Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2013 21:33 
 
Hardtraxxer

Ben normaal gesproken niet zo'n fan van theracords artiesten, maar jezus wat een dikke kicks en sounds zitten er in beide tracks :$ pareltjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2013 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Diverse: portie drive waar je u tegen zegt :thumbsup: kicks mogen nog net iets beter. Jammer van dat versnelde stuk, daar heb ik dan weer helemaal niks mee.
The Black Temple: Prima standaard raw track met een leuke sfeer. Had gehoopt op iets minder standaard raw zoals in zijn vorige release, volgende keer dan maar weer.

Al met al goede release, kicks mogen nog wat verfijnder en het mag allemaal wat minder standaard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2013 15:27 
 

Exit Mind :loving: beide platen, en met name Diverse, zijn echt ongelooflijk vet. Deze man heeft echt al mijn verwachtingen overtroffen, wil hem zeker weten een keer live zien!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2013 17:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Diverse :love: moet een beetje aan Ocatvius Augustus denken :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2013 18:09 
 
Hardtraxx Veteran

Beide bazen tracks, voorkeur ligt bij Diverse alhoewel daar de kicks niet heel erg lekker doorkomen imo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2013 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker snel die release weer :thumbsup: begin echt een beetje een Exit Mind fanboy te worden, en denk dat Zirkum er ook wel komt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2013 12:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kwisniks schreef:
Diverse is een goede plaat, maar is wat mij betreft niet wat de titel je zou doen vermoeden.


Miss juist daarom de titel ;)
Diverse kan me zeker bekoren, op die gekke tempoversnelling na. Past er niet echt in imo.
Black Temple degelijke plaat, lekkere kicks. Prima release al met al, zeker voor deze youngsters.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 16:10 
 
Hardtraxx Veteran

https://www.trackitdown.net/track/exit- ... 75637.html
https://www.trackitdown.net/track/exit- ... 75639.html

Diverse is vet tot aan de versnelling. Bij The Black Temple kunnen alleen de mids mij bekoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is zo gruwelijk dik! :worship: Allebei heel vet! Tempo in 2e deel van Diverse is heel vet gedaan. De sfeer in The Black Temple spreekt me ook erg aan. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 22:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pfffffffffff.....
Exit Mind is echt een baas :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2014 23:10 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Echt een toprelease dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 17:08 
 
Hardtraxxer

The Black Temple :worship: heerlijk sfeertje.
bRt_ schreef:
Diverse is vet tot aan de versnelling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2014 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik begin Diverse wel te waarderen, alleen vind de tempoversnelling net als de meeste onnodig. Ook is het ineens een heel andere kick die een stuk softer overkomt, en in het tweede deel van de versnelling is die pannende ride/crash sample irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2014 14:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Exit Mind is echt lekker bezig :thumbsup:

Vind diverse erg vet, maar denk toch dat ie een stuk beter was geweest zonder die tempoversnelling en the black temple heeft ook wel een lekker sfeertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2014 22:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 21:55 
 
Hardtraxxer

The Black temple is een bazentrack :clap:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle