Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2020 22:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dvastate - Perfect Picture (PRSPX013)

Label: Scantraxx Prospexx
WEB release: 29/12/2020

Tracks:
Dvastate - Perfect Picture

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2020 16:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hele lelijke kicks in de midintro. De vocalen zijn lekker (al heb ik ze wel vaker gehoord), de melodie pakt me nog niet echt. Is niks mis mee, maar vind hem nog niet echt speciaal. Jammer dat er onder de climax(en) ook weer van die lelijke en slappe kicks zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2020 20:18 
 
Hardtraxx Veteran

Mwah, allemaal zo standaard weer. Wat wel heel vaak het geval is bij nieuwe(re) namen op Scantraxx/Carbon/Black/Prospexx/Dov z'n zooi is. Die Nightcraft, Revive, Level One releases etc. Het is allemaal zo oersaai. En die 'typische Scantraxx sound' waarbij ze allemaal uit dezelfde soundbank snoepen is anno 2020 gewoon nog steeds dominant. Man man. /rant
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2020 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kicks zorgen er al voor dat deze plaat het niet is voor mij, maar daarnaast klinkt het zo standaard dat het ook gewoon niet leuk meer is. Hoor wel graag iets in een plaat waaraan ik de desbetreffende artiest kan herkennen, en dat is hier niet het geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2021 12:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Tsja, dit zijn geen fijne kicks. In de eerste climax kunnen ze er nog mee door, maar in de tweede en mindintro zijn ze echt verschrikkelijk om te horen. Verder is het allemaal 'wel leuk/prima', maar zo'n plaat vergeet je na één keer luisteren alweer en zou ik niet weer opzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2021 15:40 
 
Hardtraxx Addict

Fijne kicks, melodie is ook wel leuk.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle