Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2018 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt dit uit de studio van MYST? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2018 18:43 
 
Hardtraxx Crew

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2018 22:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die plaat met Myst is echt niet interessant ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2018 00:25 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Met veel van de platen, wat ik bij alle Nightbreed artiesten eigenlijk heb behalve Myst, heb ik dat de punches in de kicks echt vervelend zijn.

Bovenstaande collab ook, echt een keiharde TJOEK terwijl de tail in vergelijking een stuk milder/zachter lijkt. Moet zeggen dat ik vooral bij Endymion daar tegenaan loop, en eigenlijk eveneens High Voltage. Punches klinken keihard terwijl er niet echt een "punch" in zit maar meer een "tok" en de bass en tail zijn dan vervolgens een stuk zachter/slapper.

Platen zijn het allemaal net niet. Niet slecht, zeker niet, maar ze blijven me niet bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2018 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Met veel van de platen, wat ik bij alle Nightbreed artiesten eigenlijk heb behalve Myst, heb ik dat de punches in de kicks echt vervelend zijn.

Bovenstaande collab ook, echt een keiharde TJOEK terwijl de tail in vergelijking een stuk milder/zachter lijkt. Moet zeggen dat ik vooral bij Endymion daar tegenaan loop, en eigenlijk eveneens High Voltage. Punches klinken keihard terwijl er niet echt een "punch" in zit maar meer een "tok" en de bass en tail zijn dan vervolgens een stuk zachter/slapper.

Platen zijn het allemaal net niet. Niet slecht, zeker niet, maar ze blijven me niet bij.


Dit. Jij kan het in ieder geval een beetje verwoorden haha. En als het allemaal net niet is, dan is 't ook niet interessant om verder te luisteren.. Heel jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 16:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2018 23:30 
 
Hardtraxxer

Ken de track al een tijdje in LQ, maar eindelijk is de HQ versie er!

Wat een track! \o/ :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch best leuke platen op dit album:

Coming At Ya
Survival of the Sickest
Rock The Part-E
The Last Generation
Strike As Thunder
Save Me (Remix)

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2018 14:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

soundgenius_91 schreef:


Prima remix, leuke moderne twist er aan gegeven.

Origineel blijft goud. 2e climax is vet gedaan. Meer van dit soort hardcore aub.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle