Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 19:17 
 
Hardtraxx Elite

Doet me dus totaaaaal niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 19:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bruut. Leuke breaks, lekker sfeertje. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 22:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind dit niet echt hardstyle, maar dat kan aan mij liggen :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 23:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoort hier niet thuis :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 11:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ohja, laten we alle dubstyle en dubstep releases hier neer gooien! :clap: :clap: :clap: :clap:

Zit iedereen op te wachten :D Straks ook maar de nieuwe nummer van k3 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Ohja, laten we alle dubstyle en dubstep releases hier neer gooien! :clap: :clap: :clap: :clap:

Zit iedereen op te wachten :D Straks ook maar de nieuwe nummer van k3 :)


Gast wat dacht je serieus toen je deze reactie typte?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 11:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oh, niet zoveel eerlijk gezegd, misschien beetje rare reactie heb je wel is. Maar het gaat mij er gewoon om dat dit hier niet thuis hoort, straks krijgen we hier allemaal soorten muziekstijlen... Dit heeft namelijk niks of vrij weinig met hardstyle te maken.

En er staat overigens 'Dubstyle' achter, dus waarom zou je het in godsnaam in de 'hardstyle' sectie plaatsen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 12:00 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

kauwgombal schreef:
roberttt schreef:
Oh, niet zoveel eerlijk gezegd, misschien beetje rare reactie heb je wel is. Maar het gaat mij er gewoon om dat dit hier niet thuis hoort, straks krijgen we hier allemaal soorten muziekstijlen... Dit heeft namelijk niks of vrij weinig met hardstyle te maken.

Ik hoor hier nog redelijk wat hardstyle elementen :)
Citaat:
Laat maar mooi open
hardstyle-releases/wavolizer-excitement-e-p-theracords-t24533.html dit bleef ook open en heeft veel minder met hardstyle te maken dan dit

Die wavolizer release heeft echt zoveel meer met hardstyle te maken dan dit. Wat zijn de hardstyle specifieke eigenschappen hiervan dan? Dat het een melodietje heeft >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 12:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

@SMH

Waarom heeft dit dan volgens jou met hardstyle te maken, ik hoor het er echt niet in.. En de release van 'Pavelow' was overigens ook verplaatst naar 'Andere muziek'

andere-muziek/pavelow-i-just-wanna-now-digi014-t25750-50.html?hilit=pavelow#p945063
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 12:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oh en wat is dit dan? Dit heeft ook helemaal niks met hardstyle te maken. Ik hoor het er tenminste niet in.. Dus leg uit

EDIT:

Dit staat overigens in de beschrijving van het youtube filmpje:

"We'd love to present the latest dubstyle track made by DJen. This is the official heart for hard elements dubstyle anthem"
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wavolizer & Geck-O - Dat Tape is 100% pure Hardstyle hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 12:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

kauwgombal schreef:
Je zegt het precies goed Dubstyle.. voor de rest ga ik er niet op in als je het verschil niet kan onderscheiden :)


Juist en welk sectie begeef je nu? Correct "HARDSTYLE". En jammer dat je er verder niet op in wilt gaan, ben namelijk echt benieuwd waarom jij dit aanziet voor 'hardstyle'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 12:25 
 
Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
kauwgombal schreef:
Je zegt het precies goed Dubstyle.. voor de rest ga ik er niet op in als je het verschil niet kan onderscheiden :)


Juist en welk sectie begeef je nu? Correct "HARDSTYLE". En jammer dat je er verder niet op in wilt gaan, ben namelijk echt benieuwd waarom jij dit aanziet voor 'hardstyle'.

Toch wel eens hiermee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 12:54 
 
Hardtraxxer

tis gewoon dat de meeste hier dubstep/dubstyle haten, als het industrial achtig was hoorde je niemand huilen hier, zoals die e.p hierboven staat... maarja dat is hardtraxx :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 14:14 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Die EP die hierboven staat, heeft ook gewoon een 100% hardstyle track erop staan en 2 hardstyle tracks met industrial invloeden. Dit vertoont geen enkele overeenkomst met hardstyle en in feite is het ook gewoon dubstep, die hele dubstyle term is verzonnen om een niche te creëren zodat Pavelow niet direct met het overvolle dubstep genre hoefde te concurreren, maar gewoon veilig op Q feestjes kon blijven draaien.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle