Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 20:15 

Hardtraxx Veteran

santiagojwz schreef:
Geen idee waar jullie je tracks op luistere, maar hier (krk rp8) klinkt deze release van Dozer nogal dof. Nu snap ik dat het een vrij doffe kick is die hij gebruikt, maar Ik heb het idee dat ie toch wat helderheid mist, alsof je een vinylrip luistert. hetzelfde geldt voor de hoge tonen. Ze mogen net een tikkeltje meer.

Showtek tracks daarentegen klinken altijd loepzuiver.

waar heb je het vandaan gehaald dan? Bij mij klinkt hij lekker door de koptelefoon.. Gewoon net als anders :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2010 21:00 

Hardtraxx Veteran

santiagojwz schreef:
Geen idee waar jullie je tracks op luistere, maar hier (krk rp8) klinkt deze release van Dozer nogal dof. Nu snap ik dat het een vrij doffe kick is die hij gebruikt, maar Ik heb het idee dat ie toch wat helderheid mist, alsof je een vinylrip luistert. hetzelfde geldt voor de hoge tonen. Ze mogen net een tikkeltje meer.

En je weet zeker dat je niet de vinyl rip luistert? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 01:55 

Hardtraxx Newbie

Timmer schreef:
santiagojwz schreef:

waar heb je het vandaan gehaald dan? Bij mij klinkt hij lekker door de koptelefoon.. Gewoon net als anders :$

Dat is mijn eigen beleving van de tracks, die weergegeven worden op mijn monitoren. Daarom vroeg ik mij af of jullie het misschien ook zo hadden ervaren. Maar ik kan vanaf hier niet zien wat voor luidsprekers jullie gebruiken :O.

PNXRMX schreef:
En je weet zeker dat je niet de vinyl rip luistert? :P

Daar ben ik zeker van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 18:51 

Hardtraxx Elite

Ik heb het ook vaker bij fusion releases hoor, die mastering is niet helemaal ultiem
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 21:28 

Hardtraxx Elite

Just4Music schreef:
Ik heb het ook vaker bij fusion releases hoor, die mastering is niet helemaal ultiem
Best wel vaak zelfs zwaar kut...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2010 21:32 

Hardtraxxer

meteen gekocht :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2010 23:45 

Hardtraxxer

dit is egt een knaller!!!! :$ :thumbsup: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2010 21:14 

Hardtraxx Newbie

Just4Music schreef:

aight, dan weet ik dat ik in ieder geval niet de enige ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2010 21:46 

Hardtraxxer

santiagojwz schreef:
Just4Music schreef:

aight, dan weet ik dat ik in ieder geval niet de enige ben.

je weet zelluf :thumbup:
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle