Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt?...zou wel vet zijn zeg :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2012 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Echt?...zou wel vet zijn zeg :woot:


Ik hoop toch echt dat je meespeelt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 00:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

The System is typisch zo'n plaatje waarvan ik de intro en outro echt gruwelijk vet vind, maar wat er tussenin zit niks aan vind. Who The Hell Are You heeft dat een stuk minder en is overall gezien gewoon een leuk plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Intervention schreef:
Echt?...zou wel vet zijn zeg :woot:


Ik hoop toch echt dat je meespeelt..

combobreaker
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 00:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een gezeur om raw of niet, fijne plaatjes en E-Force is wat dat betreft gewoon super veelzijdig. En ziek duistere tracks maken, of lekkere euforische plaatjes. Er blijft altijd sfeer in zn platen zitten en dat vind ik :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 00:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Wat een gezeur om raw of niet, fijne plaatjes en E-Force is wat dat betreft gewoon super veelzijdig. En ziek duistere tracks maken, of lekkere euforische plaatjes. Er blijft altijd sfeer in zn platen zitten en dat vind ik :thumbsup:


Kun je es een ziek duistere track van hem noemen? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 00:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The System: Kick en screetch in de intro zijn prima, maar kick en bassline in de climax is niet mooi. Melodie kan er mee door maar er zit weinig energie in. En dezelfde vocal als Cosmik. Vrij saaie plaat.

Who The Hell are you: Krachteloze kick in de intro.. Echt slap. De rest wat er bij zit ook niet echt boeiend. Climax is oke, zelfde bassline als Loops & Things, vind dat altijd wel een mooi pitch-kick patroon!

Misschien als ik de intro van The System aan de climax van Who The Hell Are You plak dat het dan nog iets wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 11:22 
 
Hardtraxx Newbie

Vind deze 2 platen niet zo bijzonder...


Hij kan zeker beter, Brutality was echt een bazentrack!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer waardeloos...

Heb toch nooit begrepen wat mensen vet vinden aan E-Force, dat ie als Raw wordt bestempelt is al helemaal 't toppunt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 12:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

E-Force :')

Ik luister nog liever naar Patrick Jumpen, die produceert nog betere kicks...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vast al wel gezegd, maar de intro van The System lijkt nogal op Mad Killer intro :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 13:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind zijn style wel vet, de sfeer van zijn nummers passen zeker wel in mijn straatje. En hij draait tracks ook vrij snel achter elkaar, klinkt soms rommelig maar wel heel tof!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 13:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze versie van The System vind ik stukken beter dan zijn "oude"
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 14:05 
 
Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Kijk naar Dark Arts. Die hele track wordt zwaar verneukt door die ontiegelijk lelijke kicks.. Verpest voor mij ook de 'duistere' sfeer die E-Force eigenlijk met deze track probeert neer te zetten, het maakt de track bijna vrolijk.


:woot: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals tot nu toe bij elke E-Force release, hele matige kicks. En dan ook nog de vocal uit Smack en een sample uit Digiwave. Dit kan je toch niet serieus nemen? :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 14:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Waar hebben jullie het over, E-Force is toch super raw net als Zatox & Ran-D?


WHAHAHAAH trololololo dankjewel pommer moest hardop lachen:P ben het er mee eens ik vind e-force niet slecht maar die kicks kunnen nog beter, maar zijn rauwere platen missen wel kracht in de kicks
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 22:03 
 
Hardtraxxer

persoonlijk vond ik the system v1 beter, maar 2.0 is ook zeker niet slecht.
who the hell are you is wel een lekker plaatje!
deze worden zeker toegevoegd aan de collectie :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2012 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

al dat gezeik steeds over pitchkicks >.< , volgens mij hebben er een paar een pitchkick onder hun reet nodig.. dan klagen ze wel anders over hoe slap ze zijn >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 11:46 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Misschien moet jij eens naar echte kicks luisteren en niet van die kicks die je thuis op vol volume kunt zetten en dan geen neiging hebben om het volume wat zachter te zetten. Enige reden waarom ik het volume zachter wil zetten, is omdat die frequenties tussen de 65 en 110 hz werkelijk afschuwelijke tonen zijn. Rang dang jang kang. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Misschien moet jij eens naar echte kicks luisteren en niet van die kicks die je thuis op vol volume kunt zetten en dan geen neiging hebben om het volume wat zachter te zetten. Enige reden waarom ik het volume zachter wil zetten, is omdat die frequenties tussen de 65 en 110 hz werkelijk afschuwelijke tonen zijn. Rang dang jang kang. :sick:


geef mij eens een goed voorbeeld dan van "echte" kicks
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2012 17:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Lyst schreef:
Misschien moet jij eens naar echte kicks luisteren en niet van die kicks die je thuis op vol volume kunt zetten en dan geen neiging hebben om het volume wat zachter te zetten. Enige reden waarom ik het volume zachter wil zetten, is omdat die frequenties tussen de 65 en 110 hz werkelijk afschuwelijke tonen zijn. Rang dang jang kang. :sick:


geef mij eens een goed voorbeeld dan van "echte" kicks


en daar begint alweer een discussie met lyst.. :yawn:

OT: Vind dit beide weer sterke tracks van hem! heerlijke sfeer altijd! :thumbsup:
Kicks zijn niet altijd even goed, maar stoor er mij niet aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2012 18:12 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Lyst schreef:
Misschien moet jij eens naar echte kicks luisteren en niet van die kicks die je thuis op vol volume kunt zetten en dan geen neiging hebben om het volume wat zachter te zetten. Enige reden waarom ik het volume zachter wil zetten, is omdat die frequenties tussen de 65 en 110 hz werkelijk afschuwelijke tonen zijn. Rang dang jang kang. :sick:


geef mij eens een goed voorbeeld dan van "echte" kicks

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kan nu ff niet luisteren, maar is een van deze twee die track met die Harry Potter vocals?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 13:05 
 
Hardtraxx Addict

Delt-A schreef:
kan nu ff niet luisteren, maar is een van deze twee die track met die Harry Potter vocals?

nope, die heet dark arts ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2012 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

balen, komt die nog ooit eigenlijk?
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle