Poh wat een gruwelijk goede remix is dit 
Related topics
- View the latest post: Evil Activities & Endymion Feat E-Life - Broken
- View the latest post: Evil Activities - Extreme Audio 6.2 (Evil Activities & Korsakoff)
- View the latest post: Endymion & Evil Activities - Vengeance (MYST Remix) (NB097)
- View the latest post: Endymion & Evil Activities - Vengeance (Access One Kick EDIT)
- View the latest post: Coone & Hard Driver ft. E-Life - Swoosh (Evil Activities Edi
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
THardtraxxer
- 538 posts member since 2010
- last seen 8 days ago
Wat een remix weer!! WIldstylez is on fire de laatste tijd!

-
ZHardtraxxer
- 256 posts member since 2015
- last seen Feb 2026
View on SoundCloud @ 40:03
Die kick zo hoog pitchen hoeft van mij niet, maar verfrissende remix op een van mijn favoriete EA platen 
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Melodie had zo van Headhunterz kunnen zijn, wel een erg fijne remix
De vocals blijven briljant.
-
BHardtraxxer
- 110 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Holy shit wat is deze goed zeg.... wat en ontzettende drive!
Partyplaatje is dit... echt een festivalbomb, Mark my words!
Partyplaatje is dit... echt een festivalbomb, Mark my words!
Ik had niet zulke hoge verwachtingen hiervan maar damn, deze komt wel even binnen. 
Hmm nee dit is hem voor mij niet. Deze vocals zijn voor mij zo onlosmakelijk verbonden met het origineel dat ik me er hier bijna aan irriteer. Los van de vocals klinkt het allemaal wel weer heel sterk, maar het raakt/pakt me nergens.
Is SVB nu gewoon negatief over een nummer? 
En helemaal in stijl door het hardstyle-mode-woord van 2018 te gebruiken: het pakt me nergens.
Sterke remix, origineel was een boutplaat imo.
Geen fan van het origineel, maar deze remix daarintegen is echt heel fijn 
hurricane wrote:Ennn b2s heeft t setje weer offline gehaald
Ik ben die set nu aan het luisteren via mixcloud. Of zal die weg zijn als ik ververs?hurricane wrote:Ennn b2s heeft t setje weer offline gehaald
Heb je een link? Kan hem niet vindenParvuz wrote:Ik ben die set nu aan het luisteren via mixcloud. Of zal die weg zijn als ik ververs?hurricane wrote:Ennn b2s heeft t setje weer offline gehaald
@ 38:46Parvuz wrote:https://www.mixcloud.com/hmes/headhunterz-supersized-kingsday-festival-2018/
Thanks heb de OP weer aangepast. Je kunt de mixcloud link ook in de tags zetten zodat mensen hem hier makkelijker kunnen luisteren 
Ik vind de mid heel wat weg hebben van Max Enforcer & Waverider - Dilemma verder wel een vette plaat, die break doet het erg goed.
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Wat een dijk van een plaat
De vocals passen er niet helemaal onder vind ik, maar die melo en lead gecombineerd is erg fijn! Wildstylez vind ik gewoon echt de beste die er rondloopt. De laatste jaren maakt hij alleen maar goede platen