Hardtraxxer

Electronic Vibes - Here Now (DTG048)

Label: Derailed Traxx Grey
WEB release: 26/10/2015

Tracks:
1. Electronic Vibes - Here Now

Samples:

Bron: SC
Hardtraxx Veteran

Wat een lelijke kicks zeg.. Dat maakt voor mij de hele track niet meer interessant(al vind ik de synth ook echt kut)
Hardtraxx Veteran

jaron123 schreef:
Wat een lelijke kicks zeg.. Dat maakt voor mij de hele track niet meer interessant(al vind ik de synth ook echt kut)

Dan is dus alles kut.

--

Vette plaat. Vooral die kleine noot geeft net een beetje drive mee wat 'm vet maakt.
Artiest

Best lekker verfrissend nummertje :)
Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
jaron123 schreef:

Dan is dus alles kut.

--

Vette plaat. Vooral die kleine noot geeft net een beetje drive mee wat 'm vet maakt.

Nee vind de melodie nog best vet.
Hardtraxxer

https://www.facebook.com/video.php?v=10 ... =2&theater

Nieuwe teaser!
Hardtraxx Veteran

jaron123 schreef:

Ik klaag niet vaak over de kicks, maar deze kicks hebben totaal geen kracht.. Melodie is wel leuk :)
Hardtraxxer

Ik vind de kick juist vet, mooie crunch erin :thumbup:
Hardtraxxer

^^
Hardtraxxer

Best tof plaatje, al lijkt het alsof er iets mist als de kick+melodie samen gaan.. Het klinkt een beetje leegjes..
Hardtraxxer

Kan naar releases!
Hardtraxx Crew

Verplaatst
Hardtraxx Veteran

lekker nummertje, niks mis met deze kick vind ik! Climax doet het 'm voor mij, lekkere vrolijke energieke melodie :D
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
lekker nummertje, niks mis met deze kick vind ik! Climax doet het 'm voor mij, lekkere vrolijke energieke melodie :D

Zit ook een andere kick in dan de een eerdere versie, vandaar :P
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle