Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Immortal is officieel mijn nummer 1 track van 2010!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 18:36 
 
Hardtraxxer

Hoe hadden Zany en Pollen eigenlijk in gedachten dat we Chaos in moeten mixen? Ben dr wel heel erg benieuwd naar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 18:40 
 
Hardtraxx Veteran

Climixen! :D
1hour till i've got them! :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als D.O.N.K.E.Y. hier bij zat was het voor mij sowieso de release van het jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 18:41 
 

WIJNUH schreef:
Hoe hadden Zany en Pollen eigenlijk in gedachten dat we Chaos in moeten mixen? Ben dr wel heel erg benieuwd naar...


Gewoon in een keer erin droppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WIJNUH schreef:
Hoe hadden Zany en Pollen eigenlijk in gedachten dat we Chaos in moeten mixen? Ben dr wel heel erg benieuwd naar...


Zoals B-Front en Crypsis t deden. Ermee openen en opbouwen naar nog hardere tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 18:51 
 
Hardtraxxer

Dakpan schreef:
WIJNUH schreef:
Hoe hadden Zany en Pollen eigenlijk in gedachten dat we Chaos in moeten mixen? Ben dr wel heel erg benieuwd naar...


Zoals B-Front en Crypsis t deden. Ermee openen en opbouwen naar nog hardere tracks.


Klinkt verleidelijk, maar ik draai ook nog tracks als Delay Distortion, Auditory Nerve en Phaser. Die zou ik ook niet echt omschrijven als nog hardere tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 19:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die 2e climax van 2012 vind ik wel jammer trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na heel vaak luisteren vind ik toch Immortal het vetste, vooral ook omdat de kicks hetzelfde zijn als in Psychedelic trip wat voor mij de op 1 na beste plaat van 2010 is :P Toch denk ik dat ik Chaos live het liefst hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Na heel vaak luisteren vind ik toch Immortal het vetste, vooral ook omdat de kicks hetzelfde zijn als in Psychedelic trip wat voor mij de op 1 na beste plaat van 2010 is :P Toch denk ik dat ik Chaos live het liefst hoor!


Alleen jammer dat die de goede kicks van Psychedelic Trip niet heeft, enige minpunt aan Immortal zijn de kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 20:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
G1LL schreef:
Na heel vaak luisteren vind ik toch Immortal het vetste, vooral ook omdat de kicks hetzelfde zijn als in Psychedelic trip wat voor mij de op 1 na beste plaat van 2010 is :P Toch denk ik dat ik Chaos live het liefst hoor!


Alleen jammer dat die de goede kicks van Psychedelic Trip niet heeft, enige minpunt aan Immortal zijn de kicks.

Lol.

1: Ik vind Immortal het vetste want hij heeft de vette kicks van PT, kicks zijn het pluspunt van de track
2: Alleen jammer dat Immortal niet de vette kicks van PT heeft, kicks zijn het minpunt van de track
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Dakpan schreef:
G1LL schreef:
Na heel vaak luisteren vind ik toch Immortal het vetste, vooral ook omdat de kicks hetzelfde zijn als in Psychedelic trip wat voor mij de op 1 na beste plaat van 2010 is :P Toch denk ik dat ik Chaos live het liefst hoor!


Alleen jammer dat die de goede kicks van Psychedelic Trip niet heeft, enige minpunt aan Immortal zijn de kicks.

Lol.

1: Ik vind Immortal het vetste want hij heeft de vette kicks van PT, kicks zijn het pluspunt van de track
2: Alleen jammer dat Immortal niet de vette kicks van PT heeft, kicks zijn het minpunt van de track


Wut :P Bedoel dat stukje met die Nightmare kicks he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Dakpan schreef:
G1LL schreef:
Na heel vaak luisteren vind ik toch Immortal het vetste, vooral ook omdat de kicks hetzelfde zijn als in Psychedelic trip wat voor mij de op 1 na beste plaat van 2010 is :P Toch denk ik dat ik Chaos live het liefst hoor!


Alleen jammer dat die de goede kicks van Psychedelic Trip niet heeft, enige minpunt aan Immortal zijn de kicks.

Lol.

1: Ik vind Immortal het vetste want hij heeft de vette kicks van PT, kicks zijn het pluspunt van de track
2: Alleen jammer dat Immortal niet de vette kicks van PT heeft, kicks zijn het minpunt van de track


Psychedelic Trip heeft meerdere verschillende kicks, waarvan niet allemaal even vet zijn. Lees goede als 'juiste'. Toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 21:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ok, effe duidelijker.. de intro kicks van Psychedelic trip zijn hetzelfde als de kicks in de climax van immortal, en daarom vind ik Immortal zo vet denk ik omdat Psychedelic Trip zo lekker is :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 21:55 
 
Hardtraxxer

lol dat wordt zelf een mixintro knutselen aan chaos XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
WIJNUH schreef:
Hoe hadden Zany en Pollen eigenlijk in gedachten dat we Chaos in moeten mixen? Ben dr wel heel erg benieuwd naar...


Zoals B-Front en Crypsis t deden. Ermee openen en opbouwen naar nog hardere tracks.


Of hoe de DR het in hun qlimax 2006 setje hebben gedaan :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 22:49 
 
Hardtraxxer

Ben ik de enige die dit een bout release vind ? De melo van 2012 is afshcuwelijk , Chaos draaide ze al op Qlimax 2006 de melo komt exact overeen en Immortal lijkt teveel op een Smack album rip-off!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

H4rdstyleLova schreef:
Ben ik de enige die dit een bout release vind ?

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 22:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

H4rdstyleLova schreef:
Ben ik de enige die dit een bout release vind ? De melo van 2012 is afshcuwelijk , Chaos draaide ze al op Qlimax 2006 de melo komt exact overeen en Immortal lijkt teveel op een Smack album rip-off!


Hoe durf je dit te zeggen! :oh:






:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 23:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

voor de mensen die nog steeds niet weten hoe ze chaos moeten inmixen heb ik hier een manier waar op het kan
gebruikte tracks feel my fire en chaos

http://www55.zippyshare.com/v/51074300/file.html
pratice and enjoy :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 23:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

H4rdstyleLova schreef:
Chaos draaide ze al op Qlimax 2006 de melo komt exact overeen


Wat maakt dat nou weer uit :P Je hoorde hem bijna nooit, tot een aantal maanden geleden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard Twins schreef:
voor de mensen die nog steeds niet weten hoe ze chaos moeten inmixen heb ik hier een manier waar op het kan
gebruikte tracks feel my fire en chaos

http://www55.zippyshare.com/v/51074300/file.html
pratice and enjoy :thumbup:

Is dat inmixen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 23:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chaos erindoen in de outro van Psychedelic Trip :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 23:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Hard Twins schreef:
voor de mensen die nog steeds niet weten hoe ze chaos moeten inmixen heb ik hier een manier waar op het kan
gebruikte tracks feel my fire en chaos

http://www55.zippyshare.com/v/51074300/file.html
pratice and enjoy :thumbup:

Is dat inmixen? :P

Jep heet drop mixen :thumbup:

ellaskins explains it :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2010 23:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

http://www21.zippyshare.com/v/48844801/file.html

hij kan zo wel leuk ingemixt worden! :)

bij 0.25
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle