Related topics
- View the latest post: E-Force & Deadly Guns Ft. Carola - Aerials (EOL166)
- View the latest post: E-Force & Deadly Guns ft. Carola & Livid - Inflict The Pain (EOL119)
- View the latest post: E-force & Chain Reaction - TBA (Dont fucking move?)
- View the latest post: E-Force Ft, Chain Reaction - TBA (Don't Fucking Move)
- View the latest post: Mish & Carola - HYPNOTISED (AR073)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Ik vind de eerste 2 minuten echt heel nice. De laatste 40 seconden doet zeer aan m'n oren
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
FransBezig wrote:![]()
Klinkt in LQ al aardig vet! Ben benieuwd naar de officiële preview/release 
Hele vette track dit!!
Dit is de stijl van E-Force die ik echt graag hoor!
Dit is de stijl van E-Force die ik echt graag hoor!
-
JHardtraxxer
- 153 posts member since 2020
- last seen Jul 2026
Wat een ongelooflijk vette track
Toch mis ik in de Spotify versie de anti aan het einde van de twee climaxen een klein beetje
Toch mis ik in de Spotify versie de anti aan het einde van de twee climaxen een klein beetje
Verbaasde me ook. De meningen zijn verdeeld over die anti als je het hier leest, maar nu heb je in de extended eigenlijk een soort mid zonder enige drive. Als ie er nog in had gezeten, dan had je nog de keuze om 'm uit te mixen als je het niks vindt.JvK1 wrote:Wat een ongelooflijk vette track![]()
-
JHardtraxxer
- 153 posts member since 2020
- last seen Jul 2026
Dat dus..Ron wrote:Verbaasde me ook. De meningen zijn verdeeld over die anti als je het hier leest, maar nu heb je in de extended eigenlijk een soort mid zonder enige drive. Als ie er nog in had gezeten, dan had je nog de keuze om 'm uit te mixen als je het niks vindt.JvK1 wrote:Wat een ongelooflijk vette track![]()
Het voelde voor mij, na de erg euforische melodie, als een soort van "release" waarbij alle energie die je nog over hebt eruit wordt gepompt. Ik ben wel erg blij dat er nu twee climaxen in zitten in elk geval.
Pff, wat klinkt dit weer vet. E-Force is echt goed bezig. Komen alleen maar dikke tracks uit zijn studio rollen. 
Rowanyt1309 wrote:Pff, wat klinkt dit weer vet. E-Force is echt goed bezig. Komen alleen maar dikke tracks uit zijn studio rollen.
Eensch.JvK1 wrote:Dat dus..Ron wrote:Verbaasde me ook. De meningen zijn verdeeld over die anti als je het hier leest, maar nu heb je in de extended eigenlijk een soort mid zonder enige drive. Als ie er nog in had gezeten, dan had je nog de keuze om 'm uit te mixen als je het niks vindt.JvK1 wrote:Wat een ongelooflijk vette track![]()
Het voelde voor mij, na de erg euforische melodie, als een soort van "release" waarbij alle energie die je nog over hebt eruit wordt gepompt. Ik ben wel erg blij dat er nu twee climaxen in zitten in elk geval.
Vind de kicks wel erg blafferig helaas.Roebén wrote:Melodie![]()
Jaa lekker!corneelwr wrote:Melodie/typische E-Force drive
Jammer van die mindere kicks, de melodie en sfeer zijn heel gaaf namelijk.
Precies dit.wootum wrote:Jammer van die mindere kicks, de melodie en sfeer zijn heel gaaf namelijk.
Hoor net in zijn Supersized mix de versie met de anti maar dan ben ik toch blij dat die versie niet op Spotify staat.
Staat al dagen op repeat
Staat al dagen op repeat