Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 16:58 
 
Hardtraxxer

Wat een fucking lekkere sounds!! Dit is hoe ik het wil hebben, op de vocals na!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen Geck-O Mix is wel leuk, rest niet mijn ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 17:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Wesz91 schreef:
Totdat je een keer een feest meemaakt ;)
OT: Weer een dikke release! 2andahalfkings (L) en die Hi-tech mix is ook heerlijk ^^


Wat een onzin, ik heb bijv. Trespassing al een paar keer op een feest meegemaakt en ik blijf het een kutnummer vinden. Zo bij wel meer Theracords tracks, en de tracks van Theracords die ik mooi vind (het meeste van Geck-o, Co2, Phrantic en D&R) vond ik ook mooi voordat ik ze live hoorde.


Nou dat verschilt toch egt per persoon.. voor jou is dat miss onzin, maar voor een groter deel is het echt wel zo dat sommige tracks die je thuis niet tof vind om te luistere, dat op een feest juist wel zijn! vooral met theracords, vindk t toch minder chill om thuis te luistere, maar ooh zo veel vetter op een feest dan bijv een setje van tatanka (ik noem maar wat, maar die tracks luister ik dan weer liever thuis, chill met een jointje derbij...
Ik keek gewoon ff naar dat gastje ze profiel, blijkt die 15 te zijn dus wss nog geen feest te hebbe meegemaakt,
en zie datjij 16 bent dus ook net komt kijke.. niet zo in de aanval schiete alsof je t allemaal wel gezien hebt
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Jolle schreef:
Wesz91 schreef:
Totdat je een keer een feest meemaakt ;)
OT: Weer een dikke release! 2andahalfkings (L) en die Hi-tech mix is ook heerlijk ^^


Wat een onzin, ik heb bijv. Trespassing al een paar keer op een feest meegemaakt en ik blijf het een kutnummer vinden. Zo bij wel meer Theracords tracks, en de tracks van Theracords die ik mooi vind (het meeste van Geck-o, Co2, Phrantic en D&R) vond ik ook mooi voordat ik ze live hoorde.


Nou dat verschilt toch egt per persoon.. voor jou is dat miss onzin, maar voor een groter deel is het echt wel zo dat sommige tracks die je thuis niet tof vind om te luistere, dat op een feest juist wel zijn! vooral met theracords, vindk t toch minder chill om thuis te luistere, maar ooh zo veel vetter op een feest dan bijv een setje van tatanka (ik noem maar wat, maar die tracks luister ik dan weer liever thuis, chill met een jointje derbij...
Ik keek gewoon ff naar dat gastje ze profiel, blijkt die 15 te zijn dus wss nog geen feest te hebbe meegemaakt,
en zie datjij 16 bent dus ook net komt kijke.. niet zo in de aanval schiete alsof je t allemaal wel gezien hebt


Ik schiet helemaal niet in de aanval ik zeg gewoon dat ik het onzin vind dat mensen live nummers helemaal geweldig vinden maar er thuis niks aan vinden. Alsof er zoveel verschil is. >.< En dat ik 16 ben betekend dat ik net sinds 2010 naar Hardstyle luister ofzo? Ik luister al Hardstyle sinds 2005 dus dat slaat nergens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 17:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Ik schiet helemaal niet in de aanval ik zeg gewoon dat ik het onzin vind dat mensen live nummers helemaal geweldig vinden maar er thuis niks aan vinden. Alsof er zoveel verschil is. >.< En dat ik 16 ben betekend dat ik net sinds 2010 naar Hardstyle luister ofzo? Ik luister al Hardstyle sinds 2005 dus dat slaat nergens op.


Uuhm dat slaat wel erges op, t ging erom dat een nummer thuis nii veel aan kan zijn, maar op een feest juist facking hard, dat is gewoon een feit (uit ervaring gebleken).. zit wel degelijk veeeeeel verschil tussen thuis muziek en op een feest, spele genoeg factoren een rol in. dat is ook met andere muziek genres, bijv house vind ik thuis geen kont aan, maar met uitgaan is t wel eg vet.. en met dubstep heb ik weer t tegenovergestelde, thuis facking chill, op een feest leuk om bij te staan maar los gaat t niet..
magoed genoeg gediscussieerd..
on topic!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 18:01 
 
Hardtraxx Veteran

Thera Lo-Tech Mix :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 19:09 
 
Hardtraxxer

Dik dik dik dik dik! _O_
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat die maten van Spreadshirts me nooit goed vallen, in die M kan ik bijna in zwemmen, heb thuis een Avio shirt liggen die ik niet aan kan ook van Spreadshirt. En S is weer te klein denk ik, anders had ik misschien ook een Theracords shirtje gekocht. :(

On Release : Ontiegelijk sterke release! Thera Remix en Two and a Half Kings zijn echt bruut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 20:09 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Jammer dat die maten van Spreadshirts me nooit goed vallen, in die M kan ik bijna in zwemmen, heb thuis een Avio shirt liggen die ik niet aan kan ook van Spreadshirt. En S is weer te klein denk ik, anders had ik misschien ook een Theracords shirtje gekocht. :(

On Release : Ontiegelijk sterke release! Thera Remix en Two and a Half Kings zijn echt bruut.

Je kunt toch ook slimfit bestellen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
93Wesley93 schreef:
Jammer dat die maten van Spreadshirts me nooit goed vallen, in die M kan ik bijna in zwemmen, heb thuis een Avio shirt liggen die ik niet aan kan ook van Spreadshirt. En S is weer te klein denk ik, anders had ik misschien ook een Theracords shirtje gekocht. :(

On Release : Ontiegelijk sterke release! Thera Remix en Two and a Half Kings zijn echt bruut.

Je kunt toch ook slimfit bestellen?

Zie ze nu pas staan! Bij AVIO hun Spreadshirts site waren die er niet.

Thanks voor de tip in ieder geval, denk dat ik er eentje ga halen als ik me loon binnen krijg. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 20:19 
 

Alleen 2.5 kings bevat lekker veel drive imo. Help Help doet me niet zo heel veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 20:20 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Wil je daarmee zeggen dat de Hi-Tech Remix bevat niet veel drive bevat? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 20:36 
 

Ik vind de intro van de Gecko remix zeker wel drive hebben, al vind ik het stuk vanaf 0.57 al afbouwend. Als het een wat harder stukje zou moeten zijn had ik liever wat "rauwere" screeches gehad. Vind het nu een beetje tegenstrijdig.
De kick in de climax doet t ook hier thuis niet echt voor me. Vooral in de 2e climax, vind ik ze zelfs storend om te horen. Zit daardoor ook echt totaal geen drive meer in. Ik vind ook het hoge toontje in de climax een beetje irritant.

+ Thera mix is gewoon niet mijn stijl. Heb tot nu toe alleen nog Do The Happy Face echt kunnen waarderen helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 21:05 
 
Artiest

93Wesley93 schreef:
Lyst schreef:
93Wesley93 schreef:
Jammer dat die maten van Spreadshirts me nooit goed vallen, in die M kan ik bijna in zwemmen, heb thuis een Avio shirt liggen die ik niet aan kan ook van Spreadshirt. En S is weer te klein denk ik, anders had ik misschien ook een Theracords shirtje gekocht. :(

On Release : Ontiegelijk sterke release! Thera Remix en Two and a Half Kings zijn echt bruut.

Je kunt toch ook slimfit bestellen?

Zie ze nu pas staan! Bij AVIO hun Spreadshirts site waren die er niet.

Thanks voor de tip in ieder geval, denk dat ik er eentje ga halen als ik me loon binnen krijg. :D

Slimfits hebben een goede pasvorm! Regulars vind ik ook maar niks :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2011 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haatpiraat schreef:
A-maze schreef:
Pff, ik vind ze allemaal vet :drool:


Me too :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 02:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het zijn alle drie weer pareltjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 12:40 
 
Hardtraxx Veteran

Stuk voor stuk weer heerlijk :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 15:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alle 3 stuk voor stuk lekker.
Maar wavolizer, WAT EEN FUCKING HELD! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 17:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ze flikken het weer.... :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 20:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geck-o Hi-Tech Mix 2e climax is echt :bomb:, verder TAAHK ook lekker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2011 22:03 
 
Hardtraxx Newbie

TAAHK :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 18:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeeerlijke release! Help Help (Thera Lo-Tech Mix) :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2011 19:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De kicks van TAAHK doen me denken aan de oldschool kicks van Lady Dana :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2011 18:18 
 

pepepe schreef:
Alle 3 stuk voor stuk lekker.
Maar wavolizer, WAT EEN FUCKING HELD! :loving:

Dit.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle