dit had ik dus eerst niet, maar na een paar keer geluisterd te hebben heb ik dit ookflevoboys wrote:Echt een fijne melodie die in je hoofd blijft hangen
Related topics
- View the latest post: E-Force @ End Of Line Livestream
- View the latest post: E-Force - The Rise Of E-Force EP (SVN010)
- View the latest post: E-Force 'This Is E-Force LIVE' @ Origins 2025
- View the latest post: BMBERJCK Ft. Nina Vina - The Force (Official Harder Force Anthem 2025) (GBR270)
- View the latest post: So Juice ft. MC Synergy - Bring The Force (Official Harder Force 2023 Anthem) (GBD396)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
GHardtraxxer
- 563 posts member since 2016
- last seen Jul 2026
LV1 wrote:Fijne plaat dit! E-Force is lekker bezig de laatste tijd.
E-Force man man man.
Wat een pareltje
Wat een pareltje
Dit is wel gaaf en allemaal maar zodra ik de mid-intro en anti's luister stoor ik me te veel aan het BPM.
Dan lijkt wel een hardcore track van +/- 10 jaar geleden. Zonde, want de melodie en de sounds zijn vet.
Dan lijkt wel een hardcore track van +/- 10 jaar geleden. Zonde, want de melodie en de sounds zijn vet.
Dit zou bij mij een groot pluspunt zijnFaalhaas wrote:Dit is wel gaaf en allemaal maar zodra ik de mid-intro en anti's luister stoor ik me te veel aan het BPM.
Bij de eerste luisterbeurt viel het me nog mee gezien de reacties hier. Inmiddels na een 2e keer goed luisteren is het hem toch niet. Teveel kicks die me niet lekker in het gehoor liggen. BPM vind ik nog niet eens zo heel storend.
E-Force was bij mij even van de radar. Sinds Q-Base anthem vindt ik zijn tracks weer wat beter worden
Niemand die in die violin melodie voor the lead melo in komt een Runescape melodie hoort? 
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Ik moest meteen aan het nummer denken dat Metallica gebruikt als intro voor hun shows.JeroenB93 wrote:Niemand die in die violin melodie voor the lead melo in komt een Runescape melodie hoort?
Dat is gewoon
Millard Fillmore wrote:the ecstasy of gold
-
BHardtraxxer
- 105 posts member since 2018
- last seen May 2023
Hele dikke melodie