Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 01:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekkere vage Intro,s daar hou ik wel van,maar had liever Revolution Is Here gezien !

Verder luisteren ze wel lekker weg en er zitten wel vette fx sound in verder pakt het me helaas niet heel erg !
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 13:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helemaal verliefd op beide tracks :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 15:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Perry'd schreef:
Helemaal verliefd op beide tracks :love:


Dikke platen idd jonas :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Slappe hap dit hoor. Ik ben 100x beter gewend van de donkeys
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme, er zit geen intro en outro bij Sleeping Souls.
En bij Hoodoo Voodoo had ook een leuker mixbare intro gekund dan deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 16:55 
 
Hardtraxx Elite

Delt-A schreef:
Godverdomme, er zit geen intro en outro bij Sleeping Souls.
En bij Hoodoo Voodoo had ook een leuker mixbare intro gekund dan deze.

Mee eens :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
Laat iemand deze snel op internet gooien :P


:/ :x

Dylan-E schreef:
http://www.hardstyle.com/album/donkey-rollers-hoodoo-voodoo-sleeping-souls/33409
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 17:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

http://www.trackitdown.net/track/donkey ... 92384.html
http://www.trackitdown.net/track/donkey ... 92388.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 17:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Twee nummers, acht minuten muziek... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is het tegenwoordig met die korte waardeloze intro's? En dan ook nog radio edits maken :huh:
Hoodoo Voodoo best goed, maar ben hem al wel weer zat. Sleeping Souls valt ook tegen. Wel vette sound, maar een veel te zachte kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kick in Sleeping Souls mist inderdaad wat, eeuwig zonde want die sfeer in de track is echt bril-jant. Melodie vind ik ook super vet. Jammer van die kick, en inderdaad die intro :( .

Hoodoo Voodoo doet mij niet zo heel erg veel eigenlijk, had een wat duisterder Pitcher plaatje kunnen zijn..

Beetje jammer dit, had wel meer verwacht van deze release (helemaal van Sleeping Souls)..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beide platen geven geen DR gevoel. Verre van zelfs! + missen van intro bij Sleeping Souls doet me terugdenken aan Chaos. Snap dat niet hoor.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 12:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Beide platen geven geen DR gevoel. Verre van zelfs! + missen van intro bij Sleeping Souls doet me terugdenken aan Chaos. Snap dat niet hoor.....

Dat missen van de intro is jammer, maar Chaos is prima in te mixen hoor. Deze zal ook wel weer lukken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nightbreaker schreef:
FRArnold schreef:
Beide platen geven geen DR gevoel. Verre van zelfs! + missen van intro bij Sleeping Souls doet me terugdenken aan Chaos. Snap dat niet hoor.....

Dat missen van de intro is jammer, maar Chaos is prima in te mixen hoor. Deze zal ook wel weer lukken :)


Chaos lukte nog wel met die lege intro, maar hier vind ik het zonde om de track meteen bij die dikke intro in te mixen, dan mis je toch wel de intro vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2012 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waardeloze mixintro´s. Worden door mij iig niet gedraaid :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 13:10 
 
Hardtraxx Addict

rip de kick dan even en plak dat er een stukje voor dan is het prima te doen hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit ze op youtube te beluisteren. Desnoods mix je ze in op het midintro, kan allemaal prima. Zijn in ieder geval legio mogelijkheden voor.
Een track die voor de verandering eens niet zo extreem makkelijk in te mixen is!

Sleeping Souls is een beetje ala Zany & The Beholder - The New God in te mixen, prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 14:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
Is alleen helaas niet zo bijzonder als de Donkey releases vroeger waren.


Sluit ik me bij aan.

Vind Hoodoo Voodoo een "net niet" plaat. De break heeft een leuk sfeertje, maar tis een beetje overdone. Sleeping Souls is een dikke beukplaat, echt heel vet. Vind het alleen totaal niet vergelijkbaar met de kwaliteit in oudere Donkey-tracks. Dat mis ik nog elke keer als ik een Donkey Rollers release beluister, vroeger was heilig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2012 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Zit ze op youtube te beluisteren. Desnoods mix je ze in op het midintro, kan allemaal prima. Zijn in ieder geval legio mogelijkheden voor.
Een track die voor de verandering eens niet zo extreem makkelijk in te mixen is!

Sleeping Souls is een beetje ala Zany & The Beholder - The New God in te mixen, prima!


Nee, want The New God bestaat uit 3 stukken van 32 tellen (38 sec. in totaal), wat logisch is, en sleeping souls 4 stukken van 32 tellen, plus dan nog 8 tellen er bij.

Bovendien is die intro zo geweldig dat je die niet door een andere track heen gemixt moet horen, maar gewoon los.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle