Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2020 01:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke break, heerlijke kick. Dikke plaat. Toch jammer van die schelle kick in de anti, die doen het bij mij ook niet helemaal lekker helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2020 09:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker plaatje, beter dan ik had verwacht
:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2020 12:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

De hele sfeer die in de break wordt opgebouwd is er wel uit na die anti. De anti is daarna wel flink maaien :D
Niet elke kick vind ik even lekker klinken, maar overall een prima plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2020 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Heel vet, break doet me beetje denken aan Stranger Things :D

Is ook gewoon bijna dezelfde melodie. Daarnaast zit er ook zo’n zelfde soort synth doorheen. Verder wel een redelijk plaatje voor raw van tegenwoordig
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2020 23:33 
 
Hardtraxx Newbie

Luister al een tijdje geen RAW meer(hield er jaren terug wel van), omdat ik eigenlijk bijna alle tracks "op een enkele na" niet om aan te horen vind vanwege die naar mijn mening ontiegelijk krachtloze en spuug lelijke kicks die ze tegenwoordig gebruiken, ook dit vind ik daar weer Een voorbeeld van.
Nee niks voor mij dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2020 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mid-intro vind ik nog wel het dikste gedeelte van de plaat. Wat komt die er lekker inzetten :bomb:. Rest van de plaat ook top :thumbsup:. Vette release dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2020 21:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Alleen de allereerste kick vind ik gaaf, de rest vind ik verschrikkelijk. Nou doen de platen van E-Force zelden wat met me, zo ook deze. Kan hier vrij weinig mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2020 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Alleen de allereerste kick vind ik gaaf, de rest vind ik verschrikkelijk. Nou doen de platen van E-Force zelden wat met me, zo ook deze. Kan hier vrij weinig mee.


Haha echt bizar, vind dit nou echt een voorbeeld van een perfecte raw plaat die alles heeft.

Maargoed smaak is smaak natuurlijk, maar vind een track als deze wel echt de top van wat dit soort raw te bieden heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2020 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
wootum schreef:
Alleen de allereerste kick vind ik gaaf, de rest vind ik verschrikkelijk. Nou doen de platen van E-Force zelden wat met me, zo ook deze. Kan hier vrij weinig mee.


Haha echt bizar, vind dit nou echt een voorbeeld van een perfecte raw plaat die alles heeft.

Maargoed smaak is smaak natuurlijk, maar vind een track als deze wel echt de top van wat dit soort raw te bieden heeft.

THArdstyler schreef:
Minst Kritische Lid
1. Rickzel
2. Backfire
3. Svbtwee
Pedaalemre
Paultheone
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2020 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Maargoed smaak is smaak natuurlijk.


edit: behalve als je smaak niet in lijn ligt met de Hardtraxx circlejerk want dan ben je "niet kritisch genoeg"
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2020 11:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Rickzel schreef:
Maargoed smaak is smaak natuurlijk.


edit: behalve als je smaak niet in lijn ligt met de Hardtraxx circlejerk want dan ben je "niet kritisch genoeg"

+1

Kan dit soort kicks (die 909 hardcore kicks met distortion) juist ook wel waarderen in hardstyle. Moet niet de standaard gaan worden tho. Het is juist tof om het af en toe te horen (zoals ook in Necromancer), maar als iedereen die gaat doen, zou ik er wel snel flauw van zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2020 13:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dik :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2020 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sorry maar die kick klinkt in mijn oren echt niet best. Alsof het hard over moet komen maar heel wat diepte mist.
Verder ook niet mijn ding deze plaat, al is de 2e climax nog wel tof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2020 00:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat. Vind de kicks heel fijn klinken. Vooral de eerste kick klinkt super goed. Climax is ook gaaf gedaan. Leuke track! :)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle