Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2020 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Element - Strength EP (???)

Label:
WEB release: 11/01/2021

Tracks:
Element - Strength
Element - Party & Murder
Element - Poppin' (Live Edit)

Samples:
Element - Strength:


Bron: facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 dec 2020 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wordt een vette EP. Strength is z'n eerste melodische track dat het bij mij lekker doet. Krijg er beetje Vazard/Infirium vibes van. Vette track :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2020 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier heb ik dus helemaal niks mee.
Ben geen producer dus kan niet in die termen praten maar voor mij klinkt dit zo leeg en kaal en totaal energieloos.
Kan het niet anders omschrijven dan: het klinkt vlak, zit geen diepte in het geluid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2020 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind Strength nog erg leeg en simpel klinken, pakt me helaas niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2020 00:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
Hier heb ik dus helemaal niks mee.
Ben geen producer dus kan niet in die termen praten maar voor mij klinkt dit zo leeg en kaal en totaal energieloos.
Kan het niet anders omschrijven dan: het klinkt vlak, zit geen diepte in het geluid.

Heb precies hetzelfde. Voor mij ligt het vaak aan dit soort kicks. Ik noem het gated kicks, maar dat zal vast fout zijn. Maar het doet me helemaal niks. Doef doef doef, alsof de kick half af is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2020 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Citaat:
AFTER THE POSITIVE RESPONSE ON 'STRENGTH', I'M EXCITED TO SHOW YOU ALL THE 2nd PREVIEW OF MY
The next track is Party & Murder, a danceable vibe combined with (in my opinion) one of the best drops I did so far
You may have heard it live as I played it a couple of times, and I can't wait to release this one together with the rest of the EP
ELEMENT - PARTY & MURDER
(Release January 11th)

Best rake klappen. Strength wel wat vetter met die zweverige melodie icm die diepe kicks (2e stuk vooral)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2020 17:05 
 
Hardtraxx Veteran

Strength en Party & Murder beiden goed! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2020 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poah Party & Murder klapt er lekker in. Lekker hoorr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2020 22:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Strength heeft wat weg van de sound van Thera, spreekt mij erg aan! :thumbsup: Kicks in Party & Murder gaan behoorlijk hard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2021 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Mid is een beetje saai, maar de climax is wel dik :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2021 16:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ligt het aan Facebook, of is die climax van Poppin' echt mooookerhard aan het clippen wanneer die synth er in komt?

Verder kan ik me er bij die plaat nog wel in vinden dat het een lekkere maaiplaat is. De andere twee platen doen mij helemaal niets en klinken naar mijn mening redelijk amateuristisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2021 16:28 
 
Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
Ligt het aan Facebook, of is die climax van Poppin' echt mooookerhard aan het clippen wanneer die synth er in komt?

Verder kan ik me er bij die plaat nog wel in vinden dat het een lekkere maaiplaat is. De andere twee platen doen mij helemaal niets en klinken naar mijn mening redelijk amateuristisch.


De tering ja, wat is dat joh. Doet gewoon pijn aan m'n oren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2021 16:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Ligt het aan Facebook, of is die climax van Poppin' echt mooookerhard aan het clippen wanneer die synth er in komt?


Je hoort die synthesizer inderdaad weggedrukt worden in de climax.

Vind de platen op zich wel leuk, alleen snap het simpel en leeg gehalte wel. Strength klinkt als een b-merk Vazard en Party & Murder een b-merk Mind Dimension. Ze klinken verder inderdaad totaal niet goed afgewerkt, maar ik wacht maar op de releasekwaliteit gezien ik niet weet wat voor invloed Facebook er op heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2021 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Strength: Wat een fijne plaat is dit. Doordat het zo 'leeg' klinkt, geeft het naar mijn idee juist heel veel gevoel aan de plaat. De vocals die hier gebruikt worden vind ik ook heel goed en fijn klinken en daarmee creƫert het echt een sfeer. Ik denk dat deze er live ook keihard op klapt.

Party & Murder: Goede kicks die zich helaas afwisselen met slechte kicks. De anti in de mid in deze plaat is wel gruwelijk. Verder is dit ook niet helemaal mijn ding voor thuis, maar ook dit zou live wel goed zijn.

Poppin' Live Edit: Live zou het leuk zijn, maar thuis vind ik het maar weinig aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2021 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Ligt het aan Facebook, of is die climax van Poppin' echt mooookerhard aan het clippen wanneer die synth er in komt?

Is een facebook dingetje.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle