Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 00:47 
 
Hardtraxx Crew

Energyzed & Idax - Forever Young (PRSPX190)

Label: Scantraxx Prospexx
WEB release: 15/06/2023

Tracks:
Energyzed & Idax - Forever Young

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 07:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Helaas niet het niveau wat ik gewend ben van hem, de kicks verpesten de plaat voor me. De rest is wel leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Helaas niet het niveau wat ik gewend ben van hem, de kicks verpesten de plaat voor me. De rest is wel leuk.


Ik had wat ergs verwacht maar vind dit eigenlijk meevallen. Luisterd goed weg iig maar het springt er als plaat nou ook niet bepaald tussen uit in vergelijking met de rest van de releases.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 11:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
wootum schreef:
Helaas niet het niveau wat ik gewend ben van hem, de kicks verpesten de plaat voor me. De rest is wel leuk.


Ik had wat ergs verwacht maar vind dit eigenlijk meevallen.

Laat ik voorop stellen dat er tegenwoordig tal van tracks uitkomen waar ik de kicks nog verschrikkelijker vind. Maar ik vind het gewoon heel jammer dat de meeste platen van de laatste tijd/jaren geen geweldige kicks meer hebben. Ik snap dat het smaakkwestie blijft, maar ik ben op zoek naar platen waar ik een wow-gevoel bij krijg en niet naar platen waar de kicks 'wel meevallen'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2023 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mee eens, maar dit word gewoon steeds zeldzamer en als ik dan op deze manier tracks moet gaan beoordelen dan blijft er weinig over wat ik leuk vind vrees ik. En moet eerlijk bekennen dat mijn interesse in de moderne hardstyle al behoorlijk tot de grond is gezakt. Dus dan neem ik sommige kicks maar voor lief aangezien dit momenteel het standaard is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2023 08:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toffe plaat en heel gaaf dat Energyzed weer terug is bij Scantraxx! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2023 14:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nog steeds een hele fijne dikke plaat, zou meer aandacht mogen verdienen wat mij betreft! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2023 09:56 
 
Hardtraxx Newbie

Fusionmania schreef:
Nog steeds een hele fijne dikke plaat, zou meer aandacht mogen verdienen wat mij betreft! :)


Leuk om te lezen man! :D
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle