele smileys.

Oke, dat klopt. :P
Ik heb ook zeker geen probleem met meningen lezen ofzo, maar het is continu hetzelfde verhaaltje.
Ook spreekt hij zichzelf wel eens tegen, wat ik erg raar vind om te lezen.
Maarja, het boeit mij eigenlijk ook niet zoveel wat hij doet. Vind het alleen irritant.
Maar ik lees er wel over heen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 23:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

BvG50 schreef:
En Wout1997, hou eens op met die irritante reviews van je. Totaal inhoudloos en niet boeiend. :lol:

Het is in ieder geval onderbouwd, ik stoor me er dan ook niet zo aan. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 14:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Laat die jongen toch lekker, ik vind het wel boeiend om te lezen!
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle