Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2015 23:54 
 
Hardtraxx Elite

Hoorde m op Rebirth voor t eerst en dacht dat t een mashup met seven was maar dit is dus echt een nieuwe track? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 00:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Raven schreef:
edit; G-Shock - Demons (Promo Remix)

Kruising tussen deze en Seven. Hoeft niet zo voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 00:54 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Raven schreef:
edit; G-Shock - Demons (Promo Remix)

Kruising tussen deze en Seven.


Moest ik inderdaad ook direct aan denken maar geen problemen mee, 2 ontzettend vette tracks, kan deze dan ook wel waarderen.

Drrriveee :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 11:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Raven schreef:
edit; G-Shock - Demons (Promo Remix)

Kruising tussen deze en Seven. Hoeft niet zo voor mij.


Wel leuk om hier nog ooit een Live Edit van te maken voor Freakz at Night xd (Demons Promo Remix erbij dan he)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 15:07 
 
Hardtraxx Veteran

Vond de eerste versie met die andere break veel vetter. Jammer dat die volledig weggehaald is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De break en de stukken met die zware bas zijn erg vet. Verder lijkt het inderdaad wel héél erg op een uitgewerkte midintro van Seven, voornamelijk door het screechpatroon. Ben ook niet zo gecharmeerd van de vocalen maar persoonlijk vind ik ze niet storend.
Ik vind het best een vette track, alleen jammer dat het meer doet denken aan een Seven 2.0 dan aan een opzichzelfstaande plaat.

sandervanbruggen schreef:
2,0

Ga astjeblieft een eind heen met die belachelijke punten de hele tijd. >.< Met zo'n punt moet het bijna wel zo dramatisch zijn dat er productietechnisch nog niet eens iets van gemaakt is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 18:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Ik vind het best een vette track, alleen jammer dat het meer doet denken aan een Seven 2.0 dan aan een opzichzelfstaande plaat.

Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 19:30 
 

pim0412 schreef:
De break en de stukken met die zware baspruducietec erg op een uitgewerkte midintro van Seven, voornamelijk door het screechpatroon. Ben ook niet zo gecharmeerd van de vocalen maar persoonlijk vind ik ze niet storend.
Ik vind het best een vette track, alleen jammer dat het meer doet denken aan een Seven 2.0 dan aan een opzichzelfstaande plaat.

sandervanbruggen schreef:
2,0

Ga astjeblieft een eind heen met die belachelijke punten de hele tijd. >.< Met zo'n punt moet het bijna wel zo dramatisch zijn dat er productietechnisch nog niet eens iets van gemaakt is.

Is voor een persoonlijk lijstje, gebaseerd op smaak niet pruducietechnisch. Moet je maar niet heel veel van aantrekken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In de eerse versie zat toch zoiets:
"Do you want the rawness?"
- "No doubt!"
"Do you want the rawness?"
- "Give it to me!"

Waarom is dat eruit gehaald?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 19:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
In de eerse versie zat toch zoiets:
"Do you want the rawness?"
- "No doubt!"
"Do you want the rawness?"
- "Give it to me!"

Waarom is dat eruit gehaald?


Toevallig niet in de war met Fanatics - Rawness? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2015 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb Unleashed nu een paar keer aangehad en merk dat ik nu al dit nummer aan het skippen ben... blijft toch niet zo lang leuk als ik gedacht had...

Na deze release zou hij ook wel echt he-le-maal dood gedraaid worden ben ik bang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 16:07 
 
Hardtraxx Crew

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een onsamenhangend stuk verdriet is deze plaat. Lachwekkend. Gewoon exact dezelfde sounds die al een miljoen keer zijn gerecycled in de scene. Kicks zijn gewoon van seven, net als de fx kicks, alle jezus zelfs de titel is triest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HAHAHAHAHA. Wut. Is dit serieus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hebben jullie kinderen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 18:25 
 

teupie schreef:
Hebben jullie kinderen?

Welke flauwe grap zou hier achter zitten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

leg da oiemand uit wat er grappig aan is, want ik snap het dus niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 18:44 
 
Hardtraxx Addict

Dit nummer beschrijft precies waarom ik he-le-maal klaar ben met die huidige raw generatie. Bravo.

Dit is gewoon 90% het project van Seven. Paar "rawness" samples toegevoegd, screech in een iets ander patroon en hop, weer een trekkie klaar. Fantastisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hyperactive schreef:
Toevallig niet in de war met Fanatics - Rawness? :)


Ik dacht dat dit ook in de eerste versie zat (die op Defqon gedraaid werd)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 18:57 
 
Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
Hebben jullie kinderen?


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bas schreef:
Dit nummer beschrijft precies waarom ik he-le-maal klaar ben met die huidige raw generatie. Bravo.

Dit is gewoon 90% het project van Seven. Paar "rawness" samples toegevoegd, screech in een iets ander patroon en hop, weer een trekkie klaar. Fantastisch.


Je haalt de woorden uit m'n mond. Moesten natuurlijk wel genoeg platen hebben voor de live-act, dan krijg je dit soort saaie, simpele tracks, kan er helaas niet meer van maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2015 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Bas schreef:
Dit nummer beschrijft precies waarom ik he-le-maal klaar ben met die huidige raw generatie. Bravo.

Dit is gewoon 90% het project van Seven. Paar "rawness" samples toegevoegd, screech in een iets ander patroon en hop, weer een trekkie klaar. Fantastisch.


Je haalt de woorden uit m'n mond. Moesten natuurlijk wel genoeg platen hebben voor de live-act, dan krijg je dit soort saaie, simpele tracks, kan er helaas niet meer van maken.

Nope, is al voor het eerst gedraaid op Decibel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2015 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Rawbin schreef:
Bas schreef:
Dit nummer beschrijft precies waarom ik he-le-maal klaar ben met die huidige raw generatie. Bravo.

Dit is gewoon 90% het project van Seven. Paar "rawness" samples toegevoegd, screech in een iets ander patroon en hop, weer een trekkie klaar. Fantastisch.


Je haalt de woorden uit m'n mond. Moesten natuurlijk wel genoeg platen hebben voor de live-act, dan krijg je dit soort saaie, simpele tracks, kan er helaas niet meer van maken.

Nope, is al voor het eerst gedraaid op Decibel.

DefQon zelfs al
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2015 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
DefQon zelfs al

Zelf niet op Defqon geweest maar geloof dit opzich wel. xd
https://www.youtube.com/watch?v=bicX7-Yd2XU#t=2m20s
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2015 02:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bas schreef:
Dit nummer beschrijft precies waarom ik he-le-maal klaar ben met die huidige raw generatie. Bravo.

Dit is gewoon 90% het project van Seven. Paar "rawness" samples toegevoegd, screech in een iets ander patroon en hop, weer een trekkie klaar. Fantastisch.

Ik heb hier niks meer aan toe te voegen. -.-
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle