Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 17:41 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Festuca - Amicus / World Of Love (MM010)

Label: Momentum Music
WEB release: 24-09-2013

Tracks:
Festuca - Amicus
Festuca - World Of Love

Samples:




Bron: Momentum Music
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop deze echt op Loudness te horen :yay:

Maar even serieus nu. Kwalitatief gezien ben je echt vooruit gegaan, maar vind het toch allemaal wat standaard voor mijn gevoel. Niet echt tracks die er uitspringen in vergelijking met andere mainstream platen imo. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 19:38 
 
Hardtraxx Elite

Alle 2 de tracks zijn super, Melodieën die ook heerlijk zijn ! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 21:29 
 
Hardtraxxer

melodie van world of love :worship:
die andere klinkt ook heerlijk :thumbsup:
ik vind de style ook lijken op die van x-system(wat ik overigens helemaal niet erg vind :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 23:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Voor mainstream hardstyle is dit wel goed maar mij doet het niks, sinds History is a Lie hoopte ik eigenlijk op nog wat harde platen, World of love met zo'n boos schreeuwend half gezicht op de achtergrond...dat gaat eigenlijk ook niet echt samen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2013 23:29 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
Voor mainstream hardstyle is dit wel goed maar mij doet het niks, sinds History is a Lie hoopte ik eigenlijk op nog wat harde platen, World of love met zo'n boos schreeuwend half gezicht op de achtergrond...dat gaat eigenlijk ook niet echt samen xd

Haha true! Foto zit standaard bij de reeks releases! Maar er komen ook nog genoeg harde platen! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 00:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dan vindt ik het helemaal prima! Vind best knap dat je en goed bent in mainstream en lekker Raw.
Ben benieuwd naar je volgende platen! ik kom zeker bij je kijken op Loudness! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

het is al eerder gezegd maar de kwaliteit gaat echt met flinke stappen vooruit laatste tijd! deze release zou me waarschijnlijk niet heel lang bij blijven maar ik ben heel benieuwd wat we in de toekomst nog van je kunnen verwachten :thumbsup:

gefeliciteerd met je Loudness boeking ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere melodieën, maar de kicks vind ik echt te hoog pitchen. Had meer nummers verwacht a la History is a lie, wat goed voer is voor bij je loudness optreden. Overigens zie ik je liever op een 'mainstream' feest geboekt staan dan op loudness. Waardigere 'raw'-artiesten dan jij om alles even in hokjes te plaatsen, maar dat is mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 18:08 
 
Artiest
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Lekkere melodieën, maar de kicks vind ik echt te hoog pitchen. Had meer nummers verwacht a la History is a lie, wat goed voer is voor bij je loudness optreden. Overigens zie ik je liever op een 'mainstream' feest geboekt staan dan op loudness. Waardigere 'raw'-artiesten dan jij om alles even in hokjes te plaatsen, maar dat is mijn mening.

Loudness is niet mijn enige gig! Ik probeer divers te blijven zodat ik mij aan kan passen naar een concept, op Loudness ga ik dit dus echt niet draaien! No worries, en zoals ik al zei, er komen zat harde platen aan! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
chas1n schreef:
Lekkere melodieën, maar de kicks vind ik echt te hoog pitchen. Had meer nummers verwacht a la History is a lie, wat goed voer is voor bij je loudness optreden. Overigens zie ik je liever op een 'mainstream' feest geboekt staan dan op loudness. Waardigere 'raw'-artiesten dan jij om alles even in hokjes te plaatsen, maar dat is mijn mening.

Loudness is niet mijn enige gig! Ik probeer divers te blijven zodat ik mij aan kan passen naar een concept, op Loudness ga ik dit dus echt niet draaien! No worries, en zoals ik al zei, er komen zat harde platen aan! :)


Ben benieuwd naar je platen dan! En succes met je gig op loudness :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2013 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verschrikkelijk die Anastacia vocals in Amicus :cry: Verder gewoon niet mijn smaak. Hoopte stiekem op een rauwe track als HiaL
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2013 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dylan-E schreef:
Alle 2 de tracks zijn super, Melodieën die ook heerlijk zijn ! :loving:

Mee eens :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 18:23 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Released! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 18:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nog niet release waardig imo, en ook niet mijn smaak helaas.
Wel veel succes gewenst op Loudness!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 22:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wanneer komt You can't get? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 22:50 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Wanneer komt You can't get? :D

Dat wordt de volgende release! Probeer alles z.s.m. te regelen :)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle