Hmm had toch wat anders verwacht na de reacties gelezen te hebben.. Heb zon idee dat het ritme in deze plaat niet helemaal lekker loopt. Maar zal de beoordeling over laten de full versie
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Oeh la la. Deze gisteren op Intents
. Wat een energie.
View on Facebook
Dit is de 'nieuwe' versie. Ecstatic ft. Krigarè - Rise Up.
Absoluut 1 van de hoogtepunten van mijn weekend
Dit is de 'nieuwe' versie. Ecstatic ft. Krigarè - Rise Up.
Absoluut 1 van de hoogtepunten van mijn weekend
-
SHardtraxx Newbie
- 18 posts member since 2017
- last seen Mar 2020
Vond de originele versie in de OP toch fijner
Ja deze klinkt een stuk minder spannend..
Waarom niet die van de OP er in houden. Mag hopen dat dit een 2e climax is oid.
Waarom niet die van de OP er in houden. Mag hopen dat dit een 2e climax is oid.
Dit is vgm ook de tweede climax en ik vind m zelf fking dik!
View on YouTube
5:20
5:20
Last edited by Paultheone on 25 Sep 2018 19:53, edited 1 time in total.
Ach het zal niet zo moeilijk zijn om de eerste climax te knippen/plakken over de tweede voor de liefhebbers.
Maar mijn god, die eerste climax, zo veel feels, laat deze maar snel uitkomen. Is voor mij wel, samen met The Machine - Back To Life, wel de contender voor TOTY.
Sommige mensen hebben zo'n "Oooooh" moment bij kicks, maar ik heb dat hier juist bij de melodie.
Maar mijn god, die eerste climax, zo veel feels, laat deze maar snel uitkomen. Is voor mij wel, samen met The Machine - Back To Life, wel de contender voor TOTY.
Sommige mensen hebben zo'n "Oooooh" moment bij kicks, maar ik heb dat hier juist bij de melodie.
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
TOTY materiaal.. hoeveel gevoel kun je in een plaat stoppen.. ok.. zo dus

Belachelijk goed, vooral die tweede climax er nog bij

Die tweede climax
Wat een briljante plaat, qua sfeer is er weinig beters dan dit
Wat een briljante plaat, qua sfeer is er weinig beters dan dit
Heerlijke plaat! Altijd gecharmeerd geweest van de muziek van deze gasten en het wordt ook nog eens steeds beter. 
Wauw, wat vreselijk goede plaat is dit zeg

Bi-zar
Het is echt te triest voor woorden dat velen organisaties deze gasten gewoon links laten liggen. Verdienen zoveel meer, betere set-tijden en grotere podia dan dat ze nu krijgen. Dan te bedenken dat er van die Sjonnies een paar keer met een pollepel op een pan slaan en dat releasen wel wekelijks een boeking hebben. Droeviger wordt het niet.
Het is echt te triest voor woorden dat velen organisaties deze gasten gewoon links laten liggen. Verdienen zoveel meer, betere set-tijden en grotere podia dan dat ze nu krijgen. Dan te bedenken dat er van die Sjonnies een paar keer met een pollepel op een pan slaan en dat releasen wel wekelijks een boeking hebben. Droeviger wordt het niet.
Zo dan
Kom maar door met dat album! 
-
BHardtraxxer
- 171 posts member since 2017
- last seen Dec 2020
WOW
Net voor het eerst helemaal beluisterd, echt een topplaat!
Net voor het eerst helemaal beluisterd, echt een topplaat!
Last edited by B_Bass on 26 Sep 2018 10:37, edited 1 time in total.
-
DHardtraxxer
- 643 posts member since 2012
- last seen 12 days ago
Wat een plaat zeg

Dit inderdaadMelvinFR wrote:Bi-zar![]()
-
HHardtraxxer
- 807 posts member since 2012
- last seen 8 days ago
Heerlijk 
-
IHardtraxxer
- 281 posts member since 2014
- last seen Jan 2025
Sprakeloos. Kippenvel. Wow.
Het wordt steeds beter met deze mannen. Met stip op 1 mijn favoriete producers op het moment!
Het wordt steeds beter met deze mannen. Met stip op 1 mijn favoriete producers op het moment!