Hardtraxx Veteran

Energyzed - Timeless Worlds (SCANTRAXX190))

Label: Scantraxx Records
WEB release: 27/07/2015

Tracks:
Energyzed - Timeless Worlds

Samples:

Bron: YT
Hardtraxxer

Wat een heerlijk zomerse melodie! :loving:
Hardtraxx Veteran

Zo dat klinkt echt lekker zeg!
Hardtraxxer

Lekkere melodie :drool:
Hardtraxx Veteran

Interesse gewekt ^^

Doet me denken aan een K3 deuntje maar verder ook wel benieuwd naar meer ^^
Hardtraxx Veteran

:worship:
Hardtraxx Newbie

https://www.youtube.com/watch?v=wyQw-AoF8s0
Release date: 27-07-15

Affect_Official schreef:

Release date: 27-07-15
Hardtraxx Beheerder

verplaatst
Hardtraxx Veteran

Wat een heeeeerlijke plaat!
Hardtraxx Veteran

Lekkere intro, heerlijke melodie, maar waar ik me aan stoor in de mainstream van tegenwoordig is de synth. Allemaal dat flinterdunne, zweverige. Dat vind ik ook vet, maar zoals er in de raw een overdosis aan overdreven kicks en screeches is, geldt dit. Van mij mag het af en toe wel wat steviger, een synth zoals in Red Planet had voor mij hier bijvoorbeeld een stuk beter in gepast.

Desondanks best een fijne plaat :)
Hardtraxx Beheerder

Rawbin schreef:
Lekkere intro, heerlijke melodie, maar waar ik me aan stoor in de mainstream van tegenwoordig is de synth. Allemaal dat flinterdunne, zweverige. Dat vind ik ook vet, maar zoals er in de raw een overdosis aan overdreven kicks en screeches is, geldt dit. Van mij mag het af en toe wel wat steviger, een synth zoals in Red Planet had voor mij hier bijvoorbeeld een stuk beter in gepast.

Nee eens, een dikke saw lead zoals bass modulators en psyko punkz dat nog wol eens gebruiken mag van mij vaker.
Hardtraxx Crew

Nee, kan hier helaas geen boeiende elementen in vinden.
Hardtraxx Newbie

The Venator schreef:
Rawbin schreef:

Citaat:
Nee eens, een dikke saw lead zoals bass modulators en psyko punkz dat nog wol eens gebruiken mag van mij vaker.

Thanks voor jullie reacties rawbin & the venator, we begrijpen dat jullie de synth niet helemaal lekker vinden omdat deze heel vaak gebruikt worden tegenwoordig. Wij hebben deze synth gekozen omdat deze het thema en de sfeer van 'outer space' goed benadrukt (lekker zweverig). Maar maak je geen zorgen er komen nog meerdere platen aan die jullie wel leuk gaan vinden met wat zaag grotere synths :)
Hardtraxx Veteran

Heerlijk, zoals ik euforische hardstyle graag hoor!
Hardtraxx Veteran

Heerlijk :bomb:
Hardtraxx Veteran

Op zich een lekker plaatje, synth beetje ala Pillars of Creations (zelfde thema ook overigens), maar vind ik hem toch niet 100%. Een aantal tonen lijkt de synth een beetje te springen van toonhoogte (ik ken de producersterm er niet voor), voelt net niet chill soms.

Vraagje: wanneer komt WAT!?/wut (die ene met Atmozfears, Lil John vocals) eigenlijk? Die wil ik zeer graag hebben!
Hardtraxx Newbie

Khadber schreef:
Op zich een lekker plaatje, synth beetje ala Pillars of Creations (zelfde thema ook overigens), maar vind ik hem toch niet 100%. Een aantal tonen lijkt de synth een beetje te springen van toonhoogte (ik ken de producersterm er niet voor), voelt net niet chill soms.

Vraagje: wanneer komt WAT!?/wut (die ene met Atmozfears, Lil John vocals) eigenlijk? Die wil ik zeer graag hebben!

Zou niet al te lang meer moeten duren :)
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle