Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2015 03:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van Nikkita hebben we (of liever gezegd ik iig) lang niks meer van gehoord. Leuk dat ze toch weer vocals doet.

Op zich wel een leuk plaatje, ik vind alleen de kicks te geforceerd hard. Melodie die lekker doorloopt in de eerste climax, screeches in de tweede climax vind ik ook wel lekker ergens + ik het lijkt erop alsof ik deze screeches als eens voorbij heb horen komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2015 03:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette plaat zeg! Mag die vaker doen. Stoor me verder amper aan de kicks, beter dan die kutscheetjes wat kicks moeten voorstellen bij de meeste platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2015 10:08 
 

Geweldig dit, hele fijne melodie! Je kunt horen dat de kicks echt voor een goed soundsystem zijn gemaakt. Even getest in de auto en wát een verschil met de koptelefoon. Deze zal live echt geweldig gaan :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2015 11:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die 2de climax, wow!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2015 14:05 
 
Hardtraxxer

Héhé, hij snapt het. Eindelijk eens een keer wat anders dan kick en screeches. Wat een plaat zeg! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2015 14:16 
 
Hardtraxxer

Wat een zieke plaat! Zo ken ik de E-Force weer! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2015 14:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Hele fijne ontwikkeling dit, al die melodieën die terugkomen! Als zelfs een grote naam binnen de raw hardstyle zich er weer aan gaat wagen, zoals E-Force, heb ik hele goede hoop voor 2016. :)


Met al die haat tegenwoordig over saaie anti's en te weinig melodie weet je gewoon op voorhand al dat een berg producers nu wel melodie weer gaan gebruiken. Het is gewoon volgen van hypes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2015 15:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Op de een of andere manier ligt de kick heel ver van de andere sounds, klinkt niet echt als een geheel ofzo. Maar wat een ontzettend fijn nummer, heerlijke sfeer! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2015 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dikke plaat dit ^^ Kick klonk alleen in LQ een stuk minder irritant aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2015 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Geweldig dit, hele fijne melodie! Je kunt horen dat de kicks echt voor een goed soundsystem zijn gemaakt. Even getest in de auto en wát een verschil met de koptelefoon. Deze zal live echt geweldig gaan :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2015 15:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Van Nikkita hebben we (of liever gezegd ik iig) lang niks meer van gehoord. Leuk dat ze toch weer vocals doet.

Op zich wel een leuk plaatje, ik vind alleen de kicks te geforceerd hard. Melodie die lekker doorloopt in de eerste climax, screeches in de tweede climax vind ik ook wel lekker ergens + ik het lijkt erop alsof ik deze screeches als eens voorbij heb horen komen.


Zijn al ooit eerder gebruikt, ja. My God heeft ze ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2015 00:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klinkt heel lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit had prima een collab met B-Front kunnen zijn, vind die sounds in de climax erg veel op B-Front z'n sounds lijken! Kick kon wel wat beter, toch hele vette track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat de melodie bijna 1 op 1 kopie is van de 2e climax van Victims of the Same World.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 23:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is echt een plaat die je live moet horen :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2016 23:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Kick kon wel wat beter


Door mijn sub gaat die verrassend hard, stond er zelf van te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2016 22:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2016 18:53 
 

Die 2e climax :woot: :worship:
Voor het eerst dat ik een plaat van E-force vet vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2016 19:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SVB schreef:
Die 2e climax :woot: :worship:
Voor het eerst dat ik een plaat van E-force vet vind.

Jezus vent, ken je ook nog een paar oudere plaatjes van E-Force. Als ik zo soms zie wat jij waardeert kan ik mij niet voorstellen dat je dat niks vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2016 22:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SanderVanBruggen veranderd even snel van gedacht als van nickname.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2016 19:44 
 

Ventrue schreef:
SVB schreef:
Die 2e climax :woot: :worship:
Voor het eerst dat ik een plaat van E-force vet vind.

Jezus vent, ken je ook nog een paar oudere plaatjes van E-Force. Als ik zo soms zie wat jij waardeert kan ik mij niet voorstellen dat je dat niks vindt.

Wat ik van hem ken buiten dit vind ik niks aan maar dat is voor het grootste deel ook zijn recentere werk.
Voel je vrij om wat nummers op te noemen die jij denk die ik mss wel vet vind :P. En hbj 'als ik zo soms zie wat jij waardeerd'? xd

DL22 schreef:
SanderVanBruggen veranderd even snel van gedacht als van nickname.

Ja Leuk slaat beiden nergens op en doen we niks mee :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2016 20:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SVB schreef:
Wat ik van hem ken buiten dit vind ik niks aan maar dat is voor het grootste deel ook zijn recentere werk.
Voel je vrij om wat nummers op te noemen die jij denk die ik mss wel vet vind :P. En hbj 'als ik zo soms zie wat jij waardeerd'? xd

Nou ik zie jou vaak positief reageren op wat meer euforische dingen heb ik zelf het idee, er zijn gewoon een aantal platen van E-force waarvan ik zeker denk dat die best binnen jouw straatje passen.
Hij heeft onlangs op zijn Youtube kanaal al zijn releases geupload, kijk er gerust eens doorheen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2016 21:40 
 

Ventrue schreef:
SVB schreef:
Wat ik van hem ken buiten dit vind ik niks aan maar dat is voor het grootste deel ook zijn recentere werk.
Voel je vrij om wat nummers op te noemen die jij denk die ik mss wel vet vind :P. En hbj 'als ik zo soms zie wat jij waardeerd'? xd

Nou ik zie jou vaak positief reageren op wat meer euforische dingen heb ik zelf het idee, er zijn gewoon een aantal platen van E-force waarvan ik zeker denk dat die best binnen jouw straatje passen.
Hij heeft onlangs op zijn Youtube kanaal al zijn releases geupload, kijk er gerust eens doorheen :thumbup:

Zal er morgen eens doorheen spitten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2016 23:37 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

BAM! :yay: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2016 06:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

goh e-force komt eens met een melodische plaat en word gelijk weer de hemel in geprezen, vind de intro maar saai, melodie vind ik niet heel origineel en de synths hebben veel van een b-front plaat weg.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle