Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2019 20:09 
 
Hardtraxx Crew

Reverie & Tombs of Immortality vind ik wel vet, maar Underground (Sogma Remix) is mn favoriet op dit album. De rest doet me wat minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2019 21:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2019 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tombs of Immortality, wat een zieke track is dat zeg! Blij dat die nu eindelijk uit is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2019 22:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ontzettend fijn nummer! En dat laatste stuk met die typische SZP kicks is zo gruwelijk dik ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2019 09:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Illusion Of Control :surrender: Mijn favoriet van het album!

Verder zit het allemaal echt retestrak in elkaar :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2019 10:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Reverie Mijn favoriet van het album!

Verder zit het allemaal echt retestrak in elkaar :thumbup:


:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2019 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanochtend in de trein geluisterd. Voorkeuren gaan uit naar Reverie, Change the Game en de Underground Remix. Voelt als een compleet album, hardcore track had van mij niet gehoeven, maar is persoonlijke smaak.

Hopelijk gaan andere DJs ook wat platen van ze draaien, want het zit allemaal goed in elkaar. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2019 14:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Reverie (8,5)
Heerlijk chill intro, goede break, dikke kicks en een epische melodie. Top plaat.

Illusion Of Control (7,5)
Vrij simpele melodie, doet me niet enorm veel maar de melodie past enorm goed bij de plaat en de drive, prima kicks verder.

Rise Up (9)
Was al bekend, epische plaat, verveelt niet.

Change The Game (8)
Vind de vocals niet veel toevoegen, klinkt imo heel erg als MC Villain 2.0. Mid intro is lekker, goede drive en goede kicks. Melodie is vet, komt er net zoals Darkness Inside You in. Vette plaat.

Undeground (Sogma Remix) (8)
Vet stuk muziek, geen hardstyle maar je hoort gewoon hoe heerlijk dit inelkaar is gezet. Verwerk dit samen met het origneel en je krijgt helemaal iets vets.

Lullaby (7)
Mid is prima, niet heel interessant imo. Melodie is vet, sfeer ook. Niet te moeilijke plaat verder.

Tombs Of Immortality (7,5)
Dit soort kicks hoor ik veel liever van Sub Zero Project. Heel vette mid. Melodie is ook heel vet, wel jammer van de SZP kicks in de climax, klinken wel wat beter dan die van We Are The Fallen bijv. 2e climax als anti, had niet gehoeven, komt een beetje uit de lucht vallen, klinkt op zich wel vet maar het truukje kennen we al.

Pump Up The Volume (7)
Kicks zijn al beter dan de gemiddelde hardcore plaat. De melodie klinkt in de climax wel wat leeg en de synthesizer ook iets te dun voor een hardcore plaat, kick ligt te ver op de voorgrond. Prima plaat vergeleken met de rest van de hardcore tegenwoordig.

Over het geheel imo alleen maar goede platen. Zit geen verkeerde tussen. Goed album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2019 01:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

inb4 Rise Up in de Defqon 2019 closing/endshow



:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2019 10:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vet album! Heerlijk om op weg te dromen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2019 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk album, echt heel veelbelovend duo dit! Nul spijt van m'n pre-order. Wel jammer dat het effectief maar 6 hardstyle platen en een soort hardcore track zijn tho, maar stuk voor stuk hele goeie tracks. Heb veel liever 6-7 tracks die zo goed zijn en waar duidelijk veel werk, moeite en afwerking in zit, dan weer 16 afgeraffelde platen en veel van 't zelfde, zoals bij veel albums/artiesten.

Nu hoop ik eigenlijk nog dat ze een volledig eigen soort kick gaan ontwikkelen/maken, want het type kick dat ze gebruiken ben ik best wel beu, iedereen gebruikt ze :( Omdat deze tracks zo goed in elkaar zitten vind ik het hier niet storend en soms zelfs gewoon lekker, dat zegt best veel. Toch denk ik dat een krachtigere en wat meer richting de ouderwetsere sound nog beter bij hun stijl zou passen.

Die Rise up acoustic moet toch wel in een eindshow komen, gevolgd door het origineel. :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2019 22:23 
 
Hardtraxxer

Inno schreef:
Heerlijk album, echt heel veelbelovend duo dit! Nul spijt van m'n pre-order. Wel jammer dat het effectief maar 6 hardstyle platen en een soort hardcore track zijn tho, maar stuk voor stuk hele goeie tracks. Heb veel liever 6-7 tracks die zo goed zijn en waar duidelijk veel werk, moeite en afwerking in zit, dan weer 16 afgeraffelde platen en veel van 't zelfde, zoals bij veel albums/artiesten.

Nu hoop ik eigenlijk nog dat ze een volledig eigen soort kick gaan ontwikkelen/maken, want het type kick dat ze gebruiken ben ik best wel beu, iedereen gebruikt ze :( Omdat deze tracks zo goed in elkaar zitten vind ik het hier niet storend en soms zelfs gewoon lekker, dat zegt best veel. Toch denk ik dat een krachtigere en wat meer richting de ouderwetsere sound nog beter bij hun stijl zou passen.

Die Rise up acoustic moet toch wel in een eindshow komen, gevolgd door het origineel. :loving: :worship:

Volgens mij zat Rise Up in de eindshow van Dreamfields het afgelopen jaar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 20:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een godsgruwelijk fijn album is dit toch. (L) Echt veruit m'n favoriete melodieuze producers! Vroeger staken Scope DJ en Josh & Wesz er met hun geniale melodieën bovenuit voor mij, nu heeft Ecstatic (samen met Adrenalize) dit stokje overgenomen.

Die Underground (Sogma Remix) ook, een geniaal stukje muziek! Wat moet het geweldig zijn om dit op een Qlimax o.i.d. te horen. Past er 100x beter bij dan die Tweekacore onzin.

Samenvatting album: (L) :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 20:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Wat een godsgruwelijk fijn album is dit toch. (L) Echt veruit m'n favoriete melodieuze producers! Vroeger staken Scope DJ en Josh & Wesz er met hun geniale melodieën bovenuit voor mij, nu heeft Ecstatic (samen met Adrenalize) dit stokje overgenomen.

Die Underground (Sogma Remix) ook, een geniaal stukje muziek! Wat moet het geweldig zijn om dit op een Qlimax o.i.d. te horen. Past er 100x beter bij dan die Tweekacore onzin.

Samenvatting album: (L) :loving:


Sluit me compleet bij je woorden aan. Geweldig album :worship: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een fijn album zeg. Elke plaat wel goed. Reverie en Change the Game zijn wel mijn favorieten.
Klein minpuntje: wel erg veel tracks waar aan het einde van de tweede climax de melodie icm met steeds dezelfde screech word gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2019 19:59 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Super bedankt voor alle reacties en feedback! :thumbsup: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2019 20:38 
 
Hardtraxxer

Nu vaker Tombs Of Immortality er op gehad. Ik vind deze steeds leuker worden, moest er wel even aan wennen. Ben dan ook niet zo'n szp fan.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle