Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 19:40 

Hardtraxx Veteran

Ik snap jou niet. Je mag toch wat harder afsluiten? Je wilt natuurlijk als artiest zijnde dat het bij jou los gaat, omdat jij een bepaalde sound heb. Alpha² zitten toch in de raw categorie, dus die mogen ze dan toch wel vertegenwoordigen? De organisatie van Intents kiest ervoor om A2 zo vroeg te laten draaien, dus hun kan je niets kwalijk nemen, zei doen gewoon hun ding. Moet je ze laten afsluiten met een Wasted Penguinz plaat ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 19:48 

Hardtraxxer

Weet je wie ik lief vind? Adaro. Die past zich heerlijk aan, aan het dagdeel, tijdstip en stage. Weet wat de mensen willen, is actief op fora en heeft respect voor andere artiesten.
Helaas is zijn eigen muziek dan weer minder, maar in mijn ogen doet hij het zoals het hoort.

Ik kom toch naar die open air hardstyle stage op Emporium om leuke muziek te horen? Of ben ik de enige? Mag er dan geklaagd worden over een setje? Ik loop niet vaak weg van een set hoor, maar wat er daar gebeurde sloeg gewoon nergens op. :lol:
Of zijn jullie allemaal pro-raw of soms familie van Alpha Twins? In dat geval kan ik wel wat milder zijn hoor. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 19:53 

Hardtraxxer

Ik was ook op Emporium en was juist blij dat er even wat harders tussendoor kwam.. Beetje verandering van spijs. Daarnaast was de set maar voor 50% raw, want Pysko Punkz draaide ook. Zo hoorde ik Das Weite Land, gevolgd door Electrobam :lol: .

Ik liep overigens ook weg, maar dat kwam omdat ik B-Front vs Jack of Sound niet wilde missen. Dat zullen wel meer mensen hebben gehad, want de raw tent was een stuk drukker dan eerder die dag tijdens die set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 19:55 

Hardtraxxer

Kan goed. Heb de raw tent op Tartaros na niet bezocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 20:14 

Kraak... Piep...

Misschien omdat Alpha Twins een bekende naam is en veel mensen naar die naam toe gaan en daarom op de mainstage staan.

Als je het niks aan vind moet je niet gaan janken want je staat er nota bene zelf tussen waar je de keuze had om de act over te slaan en naar een andere stage te gaan/te gaan eten e.d. Mensen komen om een DJ in hun stijl te zien draaien, niet om een opbouw aan tracks van 12 uur lang te horen. En idd, 12 uur kaas is niks aan.

Anders donderen ze bij Defqon ook niet door het midden Endymion en EA er tussen. Draait allemaal om populariteit bij het publiek om hun eigen doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 20:14 

Hardtraxx Veteran

Bryan dj schreef:
Weet je wie ik lief vind? Adaro. Die past zich heerlijk aan, aan het dagdeel, tijdstip en stage. Weet wat de mensen willen, is actief op fora en heeft respect voor andere artiesten.
Helaas is zijn eigen muziek dan weer minder, maar in mijn ogen doet hij het zoals het hoort.

Ik kom toch naar die open air hardstyle stage op Emporium om leuke muziek te horen? Of ben ik de enige? Mag er dan geklaagd worden over een setje? Ik loop niet vaak weg van een set hoor, maar wat er daar gebeurde sloeg gewoon nergens op. :lol:
Of zijn jullie allemaal pro-raw of soms familie van Alpha Twins? In dat geval kan ik wel wat milder zijn hoor. (L)

Adaro doet altijd zijn eigen ding, draait geen tracks van artiesten die voor of na hem staan. Dat hij actief is op fora heeft niets te maken met het draaien van Seven op Emporium.
Je slaat de plank hier volledig mis. Als jij naar Emporium gaat om hardstyle te luisteren kan je alles verwachten, aangezien er een euforische kant en een hardere kant is. Als jij naar de Open Air stage gaat en je weet dat Alpha² draait kan je verwachten dat er harder gedraaid wordt. Als je hardstyle de laatste jaren een beetje gevolgd heb dan.

En nee, ik ben niet pro-raw, ik ben een hardstyle liefhebber. of het nou de hardere kant is of de euforische kant, voor mij is het allemaal hardstyle. En ik ben ook geen familie van Alpha². Ga jij nu maar verder haten in ieder topic waar jij post want de laatste 9 berichten waren alleen maar negatief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 20:16 

Hardtraxx Veteran

Bryan dj schreef:

Adaro en aanpassen aan de stage? Die draait wat hij lekker vindt... Defqon? :whistle:

01. Slim Shore & Focuz - Wauw!
02. Degos & Re-Done - Nothing Is What It Seems
03. Artic - Fuck The Fake Shit (Adaro Remix)
04. The R3belz - Bass Bang
05. Frequencerz - Bitch (Crypsis Remix)
06. Gunz For Hire ft. Ellie - Sorrow
07. Crypsis - Damned
08. Solutio & The I's - Mistress
09. Chain Reaction - Answers (Adaro Remix)
10. Radical Redemption - The Resurrected Soul
11. Ran-D & Adaro - Under Attack
12. Crypsis & Luna - Torture
13. Alien T - The Baddest Madness

Daarna komt Frontliner met dit aankakken:

01. Frontliner – Symbols (Q-base 2012 O.S.T.)
02. Frontliner ft. Katt Niall – We Are Indestructible
03. Frontliner – Extreme loudnezz
04. Frontliner & Seraina – Tuning Into You
05. Frontliner & Max Enforcer – On The Go (Qlimax 2012 Edit)
06. Frontliner – Sunblast (DefQon.1 2013 Edit)
07. Frontliner – Halos
08. Technoboy – Rage (Frontliner Remix)
09. Frontliner – All In This Together
10. Frontliner – 10 Seconds
11. Frontliner vs Marc Acardipane – Outside World 2009 (Outside Spacer Remix)
12. Frontliner – Pull Tuduu Over
13. Frontliner ft. “YOU” – For The People
14. B-Front & Frontliner – Magic

Een daarvoor Noisecontrollers, die draaide o.a dit:

01. Noisecontrollers - Defqon.1 Tool
02. Noisecontrollers ft. Danielle - Unite (Vocal Edit)
03. Jurgen Vries - The Theme (Noisecontrollers Remix)
04. Rigby - Earth Meets Water (Wildstylez Remix)
05. Noisecontrollers - Destroyer of Worlds
06. Zatox & Villain - Action
07. Alpha Twins & Noisecontrollers - Craving For The Beat (Decibel 2013 Anthem)
08. Ran-D & Adaro - Gangsters Don't Dance (Noisecontrollers & Alpha Twins 'Can't Touch This' Edit)
09. Zedd ft. Foxes - Clarity (Headhunterz Remix)
10. Noisecontrollers - So High
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 20:18 

Hardtraxxer

Ooooh Lenny you didn't... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 20:26 

Hardtraxxer

https://www.youtube.com/watch?v=R-3ngwaNqfE

Heb hem te pakken gekregen op Intents. :bomb: :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 20:56 

Hardtraxx Addict

:bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 22:28 

Hardtraxx Veteran

Bryan dj schreef:
Overigens niets mis met deze prachtplaat of Seven hoor, maar zet de alpha apen en de psyko pikkies dan op de raw neer. :yawn: :list:

Psyko Punkz op de RAW :lol: Dat lijken me juist degene die de de helft van de set vol met euforische tracks hebben gegooid. Of denk je echt dat Psyko Punkz erop komen om Seven en deze track te draaien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2014 23:42 

Hardtraxxer

Artiesten draaien gewoon wat ze zelf willen en als de organisatie hun boekt, kun je gewoon een beetje gokken wat ze draaien, maar of het nu euforisch of raw is het is en blijft Hardstyle. Als mensen willen dat iedereen niet in hokjes gaan denken moet je in principe ook niet met zulke klachten komen vind ik :P. Er zijn anders nog genoeg andere stages waar je heen kunt, want je bent niks verplicht op een festival haha

En nu maar weer eens iets On Topic: hoe vaker ik dit nummer hoor hoe beter die word :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 01:17 

Hardtraxxer

Wist niet dat er zulke mietjes op dit forum zaten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 02:16 

Hardtraxx Veteran

Guildednl schreef:

Ook hier weer, wat een tyfus sfeer.
Vergelijkingsmateriaal:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 11:41 

Hardtraxxer

Is de titel Men Of Steel overigens al bevestigd? En zo ja, waarom staat die titel al dagen op TBA dan? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 13:59 

Hardtraxx Veteran

Bryan dj schreef:
Is de titel Men Of Steel overigens al bevestigd? En zo ja, waarom staat die titel al dagen op TBA dan? :/

Misschien moet je Jor-D even een berichtje sturen of je in aanraking komt voor een moderator positie. Volgens mij weetje het van ons allemaal het beste hoe de scene in elkaar zit enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 15:05 

Hardtraxx Addict

Jordi schreef:
Guildednl schreef:

Ook hier weer, wat een tyfus sfeer.
Vergelijkingsmateriaal:

Hoe kan je dit als vergelijkingsmateriaal gebruiken?
Heb je het verschil in stages gezien op die filmpjes, als je bij het andere filmpje vooraan had gestaan is het 9/10 keer zelfde sfeer als het filmpje dat jij plaatst :/

Al moet ik je nageven dat het er wel vetter uitziet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 16:00 

Hardtraxxer

Omdat Theracords dus altijd veel beter dan de rest ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 16:32 

Kraak... Piep...

Warface is geen Theracords :lol:

Dus volgens jouw logica, als ik ergens een sticker van Theracords op plak, is het bij die stage veel gezelliger?
En waarom haal je nu het label erbij terwijl ze het over sfeer op een stage hebben.

Ze hadden net zo goed het filmpje van De Tijdmachine kunnen pakken, daar was ook een geniale sfeer maar stond geen enkele TC artiest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 19:31 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Warface is geen Theracords :lol:

Dus volgens jouw logica, als ik ergens een sticker van Theracords op plak, is het bij die stage veel gezelliger?
En waarom haal je nu het label erbij terwijl ze het over sfeer op een stage hebben.

Ze hadden net zo goed het filmpje van De Tijdmachine kunnen pakken, daar was ook een geniale sfeer maar stond geen enkele TC artiest.

Heerlijk als je bij TC stage of Raw Stage ofzo staat, want daar staat gewoon meer het volk dat echt los gaat op de muziek haha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 19:54 

Hardtraxxer

Jordi schreef:
Bryan dj schreef:

Misschien moet je Jor-D even een berichtje sturen of je in aanraking komt voor een moderator positie. Volgens mij weetje het van ons allemaal het beste hoe de scene in elkaar zit enzo.

Wat is de link van mijn vraag naar Jordy, moderatorschap en/of scene? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 20:06 

Hardtraxx Addict

Bryan dj :lol:
You just made my day.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2014 23:32 

Hardtraxxer

Analoxx schreef:
Bryan dj :lol:
You just made my day.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2014 11:37 

Hardtraxxer